Stand with Israel

בניית אתרי E-commerce (אתרי מכירות) מוכרים יותר

 

חולמים על אתר מכירות שפשוט ימכור עבורכם יותר מוצרים או שירותים בכל רגע נתון? המומחים של אקסטרה שמחים לשתף גם אתכם במספר טיפים מעשיים בדרך להקמת אתר מכירות מנצח.

היקף העסקאות המתבצעות בישראל באמצעות אתרי מכירות הולך וגדל מדי שנה, מה שמוביל יותר ויותר יזמים, אנשי עסקים וחברות מסחריות בסדרי גודל שונים להקים ולבנות אתרי מכירות למגוון רחב של מוצרים ושירותים בכל תחום עסקי אפשרי. היתרון המובהק של המסחר המקוון ברור ונהיר לכולנו: פחות הוצאות תפעול –יותר הכנסות –הרבה יותר "רווח נקי", אך על מנת ליהנות מיתרון זה תדרשו לבנות אתר מכירות מקצועי וכזה שפשוט ימכור יותר. כיצד עושים זאת? בשביל זה אנחנו כאן…

 כניסה לתיק העבודות שלנו >

אנחנו בחברת אקסטרה, עוסקים ומתמחים כבר יותר מעשר שנים בתחום ה-E COMMERCE (מסחר אלקטרוני) ומאפשרים לכל אחד ואחת מלקוחותינו ליהנות ממגוון רחב של שירותים מקצועיים בדרך להקמת אתר מכירות מנצח ושובר קופות. השירותים המקצועיים שלנו בתחום המסחר האלקטרוני משלבים בין חשיבה אסטרטגית לבידול האתר והפיכתו למותג-רשת בתחום המכירה בה הוא עוסק לבין יישום פעולות טכניות שונות אשר נועדו לצרכי בניית אתרי מכירות שפשוט יודעים למכור יותר.

בניית אתרי ecommerce

איזה סוגי אתרי מכירות קיימים?

בכל הנוגע לתכנון, בנייה והקמה של אתרי מכירות ברשת, עומדות לרשותכם שתי פלטפורמות עיקריות להקמת אתר מכירות, האחת ידועה בשם: אתר מכירות-מוצרי מדף והיא מבוססת על מערכת קוד סגור מובנית המאפשרת לכם לרכוש תבנית עיצוב ולהזין בכוחות עצמכם את המוצרים/שירותים השונים אותם תרצו להציע למכירה באתר. האפשרות השנייה היא עיצוב ופיתוח אתר ייחודי למטרות העסקיות ולאופי המותג שלכם וזאת ניתן לעשות על מערכות קוד פתוח הניתנת לתכנון ועיצוב אישי בהתאם לצרכי המכירה השונים הרלוונטיים לאתר המכירות אותו אתם מעוניינים לבנות.

אתר מכירות ייחודי – Custom Made כל היתרונות

אתר מכירות מסוג Custom Made היא האופציה הנכונה עבורכם במידה ואתם מעוניינים ליהנות מאתר מכירות מקצועי ופונקציונאלי המותאם באופן אישי לכל צרכי המכירה הרלוונטיים לכם ברשת. אתרי מכירות מסוג Custom Made מתאפיינים בין היתר במערכות ניהול מתקדמות וחכמות המאפשרות לבעלי האתר או מפעיליו ליהנות ממגוון רחב של פעולות ניהול לצרכי תפעול האתר ברמה השוטפת. כמו כן, אתרים אלו מתאפיינים בממשקי גלישה המותאמים לכל אחד מהפרמטרים הנקבעים במסגרת הליך אפיון מקצועי המיועד למטרות הבנת המותג (מוצרי או שירותי המכירה המקוונת) ויצירת אתר מכירות מבודל היכול לבסס את מעמדו כמוביל בתחומו ברשת.

הפרמטרים השונים הנבחנים במסגרת הליך אפיון מקצועי אותו אנחנו בחברת אקסטרה מקיימים לצורך תכנון והקמה של בניית אתרי מכירות כוללים בין היתר:

  • הגדרה מדויקת של סוג ואופי המוצרים/שירותים המיועדים למכירה באמצעות אתר המכירות
  • אפיון סביבת התחרות הן ברמת האונליין (אתרי מסחר מתחרים) והן ברמת האוף-ליין
  • אפיון קהלי המטרה הרלוונטיים לאתר ואפיון דרכי ההגעה אליהם באמצעות רשת האינטרנט
  • אפיון ממשק המשתמש באתר (UI) למטרות יצירת חוויית משתמש (UX)
  • אפיון פיצ'רים ייעודיים לאתר
  • אפיון מערכת ניהול האתר בהתאם לדרישות וצרכי מפעיל האתר

 

טיפים מעשיים לבניית אתרי מכירות מנצחים ושוברי קופות

ריכזו עבורכם מספר טיפים מעשיים המבוססים על הידע המקצועי והניסיון המקצועי העומד לרשותם בתחום:

  1. התאמה רספונסיבית של אתר המכירות לכל אמצעי הגלישה האפשריים- התאמה רספונסיבית נועדה לצרכי התאמת מבנה ונראות האתר בכל אמצעי גלישה אפשרי, לרבות, מחשבים נייחים וניידים, טלפונים חכמים, מחשבי לוח בגדלים שונים וגם טלוויזיות חכמות. ההתאמה הרספונסיבית הפכה להכרחית בשנים האחרונות לנוכח היקף פעולות הגלישה המיושמות מחוץ לסביבת המחשב הביתי הנייח. להבנת הנושא חשוב שתדעו שרק בשנת 2017 התבצעו עסקאות מקוונות דרך הטלפונים החכמים בישראל בהיקף של יותר מ-3.4 מיליארד שקלים!
  2. הטמעת כלי ניהול חכמים במערכת הניהול המיועדים לצרכי איסוף מידע אודות הרגלי הגלישה של המבקרים באתר- אתר מכירות טוב הינו אתר שמערכת הניהול המוטמעת בו יודעת להנפיק דו"חות ונתונים סטטיסטיים שונים אודות פעולות הגלישה השונות המיושמות בו בכל רגע נתון. ניתוח מקצועי ואפיון מתמיד של הנתונים הסטטיסטיים יאפשר גם לכם לשפר באופן מתמיד את יחסי ההמרה באתר ולהוביל להגדלת ההכנסות באופן משמעותי.
  3. הקפדה על נושא עיצוב ונראות האתר – מחקרים שונים בתחום הרגלי הגלישה מוכיחים כי עיצוב ונראות אתר המכירות משפיעה רבות על החלטות הגולש בכל הנוגע להמשך פעולות גלישה באתר לאתר התרשמות ראשונית קצרה האורכת בממוצע בין 5 ל-8 שניות. ככל שתקפידו לעצב את האתר באופן המותאם ביותר לקהלי המטרה הרלוונטיים לכם כך תוכלו להגדיל את הסיכויים לביצוע פעולות גלישה שונות באתר על ידי כל גולש/ת המחליט לבקר בו.
  4. תוכן טקסטואלי ענייני לצד תמונות מוצר ברורות (ורצוי בזוויות שונות)- הקפידו לשלב באתר תמונות ברורות ואיכותיות של המוצרים/שירותים השונים אותם אתם מוכרים דרך האתר. במידת הצורך, אנו ממליצים לכם להשקיע בימי צילום מקצועיים לצורך צילום התמונות ובשום פנים ואופן לא להציג באתר תמונת מוצר מטושטשת או באיכות ירודה. כמו כן, אנו ממליצים לכם להזין תוכן ענייני ומקצועי אודות המוצר ולצד פרטי המידע אודות מאפייני המוצר וכדומה, אנו ממליצים לכם לשבץ טקסט קצר ומשכנע המדבר על תועלות המוצר עבור אילו המגלים בו עניין.

 

 

תגובות 0
עוד בנושא
JOIN THE DISCUSSION

אין להעתיק תוכן מאתר זה!