פרסום בגוגל אדוורדס: 7 טעויות שאסור לעשות
כלי מתכנן מילות המפתח של גוגל הוא הכלי אשר מחליף את כלי מילות המפתח הוותיק. למרות שבהתחלה נשמעו לא מעט ביקורות על הכלי, הרי שבסך הכול מדובר בכלי חדשני יותר ונוח שקל יחסית להתרגל אליו ולנצל את התכונות המתקדמות שבו.
כאשר ניגשים למסך הראשי של הכלי, ישנן כמה אפשרויות בהן ניתן להשתמש –
לאחר שנלחץ על החץ, נקבל מספר תיבות טקסט. בשלב זה נתמקד במלונות באילת וניקח אתר לדוגמה שמציע את השירות הנ"ל, אתר מלונות פתאל. כמו כן, נבחר בקטגוריה נסיעות ותיירות ובתת קטגוריה חבילות נופש.
לאחר הלחיצה על הכפתור בתחתית הטופס "קבל רעיונות", נקבל רעיונות לקבוצות מודעות שאינן רלוונטיות לגבינו. לכן, נלחץ במקום זאת על הלשונית "רעיונות למילות מפתח". כעת קיבלנו רשימה של מילות מפתח ומונחי חיפוש המסודרים לפי רלוונטיות, כשהרלוונטיות מוגדרת כמידת הקרבה של מילת המפתח לביטוי המקורי שהקשנו.
לאחר שנלחץ על אנטר, נוכל לראות כיצד משתנה רשימת מילות המפתח :
הבעיה היא שמתקבלות גם מילות מפתח שלא כוללות את המילים אילת או מלונות כמו למשל "all inclusive vakatine", והסיבה היא שהכלי מסתמך גם על מילים שהוא מצא באתר שהקשנו. על מנת להתגבר על הבעיה הזו, פשוט נסיר את כתובת האתר ונקבל רק מילות מפתח רלוונטיות :
2.נצמצם את רשימת מילות המפתח על מנת שלא לקבל יותר מדי מילים דרך התיבה "אפשרויות של מילות מפתח"
כעת נקבל רשימה של יותר מילות מפתח עם נפחים מעט גדולים יותר. בסך הכול יש 28 מילים שונות, ולמרות שחלקן עם נפח של פחות מ – 100 חיפושים בחודש, אם נחבר חלק מהן ביחד, נקבל נפח חיפוש שכבר קל לנו יותר לעבוד איתו.