Stand with Israel

פרסום בגוגל אדוורדס: 7 טעויות שאסור לעשות

 

אם אתם רוצים להגדיל את כמות המבקרים לאתר שלכם באופן מידי, אין דרך מהירה מפרסום בגוגל אדוורדס. הפרסום בגוגל מביא תוצאות מידיות וניתן למדד את יעילותו בצורה מאוד מדויקת.

גוגל מפרסמים כמה זה קל ופשוט לפרסם בגוגל אדוורדס ושכל אחד יכול לנהל  עצמו מסע פרסום בגוגל אבל לא כך הדבר, כל שנה אנחנו רואים עשרות קמפיינים שפשוט לא עובדים בצורה אפקטיביים עם מטרה ליצר רווחים לעסק.

פרסום בגוגל

ניהול מסעות פרסום בגוגל לעסקים זה משהו שדורש התמחות, מקצועיות והרבה ניסיון, ניהול לא נכון של הקמפיין הממומן יגרור בזבוז כסף שיכול להצטבר לסכומים משמעותיים.

ריכזנו עבורכם את 7 הטעויות הנפוצות ביותר בגוגל אדוורדס:

 

  1. בחירת מילים לא נכונה

הבסיס לכל קמפיין אדוורדס טוב זה בחירת המילים הנכונות, תעבדו עם המתכנן מילות מפתח של גוגל ותאתרו את המילים הכי רלוונטיות לעסק שלכם, אל תסתנוורו מנפחי חיפוש גבוהים, תתרכזו באיכות של המילים ותבחרו רק ביטויים שמי מחפש אותם מעוניין בשירות או במוצר שלכם.

אתם יכולים לראות מה בדיוק אנשים שנחשפו למודעות שלכם רשמו על ידי כניסה לדוח של "מונחי חיפוש".

  1. אי שימוש במילות מפתח שליליות

לכל רשימה של מילות מפתח יש את הצד השני, מילות מפתח שליליות שזו רשימה ברמת כל הקמפיין או ברמת קבוצת  מודעות שאתם לא רוצים שהמודעות שלכן יופיעו בחיפוש שלהן.

עדיין לא נתקלנו בקמפיין שלא היה בו צורך למילות מפתח שליליות, הרשימה היא לא רשימה שמוסיפים אליה ביטויים וסיימנו, זו רשימה שחובה לתחזק על בסיס שבועי.

אנחנו ממליצים להוסיף ביטויים לרשימה זו בהתאמה לביטויי ולא בהתאמה רחבה או מדויקת.

  1. אי שימוש במיקומים גיאוגרפיים

ברירת המחדל של גוגל שהמודעות שלכם יוצגו לכל תושבי ישראל, הממשק מאפשר לכם לטרגט את המודעות שלכם לאזורים מסוימים בארץ: מחוז מרכז / צפון / דרום / ירושלים וגם ברמת עיר (לא הכי מדויק אבל עדיין יותר טוב מכלום) וגם ניתן למקד לפי רדיוס מנקודה מסוימת.

טיפ: תבצעו התאמות מחיר ברמת עיר אחרי שתראו את הביצועים של הערים.

  1. אי שימוש בתוספי מודעות

מעבר לשתי כותרות ותיאור שאלו שדות חובה למילוי גוגל מאפשרים לכם להציג לגולש מידע נוסף שיעזור לכם לשפר את הביצועים של הקמפיין:

  • תוסף התקשרות: מספר הטלפון שלכם יופיע ליד המודעה / חיוג מהיר שמחפשים אתכם מהמובייל – משפר מאוד את כמות הטלפונים אליכם.
  • תוסף יתרונות מרכזיים: מידע נוסף שאתם יכולים לרשום על עצמכם: מומלץ לרשום בעיקר חוזקות שהגולש יראה אותן לפני שהוא לוחץ על המודעה שלכם.
  • תוסף מיקום: ניתן להוסיף את המיקום הגיאוגרפי שלכם למודעה שאנשים יראו איפה אתם ממוקמים, מומלץ בעיקר לעסקים מקומיים.
  • תוסף מידע מובנה: תוסף שנכנס יחסית לאחרונה, זה תוסף שאתה יכול להוסיף אילו שירותים אתה מספק, עם אילו מותגים אתה עובד ועוד…
  • יש עוד מספרים תוספים שמומלץ לכם לנסות: שליחת הודעה, sitelinks ועוד…

 

  1. עמוד נחיתה לא מותאם למובייל או לא מספיק טוב

לא מעט מפרסמים נוטים להשקיע באתר אינטרנט שלהם בגרסת דסקטופ אבל שוכחים להשקיע בגרסת מובייל שלהם, בשנים האחרונות המובייל תופס תאוצה ובמרבית התחומים המובייל מהווה מעל 50% מסך המבקרים.

אנחנו ממליצים שתעברו טוב על האתר שלכם בגרסת מובייל ותראה איך החווית גלישה, תבקרו את עצמכם ותשפרו את הנראות שיהיה יותר נוח ליצור אתכם קשר.

  1. זמני טעינה ארוכים

המון דובר על זמני טעינה של אתר אינטרנט, יש המון כלים טובים שיכולים לתת לך ציונים על זמני הטעינה שלכם עם דגשים והערות לתיקון. אל תזלזלו בזמני טעינה, טעינה מהירה של האתר משפרת בצורה ניכרת את אחוזי ההמרה בו. אתם יכולים לבנות קמפיין אדוורדס נהדר עם אחוזי המרה של 4% אבל אם תשפרו את זמני הטעינה שלכם בדסקטופ וגם במובייל שיעור ההמרה יכול להשתפר משמעותית.

  1. אין מעקב אחרי המרות

ניתוח ביצועים זה הדבר שיגרום לקמפיין שלכם לעבוד טוב יותר, אך ללא התקנת מעקבים אחרי מספר האנשים שהתקשרו או מילוי את הטפסי צור קשר באתר שלכם לא ניתן לנתח את הביצועים בצורה מדויקת. מנהל קמפיין חייב לדעת אילו מונחי חיפוש הובילו להמרה ואילו מונחי חיפוש לא הובילו. בדרך כלל התקנת מעקב אחרי המרות הינו משהו טכני פשוט שלא דורש ידע מרחיק לכת, אבל אם אתם לא יודעים תשתמשו באיש מקצוע, אסור לעלות קמפיין ממומן ללא מעקב אחרי המרות.

 

לסיכום, כמובן שיש עוד המון דגשים שניתן להרחיב, ההמלצה שלנו שתיקחו איש מקצוע שיעשו עבורכם את כל הדברים האלו וגם הרבה מעבר, אתם צריכים להתרכז בעסק שלכם ותנו לאיש מקצוע ליצר עבורכם את הביצועים הטובים ביותר.

 

אם יש לכם שאלות בנוגע לקמפיין אדוורדס שלכם, אתם מוזמנים לפנות אלינו.

תגובות 0
עוד בנושא
JOIN THE DISCUSSION

אין להעתיק תוכן מאתר זה!