Stand with Israel

READ MY POST – דרכים ורעיונות ליצירת פוסטים בפייסבוק

 

מנהלים דף עסקי בפייסבוק? בשורות הבאות תוכלו למצוא מספר טיפים ועצות ליצירת פוסטים מעניינים בפייסבוק.

תחזוקה נכונה ויעילה של הדף העסקי שלכם בפייסבוק, יכולה לסייע לכם רבות לקידום המותג/מוצר/שירות אותו אתם מייצגים באמצעות הדף, כאשר אחת מהדרכים לתחזוקת הדף הינה באמצעות העלאת פוסטים קצרים או ארוכים המשרתים באופן המדויק ביותר את ערכי המותג/מוצר/שירות.

בשורות הבאות תוכלו להיחשף למספר דרכים ורעיונות בדרך ליצירת פוסטים מעוררי עניין ומניעים לפעולה בעמודים העסקיים של כל אחד ואחת מכם.

קווים מנחים ליצירת פוסטים בפייסבוק

  • התייחסו לכל פוסט אותו אתם מעלים לפייסבוק כאל מסר שיווקי-פרסומי המיועד למטרות חשיפתכם ברשת (גם במקרים ואתם "סתם" רוצים לאחל לקהל הגולשים חג שמח או כל ברכה אחרת עשו זאת באמצעים ויזואליים מעניינים ומעוצבים בהם מופיע שם ולוגו החברה).

  • הפקידו לתזמן את מועד עליית הפוסט בהתאם לשעות הפעילות הפופולאריות ביותר של קהל היעד הרלוונטי לכם (תוכלו לעשות זאת באמצעות פילוח ממוקד של קהלי המטרה ואפיון שעות פעילותכם בפייסבוק).

  • אל תהססו להעלות פוסטים ארוכים- מחקר מקיף שנערך בנושא גילה שפוסטים בעלי 80 מילה ויותר זוכים לחשיפה ולהתעניינות גבוהה יותר מצד קהלי המטרה הרלוונטיים.

  • פוסטים מבוססי תמונות וקישורים- לצד פוסטים טקסטואליים בלבד שלבו פוסטים מעוצבים החושפים בפני הגולש תמונה איכותית או קישור המפנה לתוכן מורחב בנושא הפוסט.

  • פוסט מותאם – כחלק מתחזוקת הדף העסקי שלכם בפייסבוק, הקפידו לאפיין בכל רגע נתון את קהלי המטרה הרלוונטיים לכם ואת קהל האוהדים של הדף. כיום, תוכלו ליהנות מהיצע מרשים של כלים המאפשרים לכם לפלח בצורה המדויקת והמורחבת ביותר את קהלי היעד הרלוונטיים אליהם תרצו להגיע, ולאחר שהגעתם אליהם הקפידו להזין אותם בפוסטים המותאמים למאפייניהם.

  • מה עושים המתחרים? –הקפידו לבחון באופן רציף ותמידי את פעילות המתמחרים הישירים והעקיפים שלכם בפייסבוק ובדקו איזה סוגי פוסטים הם מעלים לדף העסקי שלהם בכל רגע ורגע. בהתאם לכך, צרו פוסטים המעניקים ערך מוסף למוצר/שירות אותו משווקים גם המתחרים.

  • הימנעו מיצירת פוסטים לקוניים וחסרי משמעות- זה נחמד מאוד לאחל לקהל הגולשים שלכם בוקר/צהריים/לילה טוב -אבל זה לא מקדם אתכם לאף מטרה שיווקית. הימנעו ככל הניתן מהעלאת פוסטים חסרי משמעות שיווקית ובססו את מעמדכם כדף עסקי ענייני ומוביל בתחומו.

  • הרחיבו את גבולות הפוסט- הפוסטים אותם אתם מעלים לדף העסקי שלכם מגיעים לחלק מסוים מאוהדי הדף ולכן לצורך הגדלת חשיפת הפוסט אנו ממליצים לכם לפעול במסגרת קידום ממומן גם לפוסטים בתוך הפייסבוק. פעילות זו תאפשר לכם להגיע לקהלי מטרה נוספים ולהגדיל את מספר החשיפות של הדף העסקי.

 

פוסט-פייסבוק

רעיונות שונים לפוסטים מעוררי עניין

  • נתונים מרתקים אודות המוצר/שירות- העלו פוסט שמטרתו הצגת נתונים חשובים ומרתקים אודות המוצר/שירות אותו אתם משווקים. הקפידו לבסס את הנתונים על מחקרים, סקרים וכדומה ושלבו בתוך הפוסט גרף נוח וידידותי לקריאה המסכם בתוכו את הנתונים השונים הכתובים בפוסט.

  • חשיפה ראשונה- במידה ואתם עומדים להשיק מוצר/שירות חדש או לשכלל ולשדרג מוצר/שירות קיים, העלו פוסט שמטרתו יצירת עניין בקרב קהלי המטרה. במהלך הפוסט ציינו פרטים חדשים על המוצר/שירות החדש וציינו את מועד השקתו.

  • המומחים מסבירים- פוסטים מטעמכם העוסקים בהרחבה בתחום העיסוק העיקרי שלכם ובהצגת הסברים מקצועיים אודותיו. פוסטים אלו יכולים להיות סביב כל נושא מקצועי והם מאפשרים לבעלי המקצוע העומדים מאחורי הדף העסקי לבסס את מעמדם המקצועי בקרב קהלי המטרה.

  • הטבות בלעדיות לזמן מוגבל- במידה ואתכם מעוניינים לקדם מוצר/שירות באמצעות הטבה או הנחה מסוימת, הקפידו לעשות זאת באמצעות פוסטים כתובים המשלבים בתוכם תמונה מרכזית של המוצר/שירות עם כל פריטי ההנחה/ההטבה בתוכה. כמו כן, הקפידו להוסיף מידע אודות הליך ההזמנה או קישור לאתר בו ניתן לרכוש את המוצר/שירות. טיפ קטן –גדול מאיתנו: הגבילו את ההטבה/הנחה לזמן מוגבל ובכך תוכלו לייצר "חלון הזדמנויות" ממוקד לקהלי המטרה שלכם.

  • סרטון עם פוטנציאל ויראלי- מעת לעת אנו ממליצים לכם להעלות פוסט המשלב בתוכו סרטון מרגש/מצחיק/דרמטי הקשור באופן עקיף למוצר/שירות אותו אתם משווקים. סרטונים אלו יכולים להעלות תחת הכותרת: "מתרוצץ ברשת- ראינו, נדלקנו ואנו רוצים לשתף גם אתכם"…

  • סקר תקופתי – הציגו בפני הגולשים שאלה/דילמה עליה הם יצטרכו להביע את דעתם. ניתן לעצב את הפוסט ולציין בו מספר אופציות לתשובה או לאפשר לכל גולש/ת לכתוב את דעתו האישית באופן חופשי.
    חשוב לנו שתדעו ש…- פוסטים בעלי אופי חדשותי המציגים בתוכם עדכונים שוטפים בנוגע לפעילות החברה/בית העסק. לדוגמא: חשוב לנו שתדעו שבתאריך X/Y/Z נציין 20 שנה לפעילות החברה ולציון האירוע נקיים יום מכירות מיוחד במסגרתו תוכלו ליהנות מ-20% הנחה על כל המוצרים.

  • הסיפור אודותינו- פוסט בהמשכים- צרו סדרת פוסטים המתארים את פועלה של החברה/בית העסק מיום הקמתה ועד היום. הקפידו לספר את הסיפור הייחודי שלכם ולתאר בפוסט את הרגעים הגדולים לצד הקשיים ודרכי ההתמודדות שלכם.

  • פוסט משוב- פוסטים המבקשים מקהל הגולשים לחשוף בפניכם את הניסיון האישי שלהם במוצר/שירות אותו אתם משווקים.
    מערכי שירות- במידה ואתם חברה או גוף עסקי המפעיל מערך שירות כזה או אחר, הקדישו מספר פוסטים לחשיפת פעילות מוקדי ומערכי השירות וציינו בתוכו את כל הדרכים ליצירת קשר עם המוקד/מערך השירות.
    אקסטרה דיגיטל- הבית ליצירת פוסטים ויראליים ומעוררי עניין

 

למידע נוסף בנושא פרסום בפייסבוק לחצו כאן

 

 

תגובות 0
עוד בנושא
JOIN THE DISCUSSION

אין להעתיק תוכן מאתר זה!