גוגל אדוורדס – שלבים לבניית קמפיין מוצלח

 

חברת גוגל העולמית משמשת ככלי חיפוש פופולרי המאפשר לכל אדם להקליק מילת מפתח רלוונטית ולקבל מגוון תוצאות התואמות לחיפוש המבוקש. אך לצד זה, כל עסק מעוניין להימצא בראש תוצאות החיפוש בכל ביטוי הקשור למוצר או לשירות שלו. קמפיין ממומן בגוגל מאפשר לכל בעל אתר /עסק להקים קמפיין באופן עצמאי ולנהל אותו על פי תקציב המוגדר מראש.

בניגוד לקידום האורגני (SEO) המודעות בקמפיין הממומן מופיעות באופן מידי לאחר אישור צוות "גוגל אדוורדס", וזאת מבלי צורך לבצע מהלכים שונים כמו בקידום האורגני, שזהו יתרון מצוין, אך כל זאת בהנחה שמחיר לביטוי שנקבע עבור כל הקלקה עובר את הסף הנדרש להופעה בתוצאות הראשונות. כמו כן, ככל שהמודעה שלכם תהיה יותר איכותית, כך המחיר עבור כל לחיצה ירד והמודעה תופיע במקום גבוה יותר.

גוגל אדוורדס

שלבים לקמפיין PPC מוצלח

השלב הראשון: מחקר מילות מפתח

מחקר מילות מפתח לא לחינם הוא השלב הראשון והחשוב ביותר בעת ביצוע קמפיין מוצלח. בשלב זה יש צורך לבחור מילות חיפוש פופולריות. אך מהן מילות חיפוש פופולריות? הן החיפושים הפופולאריים ביותר בקרב הגולשים, אך כמובן שלעיתים מדובר על צמד מילים אותן יש להצמיד לכל מודעה. 

כל מילה או ביטוי חיפוש שכזה, ידוע בשמו המקצועי – "מילת מפתח" ועליה להיות בעלת נפח חיפוש נרחב בקרב גולשים. בשלב זה – חשוב לבחור במילות מפתח שמצד אחד אינן מאוד תחרותיות, הרי ככל שהן יהיו יותר תחרותיות – כך הן יעלו יותר כסף. אך מה שיותר חשוב הוא – בחירה במילות מפתח מדויקות ביותר ולא בהכרח לבחור במילות המפתח הפונות למכנה המשותף הנמוך ביותר.

השלב השני: יחס המרה והנעה לפעולה

כל מודעה בגוגל אדוורדס יכולה להפנות את הגולש לדף הרצוי: לאתר האינטרנט, לדף נחיתה או לדף מיוחד הנוצר עבור הקמפיין הספציפי. על מנת להפיק את המקסימום מהפרסום, חשוב להפנות את הגולש לדף הרלוונטי ולא לאתר כללי עם כמה שירותים שבו הלקוח ילך לאיבוד. אופציה נוספת היא – לשלוח את הלקוח לדף נחיתה עם מסרים מדויקים ואופציה למלא טופס או יצירת קשר בקלות רבה. למעשה, שיפור יחס המרה הוא – התוצאות בשטח, כלומר כמה לקוחות נכנסו וכמה בפועל מילאו את הטופס או יצרו קשר.

את העלאת יחס ההמרה ניתן לבצע בכמה דרכים, כאשר הדרכים האפקטיביות ביותר הן: על ידי סלוגנים או אלמנטים ממוקדים.

  • הבלטת כפתורים כמו – "הזמן עכשיו", "צור קשר עכשיו" וכו'.
  • התמקדות בקהל היעד הרלוונטי על פי – גיל, מגדר, מקום מגורים וכו'.
  • מילות מפתח מדויקות.
  • הצעות מיוחדות ללקוחות שכבר ביקרו באתר (מערכת Adwords יודעת לזהות אותם).

 

לאורך כל הדרך, חשוב לזכור שבניית קמפיין מוצלח דורש ניתוח מעמיק ומעקב יום יומי, שהרי יש לא מעט שינויים בשוק הדינאמי של "גוגל אדוורדס" והמתחרים לא נחים לרגע. לכן, תמיד כדאי לתת למקצוענים לעשות את העבודה! פנו לחברה מקצועית שתסייע לכם להריץ קמפיין מוצלח, כזה שיספק לכם מקסימום חשיפה! לניהול קמפיין פרסום בגוגל

 

 

תגובות 0
עוד בנושא
JOIN THE DISCUSSION