Stand with Israel

משרד פרסום דיגיטל – כל מה שהעסק שלך זקוק בכדי להפוך למותג

 

כיום כל בעל עסק זקוק לשירותים שונים עבור פרסום העסק / החברה, אפיקי הפרסום הם רבים ויש צורך בחברה אשר תדע ליצור את כלל פתרונות הפרסום והשיווק החל מבניית תדמית החברה ותהליך המיתוג ועד לשיווק והשגת היעדים המוגדרים למותג. תקציבי הפרסום בדיגיטל הפכו להיות חלק משמעותי מתקציב הפרסום של כל עסק וחברה, הצורך למשרדי פרסום עבור תחומי הדיגיטל הם הפתרון הנכון לעסקים וחברות אשר מגלים צורך בשיווק ופרסום דיגיטלי לעסק שלהם.

משרד פרסום דיגיטלי

מהו משרד פרסום דיגיטל ?

משרד פרסום דיגיטלי הוא פתרון 360 עבור שיווק דיגיטלי לבעלי עסקים וחברות בעבור מיתוג ושיווק העסק באינטרנט, משרדי פרסום בדיגיטל ידעו לספק את כלל השירותים הנחוצים החל משלב הקמת האתר והפלטפורמות השיווקיות ועד לפרסום ושיווק העסק. צריך לעשות הבדל בין חברות המספקות שירותי דיגיטל ספציפיים לבין חברה אשר מספקת את כלל השירותים במקום אחד ויודעת להוביל תהליכים שלמים מנקדת ההתחלה ועד לנקודת הסיום, היכולת של משרדי הפרסום הדיגיטליים לספק את כלל השירותים תחת קורת גג אחת מאפשרת סנכרון מלא בין כל המחלקות וכלל הפתרונות וזאת בעבודה בקו אחיד בין לכל פתרונות המיתוג, הפיתוח, העיצוב, הפרסום וכדומה.

 

למה אני צריך משרד לפרסום דיגיטלי ?

בשלב מסוים כל בעל עסק או חברה אשר רוצים לקפוץ מדרגה בתהליכי השיווק והפרסום שלהם זקוקים למשרד פרסום שילווה אותם וידע לספק להם את כל הפתרונות והחשיבה הנכונה לתהליכי השיווק הנחוצים לו, בד"כ בעלי עסקים עושים תהליכים ספציפיים בדיגיטל לפני שהם מגיעים לשלב בו הם זקוקים לחברה / סוכנות או משרד פרסום שילווה אותם, שלב זה הוא בד"כ קפיצת המדרגה להם הם זקוקים בכדי ליצור לעצמם ראיה שיווקית רחבה יותר ויצירת אסטרטגיה מתאימה והוצאת הפעולות לפועל וכל זאת ע"י החברה המלווה אותם בדיגיטל.

 

אילו שירותי דיגיטל משרד הפרסום יספק לי ?

שירותי הדיגיטל הם רבים וישנם לא מעט אפיקי פרסום ושיווק, החכמה של משרדי הפרסום היא לדעת להתאים ולייעוץ עבור כל מותג את תמהיל השיווק והפרסום הנכונים לו.

שירותי הפרסום הדיגיטלי מתחלקים למספר שלבים, שלב התכנון האסטרטגי ובניית תוכנית שיווקית מתאימה, יצירת פלטפורמות שיווקיות מתאימות לתוכנית השיווק, יצירת תמהיל נכון של אפיקי פרסום ושיווק ובסופו של תהליך ניתוח נתונים וביצועים עסקיים ובחינת השגת היעדים ושיפורים.

בין השירותים ישנם שירותי מיתוג, עיצוב ובניית אתרים, עמודי נחיתה באנרים וכדומה, שירותי קידום אתרים ופרסום בגוגל, שירותי שיווק ברשתות החבריות, פרסום וניהול קמפיינים בפייסבוק, אינסטגרם, לינקדאין וכדומה, שיווק תוכן ברשת במערכות כמו טאבולה, אאוטבריין ודומיהם ועוד מגוון רחב של אפשרויות פרסום ושיווק.

שירותי שיווק דיגיטלי:

 

איך יוצרים מותג בדיגיטל?

כדי ליצור מותג בדיגיטל ראשית יש לבחון את הנישה / תחום העיסוק ולנתח ולהבין מי הם השחקנים החזקים בתחום ומה יש להם להציע, בהמשך יש ליצור יתרונות ולבדל את המותג, שלב זה הוא שלב האסטרטגיה שלאחריו יש להיכנס לשלב בניית תדמית החברה ובניית המיתוג, לאחר שיצרנו מיתוג לחברה יש חשיבות לאיכות הפלטפורמות ומוצרי הדיגיטל שיוצרים עבור השיווק של המותג ברשת, פלטפורמות איכותיות, מקצועיות וחדשניות יבדלו את המותג באופן משמועתי וירגמו לו להיות המוביל בתחום, בחדשנות ובטכנולוגיה כל זה יהווה בסיס טוב להתחלת יצירת המותג ברשת. בהמשך התהליך יש חשיבות רבה לאפיקי השיווק והפרסום ואיך מיצרים באז חזק ונוכחות נכונה בכל הפלטפורמות כדי להפוך באמת למותג המוביל והחזק ביותר בתחום. השילוב של מיתוג נכון עם השיווק המקצועי מהווה את יצירת המותג והיכולת להתגבר על פני המתחרים ולהפוך למוביל בתחומך.

 

מה ההבדל בין משרד פרסום מסורתי למשרד פרסום / סוכנות פרסום דיגיטלי?

משרדי הפרסום המסורתיים לרב מספקים פתרונות פרסום אשר מתמקדים יותר בoffline ופחות בonline, חלק ממשרדי הפרסום המסורתיים הבינו את הגידול בביקוש והצורך הקיים של בעלי עסקים וחברות לשיווק online ולכן החלו לספק שירותים מסוימים מסוג זה, לרב מדובר על שירותים נקודתיים שבד"כ מסופקים על ידי צד שלישי ולא ברור האם זה מהווה פתרון מספק לשיווק דיגיטלי מלא לו זקוקים כיום בעלי עסקים וחברות, משרדי הפרסום הדיגיטלי הם הצד ההפוך והם אלה המתמחים באופן מלא ומעמיק בכל עולמות הדיגיטל וקצת פחות בעולמות הoffline ( עיתונים, כנסים, רדיו וכדומה )  לכן כשאר בוחרים משרד פרסום יש להבין האם הכיוון הוא לפרסום בדיגיטל או בoffline / בכלים המסורתיים יותר.

 

מהו תקציב הפרסום עבור שיווק דיגיטלי לעסק/חברה?

היופי בשיווק הדיגיטלי שניתן מאוד לשלוט בתקציבים ונתח כמעט כל שקל שמוציאים בדיגיטל באופן מאוד פשוט וקל, אפיקי הפרסום השונים מאפשרים לפרסם כמעט בכל תקציב ובכך מאפשרים למשרדי הפרסום לבנות עבור הלקוחות שלהם תקציב פרסום מותאם אישית, צריך לזכור שבכדי להשיג את המטרות השיווקיות של כל עסק יש להתאים בין תקציב השיווק והפרסום ומטרות השיווקיות שלו, תקציב שלא תואם את המטרות יביא לחוסר הצלחה בתהליך ולכן יש לבנות את התקציב בחכמה ומתוך יצירת אסטרטגיה מתאימה לכל עסק.

 

הכירו את אקסטרה דיגיטל

אקסטרה דיגיטל הינה סוכנות / משרד לפרסום דיגיטלי, החברה החלה את דרכה כבר משנת 2006 ומאז מספק שירותי דיגיטל לעסקים וחברות רבות, אקסטרה מספקת את כלל פתרונות השיווק הדיגיטלי בבית אחד עם מיטב מומחי השיווק והפרסום, החברה מלווה מותגים רבים להצלחה ויצרה במהלך השנים מותגים רבים ברשת ע"י אסטרטגיה שיווקית מקצועית ללקוחותיה, מוזמנים ליצור קשר לייעוץ ראשוני

 

 

תגובות 0
עוד בנושא
JOIN THE DISCUSSION

אין להעתיק תוכן מאתר זה!