Stand with Israel

אינסטגרם, שיווק ופרסום ומה חשוב שתדעו

 

כל מה שצריך לדעת על ה-Instagram כאמצעי שיווק ופרסום בשורות שלפניכם.

מספר מילים מקדימות על ה- Instagram אינסטגרם הינו יישום חינמי למטרות שיתוף מיידי של תמונות וסרטוני וידאו קצרים והוא הושק לראשונה למכשירים ניידים של חברת "אפל" בסוף שנת 2010. בהמשך, היישום הותאם גם למכשירים מבוססי מערכת הפעלה מסוג אנדרואיד. תוך פרק זמן קצר מרגע השקתו, היישום החל לצבור פופולאריות הולכת וגוברת בקרב מיליוני משתמשים ברחבי העולם ובשנת 2012 הודיעה פייסבוק כי היא רוכשת את חברת אינסטגרם.

הפעילות שיווק באינסטגרם מאפשרת בין היתר: צילום תמונות ושיתופן ברשתות חברתיות שונות, פעולת "עקוב" אחר משתמשים אחרים הפעילים ברשת החברתית של אינסטגרם, הוספת מסננים גרפיים המיועדים לצרכי שדרוג הפוסטים (תמונות וסרטוני וידאו) המועלים לעמוד האינסטגרם של המשתמש ועוד. בחודש נובמבר האחרון (2017) התווספה לאפליקציית אינסטגרם גם תמיכה מלאה בשפה העברית. בדומה לכל רשת חברתית אחרת הפועלת במרחב הווירטואלי, גם האינסטגרם פועלת בהתאם ל-"קודים" מסוימים המייחדים אותה מיתר הרשתות החברתיות.

Instagram

האינסטגרם כחלק מהפעילות השיווקית-פרסומית ברשתות החברתיות

כרשת חברתית הפועלת בפני עצמה וכיישומן פופולארי אשר נרכש על ידי פייסבוק –הרשת החברתית הגדולה והמשפיעה ביותר ברשת, האינסטגרם משמשת כפלטפורמה אידיאלית למטרות פרסום ושיווק במסגרת תחום ה-SOCIAL MEDIA. אנחנו בסוכנות הפרסום הדיגיטלי, אקסטרה דיגיטל, עושים שימושים רבים ומגוונים בעמודי ה-אינסטגרם של לקוחותינו למטרות תפעול מהלכי פרסום ושיווק בתחום ה-SOCIAL  ובתחום יחסי הציבור ברשת האינטרנט.

השימושיים העסקיים המיושמים על ידינו בעמודי האינסטגרם של לקוחותינו הינם רבים ומגוונים והם נועדו בין היתר למטרת גידול כמות העוקבים לעמוד והגדלת החשיפה העסקית למוצר/שירות/מותג אותו אנו מלווים ולמטרות גידול המכירות כתוצאה ישירה מהפעילות הענפה שלנו באינסטגרם ובשאר הרשתות החברתיות.

תמונה אחת טובה ומוצלחת שווה אלף מילים- זאת המהות האמיתית של האינסטגרם!

האינסטגרם כרשת חברתית מקשרת בין משתמשיה באמצעות תמונות וסרטוני וידאו קצרים אותם כל חבר ברשת החברתית של אינסטגרם יכול להעלות לעמוד האינסטגרם האישי שלו, לשתף את העוקבים אחריו ו/או לייצא את התמונה לרשתות חברתיות אחרות. כפועל יוצא מכך, הוויז'ואל הוא חזות הכול באינסטגרם ולכן בחירת התמונה (או במידת הצורך בימוי התמונה) לצורך קידום ושיווק עסקים באמצעות האינסטגרם, חייבת להיעשות על ידי אנשי קריאייטיב מנוסים היודעים דבר או שניים על הפיכת תמונה מוצלחת לויראלית.

מספר טיפים מעשיים לניהול דף לעסק באינסטגרם

ריכזנו עבורכם מספר טיפים מעשיים לניהול הדף העסקי באינסטגרם, קראו, יישמו והצליחו!

  • עדכונים שוטפים- בדומה לכל רשת חברתית אחרת, גם האינסטגרם מחייבת אתכם לפעילות דינמית וקבועה. הניסיון המקצועי והמעשי שלנו בתחום מוכיח כי עדכון שוטף בעמודי העסק ברשתות החברתיות השונות תורם ליצירת תדמית חיובית בקרב קהלי המטרה הרלוונטיים.

 

  • הקפידו על העלאת תמונות המדברות בפני עצמן והימנעו משימוש יתר על המידה בפילטרים השונים- כפי שציינו בפסקה הקודמת, תמונה אחת טובה באינסטגרם שווה אלף מילות שכנוע לרכישת המוצר/שירות המצולם בתמונה, ולכן, אנו ממליצים לכם לבחור בקפידה את סוג ואופי התמונות אותן אתם בוחרים להעלות לעמוד העסק באינסטגרם. כמו כן, אנו ממליצים לכם להימנע משימוש יתר בכלי העריכה השונים המוצעים לכם באינסטגרם וזאת על מנת שלא ליצור תמונות מלאכותיות מדי העלולות להפוך את התמונה למצועצעת ולא רצינית.

 

  • הוסיפו טקסט קצר וקולע לכל תמונה- לצד כל תמונה אותה אתם מעלים לעמוד העסק באינסטגרם מומלץ לשלב טקסט קצר וקולע (תכל'ס אין לכם ברירה אחרת באינסטגרם) והקפידו על כך שהטקסט יציג את תועלות המוצר ולאו דווקא את יתרונות המוצר, וזאת למעט מקרים בהם היתרון היחסי של המוצר המצולם הוא כזה היכול לגרום לכל העוקבים אחריכם באינסטגרם ליצור פנייה מיידית לצורך רכישת המוצר המצולם.

 

  • שתפו מעת לעת את התמונות מהאינסטגרם גם בפייסבוק- אנו יוצאים מנקודת הנחה שהפעילות השיווקית שלכם ברשתות החברתיות כוללת גם עמוד עסק בפייסבוק (ובמידה ולא צרו לעצמכם אחד כזה עכשיו!!!), ולכן, אנו ממליצים לכם לשתף מעת לעת את התמונות שלכם מהאינסטגרם גם בעמוד העסקי שלכם בפייסבוק. שיתוף זה יכול לסייע לכם להגדיל את החשיפה ואף לצרף עוקבים נוספים לעמוד האינסטגרם שלכם באמצעות הפייסבוק.

 

  • הגדילו את החשיפה שלכם באינסטגרם באמצעות תגיות האשטג (#)- תגיות ה-HASHTAGS  נועדו על מנת להגדיל את החשיפה שלכם בקרב משתמשי האינסטגרם בארץ ובעולם ולכן אנו ממליצים לכם לעשות בהן שימוש מתמיד, כאשר לכל תמונה אתם יכולים לייצר עד 30 תיוגי האשטג בנושאים שונים. בחרו את נושאי השיתוף בהתאם לתחום העיסוק הרלוונטי לכם ובהתאם לאופי וסוג התמונה אותה תרצו לשתף.

 

  • הקפידו לשלב תמונות אווירה לצד תמונות מחיי היומיום בכל הנוגע לתחום עיסוקכם- על מנת ליצור תדמית חברתית חיובית באינסטגרם, אנו ממליצים לכם להעלות תמונות אווירה לצד תמונות המשקפות את המציאות בחיי היומיום של תחום עיסוקכם, לדוגמא: במידה ותחום עיסוקכם הינו עיצוב שמלות כלה, אנו ממליצים לכם להעלות תמונות אווירה מרהיבות ביופיין של דגמי השמלות אותן עיצבתם לצד תמונות הממחישות את אופן ייצור השמלה.

 

  • הקפידו לשלב מידע ענייני אודותיכם – לצד כל מספר תמונות אותן אתם מעלים כפוסט לאינסטגרם הפקידו לשלב מידע ענייני אודותיכם, לרבות, אופן ההתקשרות עימכם, כתובת העסק ושעות פתיחה, אירועים מסוימים אותם אתם עומדים לקיים וכדומה.

 

רוצים לדעת יותר על ניהול נכון ומניב תוצאות של עמודי אינסטגרם ? מומחי ה-SOCIAL  . צרו איתנו קשר עוד היום לפגישת ייעוץ.

למידע נוסף לגבי שיווק ברשתות החברתיות לחצו כאן

 

 

תגובות 0
עוד בנושא
JOIN THE DISCUSSION

אין להעתיק תוכן מאתר זה!