Stand with Israel
WE
DELIVER
RESULTS

שיווק תוכן Content Marketing

חברתנו מספקת שירותי שיווק באמצעות תוכן (Content Marketing) דרך אשר ניתן לחשוף את המותג שלך בפני גולשים רנדומליים באתרי אינטרנט מובילים בעזרת הפצת תוכן שיווקי, פרסום תוכן אינפורמטיבי גורם לקורא להרגיש שמדובר בתוכן סמכותי ולחזק את פעילות המותג. במקום לתת "נאום מכירה" למוצר או שירות כלשהו, נספק להם מידע עם ערך מוסף שימתג אותו כמוביל דעה בתחום. חברתנו מספקת אפשרויות מגוונות לשיווק באמצעות תוכן בפלטפורמות שונות, אתרי תוכן, פורטלים ואתרי חדשות מובילים. נשמח לספק להם מענה מקצועי לפרסום תוכן שיווקי, מוזמנים ליצור קשר לפרטים נוספים

שיווק באמצעות תוכן / פרסום תוכן שיווקי

פרסום-תוכן-שיווקי

פרסום תוכן שיווקי באתרים המובילים ברשת

פרסום תוכן שיווקי באתרים המובילים עם חבילות פרסום שיעזרו לכם להפוך את העסק שלכם לסמכותי ויביא לעניין רב סביב הפעילות העסקית שלכם, כתבות שיווקיות  באתרים כמו וואלה, ביזפורטל, מעריב, ישראל היום ואפילו mako או ynet הם אפשריים בהחלט ויצרו באזז סביב פעילות העסק ויעזרו בקידום הפעילות השיווקית ברשת.  נשמח לספק לכם מידע נוסף ופרטים על פרסום כתבות שיווקיות באתרים המובילים והמשפיעים ברשת

לפרסום כתבות שיווקיות

פרסום באאוטבריין וטאבולה

השיווק מתבצע בעזרת שתי פלטפורמות נפרדות אשר מעניקות למפרסמים להציג את התכנים שלהם באתרי תוכן מובילים, איכותיים ורלוונטיים לקהל היעד שלהם. המבקרים באתרי התוכן נחשפים לתוכן של המפרסמים ובמידה והוא נשמע להם מעניין הם לוחצים על הקישור והכתבה של המפרסם נפתחת בפניהם ובמקביל מתבצע חיוב ( תשלום לפי ביצועים – קליקים ). בעזרת מערכות ניהול הפרסום של הפלטפורמות ניתן לבצע ניתוח ואופטימיזציה של הקמפיינים ובכך נפיק יותר תועלת מתקציב הפרסום.

לפרסום באאוטבריין וטאבולה
שיווק-תוכן-Content-Marketing
Content-Marketing

פרסום תוכן שיווקי - שאלות ותשובות

שיווק באמצעות תוכן ופרסום תוכן שיווקי באתרים מובילים יכול לענות על צרכים שונים של פעילות השיווק בעבור כל עסק ובהתאם למטרות וליעדים השיווקיים אותם רוצים להשיג, נשמח לייעץ לכם ולעזור לבנות אסטרטגיה מתאימה לפעילות השיווקית ולהשיג עבורכם את המטרות הרצויות, מוזמנים ליצור קשר ונשמח לעמוד לרשותכם

למה כדאי לי לפרסם תוכן שיווקי?

תוכן שיווקי באתרים המובילים ברשת מביא לחשיפה גדולה ואמינה בעיני הגולשים ומחזק את תדמית המותג ופעילות המותג ברשת.

האם אפשר לפרסם באתרים המובילים ביותר?

ניתן לפרסם או להציג כתבות שיווקיות כמעט בכל אתרי התוכן והחדשות המובילים ברשת, אפשרות פרסום התוכן השיווקי מגוונות, ניתן לפרסם ישירות מול האתרים או באמצעות פלטפורמות פרסום מתקדמות.

האם פרסום כתבות שיווקיות זה עסק יקר?

ניתן להגדיר תקציבים שונים עבור פרסום / קידום כתבות שיווקיות, ניתן להתאים תקציב מתאים כמעט עבור כל עסק בהתאם למקורות בהם התפרסמו הכתבות, כמות הכתבות ותקציב קידום התוכן השיווקי הרצוי.

איך בונים אסטרטגיה נכונה לפרסום וקידום תוכן שיווקי?

ניתן ליצור אתנו קשר ואנחנו נייעץ ונגבש אסטרטגיה מתאימה עבור פרסום התוכן השיווקי בהתאם למטרות השיווקיות והיעדים אותם מעוניינים להשיג מפעילות שיווק התוכן.

לפרטים צרו קשר

מעוניין בשיווק תוכן אפקטיבי עבור המותג שלך ?

נשמח לבנות עבורך קמפיין תוכן אפקטיבי ומקצועי

  בשנים האחרונות אקסטרה מלווה אותי בכל מה שקשור לשיווק באינטרנט, כל פרויקט שלי אני עושה איתם, אני מאוד ממליצה לעבוד עם אקסטרה הם חברה טובים אמינים חדשניים ומקצועיים, אני מאוד אוהבת את האנשים שעובדים שם לי זה הכי חשוב בבחירת בעל מקצוע יש להם מילה והם עושים טוב מאוד את העבודה שלהם.

 

אלינור גורנשטיין אור לגוף

אין להעתיק תוכן מאתר זה!