Stand with Israel

יחסי ציבור ובניית מוניטין חיובי למותג באינטרנט

 

מהם יחסי ציבור באינטרנט? למי הם מיועדים וכיצד תוכלו לבנות מוניטין חיובי למותג אותו אתם מייצגים?

יחסי ציבור באינטרנט הינו תחום יח"צ חדש (באופן יחסי) הפועל למטרות יצירת מוניטין חיובי בקרב גולשי האינטרנט לחברות, עסקים, מוצרים, שירותים ואפילו אישים מתחומי פעילות ועיסוק שונים. יחסי הציבור באינטרנט מיושמים באמצעות פעולות שונות אותן ניתן ליישם בכל אחת מפלטפורמות הפרסום, השיווק והקידום העומדות לרשותכם במרחבי הרשת, לרבות, פעולות יח"צ במנועי החיפוש, פעולות יח"צ ברשתות החברתיות, פעולות יח"צ באמצעות אתרי האינטרנט המובילים והפורטלים הגדולים ופעולות יח"צ המיושמות באמצעות מערכות הפצה בדוא"ל.

יחסי-ציבור-בניית-מוניטין-חיובי-למותג-באינטרנט

 

יחסי ציבור באינטרנט – למי הם מיועדים?

יחסי ציבור באינטרנט מיועדים לכל אחד ואחת מביניכם המעוניין ליצור לעצמו או למותג/מוצר/שירות אותו הוא מייצג תדמית ומוניטין חיובי בקרב גולשי האינטרנט ולאורך זמן. שירותי היח"צ השונים המוצעים על ידינו בחברת אקסטרה דיגיטל (בהמשך הכתבה תוכלו להיחשף לאופי וסוג השירות המוצע על ידינו בתחום) מיועדים בין היתר ל:

  • חברות מסחריות המעוניינות ליצור לעצמן מוניטין חיובי בקרב קהלי המטרה הרלוונטיים להן
  • חברות מסחריות המתמודדות עם בעיות תדמית כאלו ואחרות אשר נוצרו לאורך שנות פעילותן
  • אנשי עסקים המעוניינים למנף את פעילותם העסקית באמצעות יצירת מוניטין עסקי –אישי ברשת האינטרנט
  • בעלי מקצוע המעוניינים לרכוש את אמון הגולשים באמצעות יצירת מוניטין חיובי
  • פוליטיקאים ברמה הארצית או המקומית המעוניינים ליצור לעצמם תדמית ומוניטין חיובי בכל הנוגע לפועלם החברתי עבור הציבור הרחב

 

מוניטין חיובי – כיצד הוא נוצר?

"דרושים מעשים טובים רבים כדי לזכות במוניטין טוב, אך די במעשה רע אחד כדי לאבד אותו", משפט זה נאמר על ידי בנג'מין פרנקלין (אחד מהאנשים החתומים על הכרזת העצמאות של ארצות הברית) באמצע המאה ה-18 והוא תקף ונכון גם לימינו. יצירת מוניטין חיובי הינה פעולה מתמשכת המבוססת על מכלול פעולות אותן ניתן וצריך להציג באור חיובי על מנת לייצר את התדמית (עסקית/מקצועית/אישית) הנכונה והראויה ביותר עבורכם או בעבור המותג/מוצר/שירות אותו אתם מייצגים.

יחסי ציבור טרום עידן האינטרנט התבססו לרוב על "שתילת" כתבות תדמית חיוביות ואייטמים שונים במדורי העיתונים הארציים והעיתונים המקומיים, כאשר גולת הכותרת של פעילות היח"צ הייתה אייטם טלוויזיוני במסגרת תכניות אירוח וכדומה. כיום, בעידן הרשת והרשתות החברתיות, יחסי הציבור הפכו לתחום דינמי ומורכב יותר המשלב בתוכו מגוון רחב של פעולות יח"צ אותן ניתן ליישם בכל אחת מהפלטפורמות השיווקיות-פרסומיות העומדות לרשותכם ברשת האינטרנט.

בפרקטיקה של הדברים, אנחנו בחברת אקסטרה דיגיטל פועלים למיצוי אפשרויות הפרסום העומדות לרשותנו ברשת האינטרנט על מנת לייצר עבור כל אחד ואחת מלקוחות היח"צ שלנו מהלכי יח"צ מעודדי תדמית חיובית, כאשר בין יתר השירותים המוצעים על ידינו בתחום תוכלו למצוא:

  • תפעול מקיף ומקצועי של הפעילות המקוונת למטרות יח"צ- פעילות זו משלבת בתוכה מגוון רחב של פעולות יח"צ אותן ניתן ליישם בכל פלטפורמה אינטרנטית אפשרית.
  • מדידת אפקטיביות של קמפיין יח"צ באינטרנט
  • ניהול דפי הפייסבוק העסקיים של הגורם המיוחצן על ידינו, בין אם מדובר בתאגיד ממשלתי ובין אם מדובר בחברות מסחריות, מותגים או אנשי מקצוע ואנשי עסקים פרטיים.
  • טיפול נקודתי במקרים בהם הלקוח/חברה סובלים מתדמית בעייתית בקרב קהל הגולשים, לרבות, השמצות בפייסבוק, הצגת תוכן שלילי במנוע החיפוש וכדומה.

ועוד מגוון רחב של שירותים המבוססים על ההיכרות המעמיקה שלנו עם תחום השיווק, הפרסום והיח"צ ברשת האינטרנט.

 

איך אנחנו מייצרים מוניטין חיובי לחברות ועסקים באינטרנט?

שירותי היח"צ שלנו לחברות ועסקים ברשת האינטרנט משלבים בין מספר פעולות שבכל אחת ואחת אנו עוסקים ומתמחים במסגרת הפעילות השוטפת שלנו כחברת פרסום וסוכנות יח"צ ברשת האינטרנט. פעולות אלו משלבות בין היתר:

  • ניסוח ועריכה של כתבות תדמית חיוביות ושילובן כתוכן שיווקי באתרי אינטרנט מובילים והפורטלים הגדולים ביותר בישראל
  • העלאת סרטוני תדמית לרשתות החברתיות השונות
  • פעילות אייטמים קבועה ותדירה באתרי נישה הרלוונטיים לצרכי מערך היח"צ של הלקוח/ה
  • איתור אתרים רלוונטיים בהם נוכל לקיים פעילות יח"צ לטובת הלקוח/ה ברמה השוטפת
  • בניית ערוץ ביו-טיוב למטרות יח"צ והעלאת סרטוני תדמית

ועוד מגוון רחב של פעולות המאפשרות לנו להשיג את הסיקור התקשורתי לכל פעולת יח"צ אותה אנו מתכננים עבור אחד/אחת מלקוחות היח"צ שלנו.

 

יחסי ציבור ויראליים באינטרנט

רשת האינטרנט בכלל והרשתות החברתיות בפרט, משמשות אותנו כאמצעי יח"צ ויראלי במסגרתו אנו מיחצ"נים את קהל לקוחותינו בכל אמצעי פרסום ושיווק העומד לרשותנו, לרבות, פייסבוק, יוטיוב, מנוע החיפוש של גוגל, טוויטר, לינקדאין ועוד. האפקט רב העוצמה של יחסי הציבור הויראליים מוביל בחלק גדול מהמקרים ליצירת מוניטין חיובי עבור חברות מסחריות המעוניינות בכך, אך במידה והליכי היח"צ אינם מנוהלים בקפידה ובמקצועיות הדבר עלול להוביל לתוצאות הפוכות. בפער בין שני המקרים, אנחנו בחברת אקסטרה דיגיטל נכנסים לפעולה ודואגים לנהל את פעולות היח"צ של לקוחותינו על הצד המקצועי והיעיל ביותר לצורך השגת מטרות היח"צ אותן אנו מגדירים מראש.

הניסיון המוכח שלנו בתפעול מהלכי שיווק ופרסום לכל סוגי העסקים והחברות המסחריות, מאפשר לנו לבסס גם את פעולות היח"צ המיושמות על ידינו בהתאם לערכים בהם אנו דוגלים: מקצועיות, שירות וליווי אישי לאורך כל הדרך.

נשמח למנף את פעילותכם העסקית באמצעות יצירת מוניטין חיובי, אם גם אתם רוצים ליצור לעצמכם או למותג אותו אתם מייצגים את התדמית הנכונה והראויה מוזמנים ליצור קשר

 

 

תגובות 0
עוד בנושא
JOIN THE DISCUSSION

אין להעתיק תוכן מאתר זה!