Stand with Israel

כלי מתכנן מילות המפתח של גוגל

כלי מתכנן מילות המפתח של גוגל הוא הכלי אשר מחליף את כלי מילות המפתח הוותיק. למרות שבהתחלה נשמעו לא מעט ביקורות על הכלי, הרי שבסך הכול מדובר בכלי חדשני יותר ונוח שקל יחסית להתרגל אליו ולנצל את התכונות המתקדמות שבו.

 

 

לפניכם מדריך המסביר כיצד לבצע חיפוש בסיסי באמצעות הכלי : 

כאשר ניגשים למסך הראשי של הכלי, ישנן כמה אפשרויות בהן ניתן להשתמש –

 

 

 
האפשרות הרלוונטית ביותר בעבורנו היא האפשרות הראשונה "חפש מילות מפתח חדשות…"

לאחר שנלחץ על החץ, נקבל מספר תיבות טקסט. בשלב זה נתמקד במלונות באילת וניקח אתר לדוגמה שמציע את השירות הנ"ל, אתר מלונות פתאל. כמו כן, נבחר בקטגוריה נסיעות ותיירות ובתת קטגוריה חבילות נופש.

 

מחקר מילות חיפוש 

 

לאחר הלחיצה על הכפתור בתחתית הטופס "קבל רעיונות", נקבל רעיונות לקבוצות מודעות שאינן רלוונטיות לגבינו. לכן, נלחץ במקום זאת על הלשונית "רעיונות למילות מפתח". כעת קיבלנו רשימה של מילות מפתח ומונחי חיפוש המסודרים לפי רלוונטיות, כשהרלוונטיות מוגדרת כמידת הקרבה של מילת המפתח לביטוי המקורי שהקשנו.

 

רעיונות למילות חיפוש 

 

העמוד שמעניינת אותנו היא העמודה השנייה – ממוצע חיפושים בחודש, במילים אחרות, כמה פעמים אנשים חיפשו את המונח המדויק הזה. אם נלחץ על העמוד עצמה, נוכל למיין את השורות לפי נפח יורד או עולה. 
מיקוד וביטול והרחבה של רשימת מילות המפתח:
בשלב הבא נוכל למקד את החיפושים שלנו למדינה או שפה מסוימת באמצעות לחיצה על האייקונים שליד תפריט מיקוד בצד ימין בתמונה. לצורך הדוגמה, נתרכז במקבילה באנגלית eilat hotels ובאתר פתאל באנגלית. הפעם נבחר במיקוד בכל העולם ובשפה האנגלית.

לאחר שנלחץ על אנטר, נוכל לראות כיצד משתנה רשימת מילות המפתח :

 

מתכנן מילות חיפוש 

 

הבעיה היא שמתקבלות גם מילות מפתח שלא כוללות את המילים אילת או מלונות כמו למשל "all inclusive vakatine", והסיבה היא שהכלי מסתמך גם על מילים שהוא מצא באתר שהקשנו. על מנת להתגבר על הבעיה הזו, פשוט נסיר את כתובת האתר ונקבל רק מילות מפתח רלוונטיות :

 

רלוונטיות מילות חיפוש

 

כעת אמנם חל שיפור מסוים, אבל קיבלנו רשימה של פחות מעשר מילות מפתח שרק אחת מהן עם נפח של יותר מ – 200 חיפושים לחודש
כדי לבצע תיקון נוסף ולקבל שוב פעם רשימה שהיא גם רחבה וגם רלוונטית, נבצע שני שינויים בבת אחת : 
1.נסיר את הקטגוריה של חבילות נופש על מנת להרחיב את רשימת המילים שקיבלנו 

2.נצמצם את רשימת מילות המפתח על מנת שלא לקבל יותר מדי מילים דרך התיבה "אפשרויות של מילות מפתח"

 

אפשרויות של מילות מפתח 

 

כעת נקבל רשימה של יותר מילות מפתח עם נפחים מעט גדולים יותר. בסך הכול יש 28 מילים שונות, ולמרות שחלקן עם נפח של פחות מ – 100 חיפושים בחודש, אם נחבר חלק מהן ביחד, נקבל נפח חיפוש שכבר קל לנו יותר לעבוד איתו.

 

רשימת מילות חיפוש

 

 
לסיכום
כלי מתכנן מילות המפתח הוא כלי עוצמתי למדי שניתן להשתמש בו בקלות יחסית על מנת לקבל רשימה של מילות מפתח הרלוונטיות למונחים ספציפיים אותם נרצה לבדוק, לאתר שלנו או לקטגוריה בה הוא עוסק. על מנת להפיק את המרב מהכלי, חשוב לנסות אפשרויות סינון שונות וביטויים שונים עד שמגיעים לרשימה מספיק ממוקדת עם נפח חיפוש משמעותי.
 
תגובות 0
עוד בנושא
JOIN THE DISCUSSION

אין להעתיק תוכן מאתר זה!