Stand with Israel

קידום אתר החל משלב הקמתו

 

בונים אתר חדש או משדרגים אתר קיים? זה הזמן לחסוך לעצמכם כסף וזמן בהמשך הדרך ולערב אנשי SEO כבר בשלבי בניית האתר.

 

קידום אתר חדשבמידה וגם אתם מצויים בעיצומו של תהליך בניית אתר או חידוש/שדרוג של אתר האינטרנט שלכם, אנו ממליצים לכל אחד ואחת מביניכם להתייחס לכל אחת מהנקודות המרכזיות הנדרשות לצורך קידום האתר בהמשך הדרך. בשורות הבאות ריכזנו עבורכם מספר "נקודות" למחשבה וביצוע בשלב בניית האתר.

כתובות URL

כתובות ה-URL הן למעשה רצף של תווים במבנה אחיד המגידים למעשה את כתובתם של כל אחד מדפי האתר במרחבי הרשת. במידה ואתם מחדשים את האתר חשוב שתקבלו החלטה האם כתובות ה-URL עתידות להשתנות או שהן נותרות כפי שהן הופיעו באתר הישן. חשיבות כתובות ה-URL מחייבת אתכם ליצור קשר בין מפתחי האתר לאיש ה-SEO העתיד לטפל בהליכי קידום האתר עבורכם וזאת על מנת שהאחרון יוכל למפות את עמודי האתר וליצור קצבי הפניות 301 אותן רצוי לשתול באתר כבר בשלבי ההקמה. במקרים בהם מדובר באתרים בני עשרות, מאות או אלפי עמודי אינטרנט (כן יש גם כאלו), אנו ממליצים לכם להקפיד על כך שיצירת קצבי ההפניות תעשה בראש ובראשונה לעמודי המפתח של האתר (העמודים העתידים לייצר עבורכם את מירב הכניסות לאתר) ולאחר העלאת האתר לאוויר לבדוק איזה עמודים מחייבים יצירת קבצי הפניות.

תוכן ותגיות Meta

META TAGS (תגיות מטא) הן למעשה תגיות הממוקמות בראש הדף של כל אחד מעמודי האתר החדש או המחודש והן נועדו לספק מידע אודות תוכן הדף למנועי החיפוש. את תגיות המטא מומלץ להטמיע באתרכם עוד בשלבי הבנייה וזאת על מנת לחסוך זמן לאחר מכן וגם על מנת להימנע ממצבים בהם עמודי תוכן מסוימים אינם כוללים תגיות מטא וכפועל יוצא מכך לא ניתן יהיה לקדמם במנועי החיפוש.

מהירות טעינת דפי האתר

התחרות ההולכת וגוברת במרחבי רשת האינטרנט בכל תחום ובכל נושא מחייבת אתכם להתעכב על כל שנייה אחת של עיכוב בטעינת דפי האתר ולשפר את קצב טעינתן. במידה ולא תעשו כן, אתם עלולים לאבד גולשים והמרות לאורך הדרך. כפועל יוצא מכך, אנו ממליצים לכם לאפשר לאנשי SEO מקצועיים לבדוק את טעינת דפי האתר עוד בשלב הקמתו ולפעול להסרת קצבים את מרכיבים המשפיעים לרעה על טעינת הדפים השונים באתר.

מבנה והיררכיית האתר

מבנה האתר והיררכיית העמודים בו משפיעה בצורה ניכרת על תהליכי הקידום האורגני ולכן לחשוב לבצע חפיפה מדויקת בין עמודי האתר החדשים לבין התפריט הראשי של האתר הישן (במידה ואתם מחדשים את אתרכם). בכל אותם מקרים בהם עמוד אתר מסוים ייעלם מהתפריט הראש וימוקם במיקום שונה בהיררכיית העמודים של האתר הוא עלול לאבד את מיקומו בדירוג החיפושים של מנוע החיפוש ולכן הפעולה הכי נכונה היא לאפשר לאנשי ה-SEO של האתר לבדוק את מבנה העמודים באתר המחודש.

התאמה האתר למובייל

גוגל כבר הודיעה שמדדי הדירוג שלה לאתרים השונים ייקבעו בראש ובראשונה בהתאם לגרסת המובייל של האתר ולכן חשוב לבצע התאמה מלאה של האתר החדש או המחודש לסביבת המובייל. את ההתאמה חשוב לבצע עוד בשלבי הקמת האתר וגם כאן להיוועץ עם אנשי SEO ולאפשר להם לבדוק את מאפייני האתר בסביבת המובייל והתאמתו לצרכי הקידום השונים אותם הם עתידים ליישם בהמשך הדרך.

 

בונים אתר חדש? זה הזמן לדעת למה חשוב לערב את אנשי ה-SEO  עוד בשלב הקמת האתר?

במידה וגם אתם עומדים לקראת תהליך הקמתו של אתר אינטרנט חדש, אנו ממליצים גם לכם להיוועץ עם אנשי SEO מקצועיים לאורך כל שלבי ההקמה ולדאוג ליצרית קשר בינם לבין מפתחי האתר. קשר זה יוכל לחסוך עבורכם את הליכי האופטימיזציה השונים הנדרשים לצרכי קידום אתרים ברשת וזאת לנוכח העובדה הפשוטה שמכלול הליכי האופטימיזציה כבר יושמו בשלב בניית האתר.

חשוב לדעת שישנם מצבים בהם אנשי הקידום ניגשים להליך האופטימיזציה לאחר עליית האתר לאוויר ולהפתעתם הם מגלים כי חלק ממרכיבי האתר כלל אינם מותאמים לצרכי קידומו במנועי החיפוש ובמקרים אלו תידרש מכם הוצאה כספית נוספת בכל הנוגע לפיתוח האתר. מעבר לכסף הנוסף שתצטרכו להוציא אתם גם מאבדים זמן קידום יקר.

זכרו: מעורבות ישירה של אנשי ה-SEO בשלב פיתוח ובניית האתר, תאפשר לכם ליהנות מאתר פונקציונאלי המותאם לצרכי קידומו מהרגע הראשון לעלייתו לאוויר, ולכן, אנו ממליצים לכל אחד ואחת לעשות כן ללא דיחוי והיסוס.

יתרונות נוספים למעורבותו של איש ה-SEO בתהליך בניית האתר כוללים:

  • בדיקה מקיפה של כתובות ה-URL   ותגיות המטא
  • בדיקה מקיפה של טעינת דפי האתר בהתאם לכל פלטפורמת גלישה קיימת
  • מעורבות ישירה בכל הנוגע לנראות האתר על סמך ניסיונו המקצועי כמקדם אתרים
  • מערובות ישירה בתכני האתר על סמך ניסיונו המקצועי כמקדם אתרים

ומעל הכול, מעורבותו של איש ה-SEO  כבר בשלבי בניית האתר פשוט חוסכת לכם זמן וכסף לצרכי קידום עתידי.

לסיכום, מעורבותם של חברות קידום אתרים בהליכי בניית האתר, הינה פעולה מקצועית המיועדת גם לאילו מביניכם העתידים לבנות אתר אינטרנט חדש בזמן הקרוב וגם לאילו מביניכם העתידים לשדרג ולחדש את האתר הקיים.

על מנת להבטיח לכם את התוצאות המיוחלות מהליכי הקידום, אנו ממליצים לכם גם לשים את הדעת על נושא זהות חברת הקידום בה אתם בוחרים לצורך ביצוע העבודה, וזאת על סמך ניסיונה המקצועי, היקף שירותי הקידום המוצעים לכם באמצעותה, הידע המקצועי העומד לרשותה וכמובן יכולותיה המקצועיות לקחת את אתרכם למקום הראוי לו במדדי הדירוג.

 

 

 

 

תגובות 0
עוד בנושא
JOIN THE DISCUSSION

אין להעתיק תוכן מאתר זה!