Stand with Israel

כך תוכלו להשיג יותר מהפרסום בפייסבוק

 

מפרסמים בפייסבוק? זה הזמן להיחשף לטיפים הקטנים המסוגלים לחולל שינוי גדול במבחן התוצאה!

בפרפראזה על סלוגן פרסומי ידוע ומוכר, נקדים ונציין ש…הפרסום בפייסבוק עובד עבור כל אותם אלו היודעים לעשות שימוש אפקטיבי וממוקד בכל אחד מכלי הפרסום העומדים לרשותם במערכת הפרסום של פייסבוק. בשורות הבאות נחשוף בפניכם מספר טיפים ועצות לניהול קמפיינים בפייסבוק ונסייע גם לכם להשיג יותר במבחן התוצאה.

פרסום-בפייסבוק

פרסום מניב תוצאות בפייסבוק- היכן מתחילים?

בכל הנוגע לתכנון ותפעול קמפיין מודעות בפייסבוק, נקודת המוצא שלכם חייבת להיות מבוססת על שלושה מרכיבים המשתלבים אחד בשני:

  1. מטרות הקמפיין
  2. אפיון קהלי המטרה הרלוונטיים לכם
  3. הקמת תשתית שיווקית המיועדת לצרכי קליטת ה-לידים העתידיים מהקמפיין

לצורך בחירת מטרות הקמפיין, אנו ממליצים לכם לקבוע את המטרה בהתאם למסגרת התקציב העומדת לרשותכם ובהתאם לאפשרויות העומדות לרשותכם להשיג את המטרה במלואה במהלך תקופת הקמפיין. הימנעו מהצבת מטרות שאינן ברות השגה מבחינתכם.

בכל הנוגע לאפיון קהלי המטרה, מערכת הפרסום בפייסבוק מציבה בפניכם מגוון רחב של אפשרויות פילוח המבוססות על היכולות הפונקציונאלית בהגדרת: גילאים, מגדרים, אזורי מגורים, תחומי עיסוק ותחומי עניין של קהל הלקוחות הרלוונטי לכם.

להקמת התשתית השיווקית, אנו ממליצים לכם לעדכן את עמודי התוכן באתר הבית, לשדרג את הדף העסקי בפייסבוק ובמידת הצורך לעצב דף נחיתה אשר ישרת אתכם לצרכי קליטת לידים במהלך הקמפיין.

פרסום מניב תוצאות בפייסבוק- כיצד ממשיכים מכאן?

לאחר שהגדרתם את מטרות הקמפיין, פילחתם את קהלי היעד הרלוונטיים לכם ופעלתם להקמת תשתית שיווקית המיועדת לצרכי קליטת הלידים העתידיים, הצעד הבא אותו תדרשו לעשות על מנת להבטיח לעצמכם פרסום מניב תוצאות בפייסבוק הינו: חשיבה יצירתית לצורך ניסוח ונראות מועדות הפרסום.

צעד זה מחייב אתכם לבחון את פעילות המתחרים ברשת בכלל ובפייסבוק בפרט, ובהתאם לכך ליצור קמפיין מודעות מעוררי עניין ובעלי ערך מוסף לקהלי המטרה. כמו כן, אנו ממליצים לכם לשלב תמונות בכל אחת ממועדות הפרסום הממוקדות שלכם בפייסבוק.

מודעות פרסום בפייסבוק אליהן נלוות תמונות המושכות את העין, מסוגלות להגדיל באופן מיידי את אחוזי ההקלקות על גביהן. הקפידו לעשות שימוש בתמונות בעלות ערך מוסף למסר השיווקי בו בחרתם. תמונה מוצלחת ונכונה הינה תמונה אשר צולמה באופן מקצועי ולצורך בחירתה אנו ממליצים לעשות שימוש במאגרי תמונות מקצועיים המאפשרים לכם לרכוש תמונות בכל תחום העולה על רוחכם ומותאם למטרות הקמפיין הפרסומי אותו אתם עתידים להעלות.

מספר מילים בנוגע לבחירת מיקום המודעה

פרסום בפייסבוק באמצעות מודעות הממוקמות ב-ניוזפיד או במובייל, עתידות לגרוף בממוצע כ-4 עד 8 אחוזי הקלקות מסך כל החשיפות (כלומר מודעה הנחשפת ל-100,000 גולשים תזכה בממוצע ל-4,000 עד 8,000 הקלקות. מנגד, מודעות פרסום בפייסבוק המוגדרות כמודעות צד עתידות לגוף בממוצע כ-2 עד 4 אחוזי הקלקות. כפועל יוצא מכך, עלויות הפרסום בפיד או במובייל הינן גבוהות יותר ומחייבות אתכם להיערך נכון מבחינה תקציבית על מנת להשיג את מטרות הקמפיין אותן הצבתן לעצמכם.

חשוב לנו שתדעו: מערכת הפרסום בפייסבוק הינה מערכת דינאמית המאפשרת לכם להעלות מספר מודעות שונות במקביל ולבחון את תוצאות הפרסום של כל אחת ואחת מהן ולבצע שינויים ועדכונים במודעה במידת הצורך. על מנת לאפשר למודעות הפרסום שלכם לעשות עבורכם את העבודה אנו ממליצים לבחון את אחוזי ההקלקות או החשיפה (בהתאם למטרות הקמפיין) לאחר מספר ימי פעילות רציפה ללא כל שינוי בנוסח המודעה.

אפשרויות שונות לפרסום בפייסבוק

הפרסום בפייסבוק מתאפשר באמצעות מספר דרכים שונות כגון: קידום ממומן של הדף העסקי, קידום ממומן של פוסטים מסוימים מתוך הדף העסקי, קידום מודעות באמצעות מערכת מנהל המודעות של פייסבוק ועוד. החלופה היעילה ביותר לצרכי פרסום בפייסבוק הינה באמצעות מערכת מנהל המודעות המאפשרת לכם ליהנות מאפשרויות פילוח ממוקדות יותר ומתכנון דינמי ויעיל יותר של מהלכי הפרסום. את השימוש במערכת מומלץ לבצע לאחר שלמדתם היטב את הפונקציות השונות אותן היא מעמידה לרשותכם ו/או לחילופין באמצעות חברה/סוכנות פרסום בפייסבוק העוסקת ומתמחה בנושא.

RE MARKETING – הדרך היעילה למרדף אחר הלקוח

RE-MARKTING הינה הגדרה כללית לכל אותן מודעות פרסום מחודשות המופיעות לעיני גולשים אשר נחשפו לקמפיין הפרסומי שלכם ואף הקליקו על אחת מהמודעות אותן פרסמתם.  שיטת פרסום זו מיועדת לצרכי חשיפה מחודשת של קהלי המטרה שלכם למסר השיווקי אותו אתם רוצים לקדם באמצעות מודעות הפרסום החוזרות ולצורך כך אנו ממליצים לכם לנסח מספר מודעות שונות תחת אותו מסר שיווקי אחיד המלווה את הקמפיין.

קריאייטיב המופיע במודעות החוזרות חייב להיות שונה מזה שהופיע במודעה המקורית וזאת על מנת לייצר עניין בקרב קהלי המטרה לחזור ולהקליק על המודעה. כמו כן, אנו ממליצים לכם לא להגזים במספר החשיפות (פר גולש) ובכך לא לאבד את האפקטיביות של הקמפיין. את מודעות ה-רימרקטינג מומלץ לנסח בהתאם לתוצאות הקמפיין עד כה.

מעקב דינמי אחר תוצאות הקמפיין ופילוח ממוקד של קהלי המטרה

מערכת הפרסום של פייסבוק מאפשרת לכם לעשות שימוש במספר כלים החושפים בפניכם נתונים סטטיסטיים אודות תוצאות הקמפיין בכל רגע נתון. מעקב דינמי אחר התוצאות תוך כדי מיקוד ופילוח קהלי המטרה הרלוונטיים לכם בכל רגע נתון, הן פעולות המסוגלות להזניק את הקמפיין הפרסומי שלכם קדימה ולהניב את התוצאות המיוחלות לכם.

מעוניינים לדעת עוד על שירותי  פרסום ושיווק ברשתות החברתיות לחצו כאן

 

 

תגובות 0
עוד בנושא
JOIN THE DISCUSSION

אין להעתיק תוכן מאתר זה!