Stand with Israel

רוצים להבטיח לעצמכם פרסום אפקטיבי וממוקד בפייסבוק?  שאלו אותי כיצד!

 

עומדים להשיק קמפיין מודעות בפייסבוק בזמן הקרוב? זה הזמן לדעת הכול על הדרכים השונות ליצירת פרסום אפקטיבי וממוקד בפייסבוק.

הפייסבוק, יותר מכל פלטפורמת פרסום ושיווק אחרת במרחבי הרשת ומחוצה לה, מאפשרת לכל אחד ואחת מבעלי העסקים והיזמים העסקיים שביניכם ליהנות מגוון רחב של פתרונות מיקוד ופילוח בכל הנוגע לקהלי היעד הרלוונטיים לכם. אפשרויות הפילוח העומדות לרשותכם בפייסבוק הן כמעט בלתי מוגבלות והן מאפשרות לכם לפלח את קהלי היעד הרלוונטיים לכם על פי גילם, מקום מגוריהם, מצבם המשפחתי, השכלתם, תחום עיסוקם, תחביביהם ופרמטרים נוספים אשר יסייעו לכם להכווין את מודעות הקמפיין שלכם לקהל הרלוונטי שלכם ביותר.

 

פרסום-טוב-בפייסבוק

 

פרסום ממוקד בפייסבוק- למה שווה לכם בכלל להתאמץ?

למעלה מ-2 מיליארד משתמשים ברחבי העולם וכ-4.5 חברים פעילים בישראל הופכים את פייסבוק לרשת החברתית הגדולה, החשובה והמשפיעה ביותר בעולם. בישראל בלבד, כ-3.5 בעלי פרופיל בפייסבוק מקיימים פעילות יומית ברשת וכ-70% מתוכם מקדישים כ-4 שעות גלישה מדי יום (בממוצע) בפייסבוק. נתונים אלו הופכים את הפייסבוק לאחת מהפלטפורמות האידיאליות ביותר לצרכי פרסום ושיווק בכל תחום עסקי.

קמפיין פרסומי בפייסבוק- מהיכן מתחילים?

מערכת הקמפיינים של פייסבוק מאפשרת לכם ליצור סדרת מודעות אליהן יחשפו קהלי יעד שונים בהתאם להגדרות הפילוח הרצויות לכם. מערכת זו הינה מערכת דינמית המאפשרת לכם לבחון את האפקטיביות של מספר מודעות שונות בעת ובעונה אחת ובהתאם לאחוזי ההקלקות על גבי כל מודעה לבצע תיקונים ושינויים לכל מודעה.

יחד עם זאת, תכנון אופטימאלי של קמפיין פרסומי בפייסבוק מורכב ממספר שלבים מקדימים עליהם תדרשו לתת את הדעת:

  1. הגדרת מטרות הפרסום
  2. בחירת סוג המודעה ומיקומה
  3. הגדרת קהלי היעד הרלוונטיים לצפייה במודעה
  4. הגדרת מועדי עליית הקמפיין ותכנון מסגרת תקציב

מספר מילים בנוגע להגדרת מטרות הקמפיין ובחירת סוג המודעה

בדומה לכל פלטפורמת פרסום ושיווק אחרת ברשת ומחוצה לה, חשוב להגדיר מראש את מטרות הקמפיין ולבחור בקפידה את סוג המודעה ואופייה לצורך הנעת הקהל לפעולה והשגת מטרות הקמפיין. בכל הנוגע לפרסום בפייסבוק, ישנן מספר סוגי קמפיינים שונים המותאמים למטרות שונות כגון: הגדלת חשיפות הצפייה באתר הבית המוקדם, קידומם של דפים עסקיים בפייסבוק, הגדלת מספר המשתתפים באירוע מסוים אותו אתם מתכננים, הנפקת קופון הטבה ו/או הנחה לקהל הגולשים, הפניית הגולשים למבצעי מכירות הרלוונטיים להם וכדומה.

שאלת מפתח בדרך לקמפיין פרסומי ממוקד ואפקטיבי בפייסבוק: מיהו קהל המטרה שלכם?

ההחלטה בנוגע לזהותו של קהל המטרה שלכם חייבת להתבסס על פילוח מדוקדק של הקהלים הרלוונטיים לצפייה במועדות הפרסום אותן אתם מתכננים להעלות במסגרת הקמפיין. על מנת לפלח באופן המדוקדק ביותר את קהל המטרה אנו ממליצים לענות על כל אחת מהשאלות הבאות:

  • מהו הגיל הממוצע של קהל המטרה?
  • האם מדובר במגדר או מגזר מסוים (נשים/גברים/בני נוער/חיילים/דתיים/וכו)?
  • היכן קהל המטרה שלכם מתגורר (מיקום)?
  • מה מאפיין את הקהל הרלוונטי לכם ובמה הוא מתעניין?

מענה מדויק ורחב ככל הניתן לשאלות אלו ונוספות יוכל למקד אתכם בבחירת קהלי המטרה הרלוונטיים לסוג ואופי המודעות אותן אתם עתידים לשלב בקמפיין הפרסומי שלכם בפייסבוק. לצורך "בניית פרופיל" של קהלי המטרה הרלוונטיים לכם, אנו ממליצים לכם לדמיין מספר דמויות וירטואליות, לתאר אותן באופן המדויק ביותר בהתאם לגילם ופרמטרים כלליים נוספים ולאחר מכן לנסות להבין מה יצליח להניע אותם לפעולה ומה יגרום להם להביע עניין במוצר/שירות אותו אתם עומדים לשווק באמצעות הקמפיין בפייסבוק.

יצירתיות היא שם המשחק!

בדומה לכל פלטפורמה שיווקית-פרסומית אחרת, גם בפייסבוק נדרשת מכם יכולת ביטוי יצירתית גבוהה במיוחד על מנת להניע קהלים רלוונטיים לפעולה. ניסוח מודעות הקמפיין חייב להתבצע בהתאם למטרות הקמפיין ולכל אחד ממאפייני קהלי היעד הרלוונטיים לכם ולכן "שפת הפרסום" חייבת מותאמת לכך. כמו כן, שילובן של תמונות "המתכתבות" עם מטרות הקמפיין ומסריו יכולות לעשות עבורכם את העבודה ולעודד הקלקות מצד קהל היעד.

דפי נחיתה בפייסבוק- הדרך היעילה למיקוד המטרה!

אחת מהדרכים האפקטיביות ביותר להכוונת קהל היעד הרלוונטי לכם בפייסבוק היא באמצעות יצירת מודעות מרתקות ומניעות לפעולה המפנות את קהלי המטרה שלכם לדפי נחיתה מעוצבים. דפים אלו מיועדים לצרכי מיקוד מטרות הקמפיין והשארת פרטים מצד הגולש. בניגוד למועדות בפייסבוק המפנות לדף העסקי ו/או לאתר הבית שלכם, הפנייה לדף נחיתה מאפשרת לגולש להיחשף למסר הממוקד ביותר אותו תרצו לחשוף בפניו וברוב המקרים ההפניה אליו מעודדת "יצירת קשר" עימכם באופן מיידי.

מסגרת תקציב המותאמת לכל מהלך שיווקי-פרסומי בפייסבוק

על מנת להבטיח לעצמכם פרסום אפקטיבי וממוקד בפייסבוק, תדרשו בראש ובראשונה להעמיד לרשותכם מסגרת תקציב המותאמת לאופי ומטרות הפעילות, היקף החשיפה הנדרשת לכם ומשך הפעילות המתוכננת על ידכם. תכנון התקציב הינו אחד מעומדי התווך בכל הנוגע להצלחת הפרסום בפייסבוק והוא חייב להתבצע לאחר קבלת ייעוץ מקצועי מיועצי פרסום באינטרנט בכלל ובפייסבוק בפרט העוסקים ומתמחים בנושא. מערכת הפרסום בפייסבוק מציבה בפניכם מספר אפשרויות תשלום עבור פרסום המודעות כגון: תשלום לפי קליק, תשלום עבור כל אלף חשיפות ותשלום עבור כל ליד (פניית לקוח). לכל אחת מחלופות התשלום הנ"ל, יתרונות וחסרונות ולכן על מנת למקסם את גובה התקציב העומד לרשותכם אנו ממליצים גם לכם להיוועץ עם יועצי פרסום בפייסבוק.

 

 

תגובות 0
עוד בנושא
JOIN THE DISCUSSION

אין להעתיק תוכן מאתר זה!