Stand with Israel

מה הוא קידום אתרים באינטרנט ? למי שעוד לא מכיר.

 

עם עלייתם של מנועי החיפוש ובעיקר גוגל כמקור מרכזי לאינפורמציה, עלה גם תחום קידום האתרים. קידום אתרים עוזר לבעלי עסקים, פורטלים, חנויות וירטואליות ועוד… להפוך לנראים בעיני קהל היעד שלהם. אז מהו קידום אתרים? איך זה באמת עובד? כיצד הוא משפיע על רווחיותו של עסק חדש או קיים?

מה הוא קידום אתרים באינטרנטמהו קידום אתרים באינטרנט?

קידום אתרים באינטרנט הוא מקצוע אשר מטרתו למקם אתר אינטרנט מסוים במקום גבוה ככל האפשר בתוצאות החיפוש הרלוונטיות של מנועי החיפוש כאשר גוגל בראשם. כיום, גוגל אחראי על האחוז הגבוה ביותר של חיפושים. הוכח כי רוב המשתמשים בוחרים בתוצאות החיפוש את האתרים הנמצאים בדף הראשון ובמיקום הגבוה ביותר. על ידי קידום אתר אינטרנט לראש תוצאות החיפוש ניתן להעלות את כמות המשתמשים הנחשפים ונכנסים לאתר באופן משמעותי מאוד.

כיצד נעשה קידום אתרים?

ישנן שתי דרכים עיקריות – קידום ממומן וקידום אורגני. בעזרת קידום ממומן ( פרסום מודעות בתוצאות החיפוש של גוגל) ניתן להופיע בתוצאות החיפוש של גוגל במיקום נבחר בכל ביטוי שבו מעוניינים להופיע וזאת ע"י תשלוב ישיר לגוגל עבור כל הקלקה על מודעה שכזו.  הקידום האורגני שמטרתו לגרום לגוגל (או מנועי חיפוש אחרים) למקם את האתר בראש תוצאות החיפוש באופן טבעי ( ע"י הבנה שהאתר שלנו הוא התוצאה הרלוונטית ביותר לחיפוש של הגולשים עבור אותו הביטוי ). ישנן דרכים שונות להשיג מטרה זו וזאת בדיוק עבודתם של מקדמי האתרים.

מה חשיבותו של קידום אתרים עבור העסק?

כאמור, קידום אתר באינטרנט מעלה את חשיפתו למשתמשים חדשים על ידי הפיכתו לחשוף יותר בתוצאות החיפוש. ככל שלקוחות פוטנציאלים יכנסו לאתר יותר כך המוצר/שירות/עסק נהנה יותר מחשיפה לקהל יעד ממוקד מאוד וישנו סיכוי רב יותר לזכות בלקוחות חדשים.

היום זה כבר ברור וידוע כמעט לכל בעל עסק שהפרסום / הקידום בגוגל עובד ועובד בגדול, עסק שזוכה לקידום מקצועי ע"י חברה מקצועית שיודעת לספק מענה מקצועי ומקיף החל מהשגת תוצאות גבוהות בגוגל ועד ליצירת פניות איכותיות דרך האתר זוכה להצלחה גדולה וצמיחה משמעותית בפעילות העסקית. 

 

 

תגובות 0
עוד בנושא
JOIN THE DISCUSSION

אין להעתיק תוכן מאתר זה!