Stand with Israel

10 דרכים לשיווק סטרטאפים וחברות טכנולוגיה

 

שיווק אפקטיבי הוא מצרך נדרש עבור כל עסק, וכאשר מדובר בסטארטאפים או בטכנולוגיות מתקדמות, שיווק טוב הוא הכרחי עבור המשך פעילות העסק, מימוש הרעיון והפיכתו למוצר זמין עבור כל לקוח. המדיה הדיגיטלית מספקת ערוצי שיווק וכלים פרסומיים עוצמתיים. מהם הכלים השיווקיים האידיאליים עבור סטארטאפים וחברות טכנולוגיה באינטרנט של היום?

שיווק-סטארטאפ

1. קידום מקצועי

ראשית, חשוב לפנות לשירותיה של חברת שיווק וקידום מקצועית. כלי הפרסום והקידום במדיה משתכללים ללא הרף, יכולות ההתאמה של אפיקי הפרסום משתפרות כל הזמן ואתה צריך מקצוען מנוסה שידע לנווט בין כל האפשרויות, לאמץ את כל החידושים האחרונים בתחום ולהתאים עבור הסטארטאפ שלך את הקמפיין השיווקי הטוב ביותר. סוכנויות שיווק מבוססות מעסיקות אנשי מקצוע שתפקידם להתאים את החליפה הפרסומית לעסק שלך. תן למקצוענים לעשות עבורך את העבודה.

 

2. בלוג

פתיחת בלוג עם מסרים בעלי תוכן איכותי ומשמעותי בתחום שהחברה שלך עוסקת בו תאפשר לקהל הלקוחות הפוטנציאליים להכיר את המוצר שלך ואת התחום שהוא משתייך אליו, וכן לשתף מידע ולהתעדכן באופן רציף. שימוש חכם בבלוג יאפשר לבעלי עניין מוכרים בתחום להיות חלק מן הפעילות, וכך לפתוח את הדלת לגולשים נוספים וליצור פלטפורמה מוכרת ומוערכת לשיתוף מידע בתחום הרלוונטי. שימוש חכם באפיק זה יהפוך את החברה שלך ואת הבלוג שלה לאוטוריטה מוכרת בתחום הטכנולוגי שבו אתה עוסק.

 

3. שיווק מחדש – Remarketing

שיווק מחדש הוא שליחת מודעות לקהל שכבר גילה התעניינות במוצר. היתרון של שיווק מחדש הוא שהוא מופנה לקהל מעוניין מראש, ובכך מגדיל את הסיכויים להמרת הגולש ללקוח. כך, לקוח שביקר באתרך ורק סקר אותו, יראה פרסום שלך מספר פעמים, ומבלי משים המוצר שלך יירשם בתודעתו. בפעם הבאה שיזדקק למוצר דומה, המוצר שלך כבר ייראה לו מוכר. מכאן ועד לרכישה, להרשמה לניוזלטר וכיוצא בזה – הדרך קצרה. שיווק מחדש הוא אמצעי יעיל להפיכת המוצר שלך למוכר, בלי לפתוח בקמפיין שיווק מאסיבי ובלי לבזבז משאבי פרסום על גולשים שאין להם עניין במוצר.

 

4. פרסום ושיווק בפייסבוק

פרסום ושיווק בפייסבוק מאפשר לך ליצור מודעות למוצר שלך בקרב קהלי לקוחות מאופיינים, דרך רשתות חברים. כך תוכל להגיע לבעלי עניין בשירות או במוצר שלך בתפוצה רחבה בעזרת שיתופים, כאשר גולש שמזהה את הייחוד ואת החדשנות במוצר משתף אותו עם חבריו, ואלה מביניהם שמזהים את הפוטנציאל הטמון בחברה שלך משתפים את חבריהם וכן הלאה. אמנם היכולת שלך לשלוט בתפוצת המסרים קטנה, אך ככל שהמוצר שלך טוב יותר וככל שהדרך שבה אתה מציג אותו אטרקטיבית יותר – כך גדל הסיכוי להפצה נרחבת שלו.

 

5. לינקדאין

הרשת החברתית לינקדאין נוצרה לצורך שיתופים עסקיים, ולכן מהווה פלטפורמה מצוינת לשיתוף ולשיווק טכנולוגיות וסטרטאפים. שימוש מושכל בלינקדאין יכול להוביל אותך לשיתופי פעולה עסקיים פוריים, וכמובן – לחשוף בעלי עניין, אנשי עסקים ומשקיעים למוצר שלך.

 

6. OUTBRAIN, TABOOLA

אאוטבריין וטאבולה הם כלי שיווק באמצעות תוכן המאפשרים לך להכניס קישורים למאמרי תוכן שלך בסופן של כתבות בנושאים קרובים באתרי תוכן גדולים ורחבי תפוצה כמו וואלה, דה מרקר ו-YNET. אחד היתרונות הגדולים של אאוטבריין וטאבולה הוא שהכתבות המוצעות לגולש אינן נתפסות כפרסומת.

 

7. שיווק פנימי – Inbound Marketing

שיווק פנימי שם את מוקד המאמץ השיווקי בתוך האתר של החברה, ויוצר מצב שבו גולשים בעלי עניין מעוניינים להגיע לאתר על מנת להתעדכן, לשאוב מידע ולקבל השראה. להבדיל משיווק חיצוני, שבו הדגש הוא על מודעות פרסום בכל מיני נקודות ברשת, שיווק פנימי מתמקד ביצירת תוכן אטרקטיבי, עדכני ואיכותי באתר החברה, וכך ממתג את העסק שלך כמוקד משיכה ועניין בתחום שבו אתה עוסק. זהו כלי מתאים במיוחד לסטארטאפים ולטכנולוגיות מתחדשות, מכיוון שהוא מחייב חדשנות וחשיבה יצירתית.

 

8. תערוכות

השתתפות בתערוכות אינה אמצעי שיווקי דיגיטלי, אולם שימוש יצירתי בטכנולוגיות חדישות יכול להפוך את הנוכחות של העסק שלך בתערוכה לחדשנית, לאינטראקטיבית ולאפקטיבית ביותר מבחינה שיווקית. על מנת שזה יקרה נדרשים חשיבה יצירתית ושימוש בטכנולוגיות מתקדמות, וכאשר אלו טכנולוגיות שהעסק שלך משווק – האפקט מושלם.

 

9. יוטיוב

יוטיוב הוא פלטפורמה לשיתוף סרטונים המאפשרת לך לייצר סרטון שיכול להפוך לקרש קפיצה משמעותי עבור העסק, ולעשות זאת בהשקעה נמוכה יחסית. כל סרטון שהופך לוויראלי הוא נכס שיווקי שערכו לא יסולא בפז. אם הצלחת לפרסם סרטון ויראלי, מובטחת לך חשיפה אדירה, מהירה וללא שום השקעה נוספת מצידך.

 

10. קהל יעד ממוקד

אחד הכלים האפקטיביים של השיווק הדיגיטלי, בין אם דרך מנועי החיפוש או דרך רשתות חברתיות, הוא היכולת לאפיין, לפלח ולמקד את קהל היעד שלך. גוגל, פייסבוק ועוד פלטפורמות שיווקיות מאפשרות שליחת מסרים לקהלים ממוקדים, וכך לייעל ולמקסם את האפקטיביות של המסרים השיווקיים. בין אם מדובר בקידום אורגני או בקידום ממומן, חשיפת המוצר לקהל הנכון תייצר את התמורה הגבוהה ביותר בעבור השקעה קטנה יותר.

 

החליפה המתאימה

שיווק עבור סטארטאפים ועסקים הקשורים בטכנולוגיות מתקדמות, הדיגיטל מספק פלטפורמות שיווק רבות, והחוכמה היא לדעת לבחור מתוך שלל האפשרויות את אלו המתאימות למימדי העסק שלך, לצרכיו, ליכולות הפיננסיות שלך ולמוצר שאתה מפתח. שיווק דיגיטלי מקצועי יחשוף את קהל הלקוחות הפוטנציאלי למוצריך, ייצר שיתופי פעולה עסקיים וימתג את החברה שלך כחדשנית וכמובילת דרך בתחום שבו היא עוסקת. סוכנות קידום דיגיטלי מקצועית תפנה את מאמצי השיווק והקידום הדיגיטליים שלך למקומות האפקטיביים ביותר, על מנת לפתוח את הדלת לשגשוג ולצמיחה. כשמדובר בשיווק סטרטאפים וחברות טכנולוגיות, שם המשחק הוא חשיבה יצירתית, חדשנות ותעוזה. את הערכים ואת האיכות מאחורי המוצר אתה מביא איתך, ואת העבודה הנדרשת ליצירת תפוצה רחבה, סוכנות דיגיטל מקצועית תבצע עבורך.

 

 

תגובות 0
עוד בנושא
JOIN THE DISCUSSION

אין להעתיק תוכן מאתר זה!