Stand with Israel

קידום אתר אינטרנט בגוגל

 

תהליך קידום אתרי אינטרנט בגוגל – כל מה שצריך וחשוב לדעת

יותר ממיליון שרתי אירוח מסביב לעולם ולמעלה מ-3 מיליארד שאילתות חיפוש מדי יום!!! כל אלו ועוד הופכים את גוגל למנוע החיפוש המוביל, המהיר והמשפיע ביותר בעולם. בישראל, כ-90% מגולשי הרשת עושים שימוש יומיומי בגוגל, כאשר 80% מתוכם מסתפקים בתוצאות החיפוש המוצגות להם בדף התוצאות הראשון. הגעה לדף הראשון מתאפשרת באמצעות הפניית משאבים כלכליים למטרות פרסום בגוגל בשיטת ה-ADWORDS או לחילופין באמצעות הליך מקצועי של קידום אתרים אורגני. בשורות הבאות נציג בפניכם מהן "אבני היסוד" החשובות ביותר שיש להתייחס אליהם במסגרת הליכי קידום אתרים אורגני בגוגל.

קידום אתרי אינטרנט

הדרך לדף התוצאות  הראשון בגוגל מתחילה באפיון נכון ומדויק של תהליך הקידום האתר על כל מרכיביו

כחברת קידום בעלת וותק וניסיון מקצועי מוכח של למעלה מ-12 שנות פעילות וקרוב ל-5,000 ביטויים ומילות מפתח בעמוד הראשון של גוגל, אנחנו בחברת אקסטרה, מקדישים חשיבות רבה לשלב האפיון המקדים של תהליך הקידום האורגני. שלב זה מיושם על ידינו באמצעות מחקרי שוק שונים אותם אנו מקיימים עבור כל אחד ואחת מלקוחותינו, לרבות, מחקר מילות חיפוש וביטויי מפתח ומחקר מתחרים, כאשר ממצאי המחקרים השונים מאפשרים לנו לאפיין במדויק את תהליך הקידום על כל מרכיביו.

הדרך לדף התוצאות הראשון בגוגל ממשיכה בפעולות אופטימיזציה למנוע החיפוש

קידום אתרים במנועי חיפוש וגוגל בראשם, מכונה בשפה המקצועית SEO שהוא למעשה ראשי תיבות של המונח Search engine optimization. תהליך זה מבוסס על ביצוע שיפורים נדרשים במבנה האתר, קוד האתר, מהירות טעינת דפי האתר, האופן בו האתר נסרק על ידי האלגוריתמים של גוגל ומאפיינים נוספים הנכללים בתהליך אופטימיזציה המיושמים על ידינו. חשוב לנו לציין ולהבהיר שככל שתחום עיסוקו של האתר המיועד לצרכי קידום הינו תחום עסקי תחרותי יותר (כלומר מספר גדול של אתרים מתחרים על המקום הפנוי בדף התוצאות הראשון של גוגל) כך חשיבותה של פעולת האופטימיזציה גדלה יותר והיא חייבת להיות מיושמת בכל מרכיבי האתר (קטנים כגדולים).

הדרך לדף התוצאות הראשון בגוגל עוברת גם דרך נראות האתר והערך המוסף אותו הוא מספק לגולשים

כחברת קידום אתרים העוסקת ומתמחה במגוון רחב של שירותי שיווק דיגיטלי, אנחנו בחברת אקסטרה רואים בתוכן האתר אמצעי קידום מוביל ולכן אנו פועלים להעמקת תוכן האתר והרחבתו באמצעות אנשי תוכן וקריאייטיב המתמחים ביצירת תוכן שיווקי מקדם מכירה המסייע לנו גם לקדם את האתר במנוע החיפוש של גוגל ובכך לגרום לאלגוריתמים של גוגל "לזהות" באתר תכנים איכותיים בעלי ערך מוסף לקהל הגולשים הפונה לגוגל בשאילתות חיפוש כאלו ואחרות סביב תחום עיסוקו של האתר.

כמו כן, אנו שמים דגש מיוחד על נראות האתר בכל הנוגע למבנה האתר ודרכי הניווט בו וזאת על מנת להגדיל את זמני שהיית הגולשים באתר ובכך למעשה לבסס את מעמדו של האתר כמוביל בתחומו על פי הגדרות האלגוריתמים של גוגל.

פעולות נוספות המיושמות על ידינו לאורך תהליך הקידום האורגני

בנוסף לפעולות המופיעות לעיל (אפיון, אופטימיזציה ומתן חשיבות לתכני האתר), אנחנו בחברת אקסטרה יודעים לנווט את דרכם של האתרים המקודמים על ידינו לדף תוצאות החיפוש הראשון בגוגל באמצעות ניתוח מדויק של דו"חות הסטטיסטיקה השונים המונפקים על ידינו. דו"חות אלו נועדו בין היתר לצרכי שיפור פעולות הקידום בזמן אמת וכל זאת בהתאם ליחסי ההמרה, יחסי הנטישה וזמני השהייה כפי שאלו באים לידי ביטוי בניתוחי הנתונים השונים המופיעים בדו"חות.

על מנת לבסס את מעמדו המקצועי של האתר גם בקרב קהל הגולשים וגם בקרב האלגוריתמים של גוגל, אנחנו בחברת אקסטרה מקפידים על יצירת תכנים מקצועיים ובעלי ערף מוסף בתחום עיסוקו של האתר. תכנים אלו מופצים על ידינו לדפי האתר השונים ואף זוכים ל-"מקום של כבוד" באתרים השונים באמצעותם יוצרים שיח איכותי סביב האתר/המותג ברשת. לצורך כך, אנו מסתייעים בשירותים המקצועיים של חברות תוכן מובילות בענף ובוחרים בקפידה את האתרים ה-"מקשרים", כלומר את האתרים המקשרים לאתר המותג.

הגעת ליעד – איך ממשיכים מכאן?

עבור אנשי קידום רבים ההגעה ליעד היא תכלית הקידום ולכן בחלק גדול מהמקרים לאחר הגעת האתר המקודם ליעדו חלה נסיגה באיכויות הקידום השונות אשר אפשרו מלכתחילה את הגעת האתר אל היעד. אנחנו בניגוד לאחרים חושבים אחרת ורואים בהגעה אל היעד את השלב המקדים (החשוב אומנם אך לא העיקרי) בדרך לביסוס מעמדו של האתר המקודם כאתר מוביל בתחומו.

מכאן ואילך אנו מעמידים לרשות קהל לקוחותינו מגוון רחב של שירותים מקצועיים המבוססים על ההיכרות המעמיקה שלנו עם תחום השיווק הדיגיטלי והפרסום באינטרנט. שירותים אלו נלווים לפעולות הקידום השונות הממשיכות להיות מיושמות על ידינו באותה תדירות ועוצמה אשר הובילה את האתר המוקדם לדף התוצאות הראשון בגוגל ובכך למעשה אנו מבטיחים לקהל לקוחותינו לבסס את אתריהם כאתרים מובילים בתחומם.

 

 

 

 

 

תגובות 0
עוד בנושא
JOIN THE DISCUSSION

אין להעתיק תוכן מאתר זה!