WE
DELIVER
RESULTS

 

פרסום בגוגל / ניהול קמפיין ממומן PPC 

אלפי אנשים מחפשים מדי יום בגוגל אחר מוצרים או שירותים שונים, הצגת מודעות פרסום בגוגל מאפשר לכם לקבל חשיפה רבה ללקוחות פוטנציאליים ע"י ניהול קמפיין ממומן מקצועי והצגת מודעות פרסום מתקדמות בתוצאות החיפוש של גוגל. ניהול קמפיין פרסום ממומן בגוגל דורש ידע, ניסיון ומקצועיות בכדי למקסם את תקציב הפרסום ולהביא לביצועי קמפיין מקסימליים. חברתנו הינה מהחברות המובילות בישראל בניהול קמפיינים ממומנים בגוגל ופועלת בתחום כבר מעל 13 שנים. חברתנו נמנית בין מוסמכי פרסום של גוגל ומתגאה בהסמכת  Google Partners Premier – קבלת הסמכת Premier מגוגל מעידה שהסוכנות הוכיחה מיומנות ומומחיות בפרסום בגוגל AdWords ( ניהול קמפיינים ממומנים PPC), עמדה בסף הנדרש של הוצאות הפרסום בגוגל וניהלה תקציבי פרסום גדולים, והביאה לגידול בהכנסות הלקוחות וכן שימרה והרחיבה את בסיס הלקוחות שלה לאורך זמן. לבניית קמפיין פרסום בגוגל וניהול של קמפיין מקצועי, איכותי ובעל ציוני איכות גבוהים חשיבות רבה בהצלחתו והשגת יעדי הפרסום בגוגל.

 

מומחי הפרסום שלנו יספקו לכם שירות מקצועי ומעקב וליווי יומי צמוד בניהול קמפיין פרסום ממומן בגוגל וקבלת תוצאות מקסימליות והשגת יעדי הקמפיין.

יתרונות הפרסום בגוגל

תשלום רק עבור מבקרים

אתה משלם רק אם מישהו לוחץ על המודעה שלך בגוגל או מתקשר אליך דרך המודעה.

שליטה בתקציב הפרסום

אתה שולט בתקציב הפרסום שלך, בכל רגע נתון תוכל לשנות את התקציב היומי בהתאם למה שנוח לך.

פרסום ללא התחייבות

אין צורך בהתחייבות מצדך, תוכל בכל רגע נתון להפסיק את קמפיין הפרסום שלך.

תוצאות פרסום מידיות

פרסום בגוגל מורגש באופן מיידי: עלייה בפניות רלוונטיות ואיכותיות כבר מתחילת פעילות קמפיין הפרסום בגוגל.

ניתוח ביצועי קמפיין

ניתוח אנליטי מעמיק ויסודי של ביצועי קמפיין הפרסום על מנת למקסם את תקציב הפרסום בגוגל כדי שניב יותר פניות.

מיקוד אופטימלי לקהל יעד שלך

מודעות הפרסום בגוגל יחשפו רק בפני אנשים רלוונטיים שמחפשים את השירות / המוצר שלך.

מעל 1,000,000 עסקים בישראל מפרסמים ב- Google Adwords

התחל לפרסם בגוגל עוד היום וקבל חשיפה גדולה ורלוונטית לפעילות העסקית שלך

אפשרויות הפרסום בגוגל

פרסום בגוגל

ניהול קמפיין פרסום בגוגל ברשת החיפוש ( קידום ממומן )

אנשים מחפשים בגוגל אחרי מוצר או שירות כלשהו, גוגל מאפשרים למפרסמים להציג מודעות פרסום בגוגל רק עבור אנשים רלוונטיים שיש להם צורך ממשי. גוגל לא גובים כסף על הצגת מודעות הפרסום אלא רק אם אותו אדם שחיפש אחר המוצר או השירות מוצא לנכון ללחוץ על המודעה שלך. למודל הזה קוראים PPC – Pay Per Click ( תשלום עבור הקלקה ) זהו מודל החיוב של גוגל. מפרסם משלם רק אם הגולש לחץ על מודעה, ובכך גוגל דואגים להגדלת החזר ההשקעה מקמפיין הפרסום בגוגל.

לניהול קמפיין מקצועי צור קשר

פרסום בגוגל קמפיין REMARKETING ( שיווק מחדש )

קמפיין Remarketing בגוגל או בשמו העברי "שיווק מחדש" הוא קמפיין גוגל בו אנו "רודפים" אחרי גולשים שביקרו באתר שלנו בעבר, גוגל מאפשרת לנו להציג מחדש את האתר שלנו בשתי דרכים עיקריות: GDN – Google Display Network – רשת המדיה של גוגל RLSA – Remarketed Lists for Search Ads – שיווק מחדש ברשת החיפוש של גוגל

החזר את הגולשים לאתר שלך
פרסום בגוגל - קמפיין REMARKETING
פרסום-בגוגל-google-shopping

ניהול קמפיין פרסום Google Shopping

הזדמנות פרסום עבור אתרי סחר לפרסם מודעות מוצר בתוצאות החיפוש של גוגל עם קמפיין Google Shopping, המודעות מכילות מידע מפורט עבור כל מוצר אותו המפרסם מבקש למכור. המידע יכיל את תמונת המוצר, עלות המוצר ושם המותג. האפשרות של בעלי חנויות ואתרי סחר לפרסם בגוגל מוצרים ישירות בתוצאות החיפוש מאפשרים להם להגדיל את החשיפה של המוצרים לגולשים אשר מחפשים את המוצר בתוצאות החיפוש של גוגל, תצוגת מוצר במודעות גוגל שופינג מעלה באופן משמעותי את אחוזי ההמרה עבור כל מוצר בחנות ומביאה לחשיפה ממוקדת לגולשים בעלי כוונת רכישה ברורה.

צור קשר לפרסום בגוגל שופינג

פרסום בגוגל קמפיין יוטיוב

גוגל מאפשרת למפרסמים לפרסם את המוצרים או השירותים שלהם גם בעזרת סרטוני וידאו ב- YouTube ובאתרים שותפים. ניתן לעלות קמפיין פרסום ממומן ב- YouTube. גוגל מאפשרים לפרסם במגוון רחב של סוגי מודעות פרסום וידאו ביוטיוב. אנחנו מבצעים מעקב יומי אחרי ביצועי קמפיין הפרסום תוך דגש על CPV)Cost Per View) ובדיקה תמידית של איכות וכמות הצפיות בקמפיין.

צור קשר לפרסום ביוטיוב
פרסום בגוגל - יוטיוב
פרסום בגוגל - רשת המדיה

ניהול קמפיין פרסום בגוגל ברשת המדיה

רשת המדיה של גוגל (GDN – Google Display Network), פרסום ברשת המדיה הינה פלטפורמה המעניקה למפרסמים דרך נוספת להגיע למספר גדול של לקוחות פוטנציאליים בעזרת הצבת מודעות פרסום באתרים רלוונטיים. המערכת עובדת לפי הגדרות מתקדמות של פילוח דמוגרפי, גאוגרפיה, תחומי עניין ועוד…   בנוסף המערכת תתאים בצורה אוטומטית את מודעות הפרסום שיוצגו לגולש בהתאם להרגלי הגלישה שלו ובהתאם לאתר שהוא גולש בו כרגע. היתרונות של פרסום ברשת המדיה של גוגל היא הגדלת מודעות למותג שלך וגידול במכירות.

לפרסום ברשת המדיה

פרסום בגוגל - שאלות ותשובות

קיימות אפשרויות רבות לפרסום בגוגל וישנם משתנים רבים אשר מובילים להצלחה בניהול הקמפיין, בכדי להשיג את הביצועים הטובים ביותר יש צורך בחברה מקצועית שתדע לספק לכם קמפיין מוצלח, חשוב להכיר לעומק את הפרמטרים השונים בכדי להצליח עם קמפיין הפרסום, רכזנו עבורכם מספר שאלות ותשובות שכדאי שתכירו

למי מתאים פרסום בגוגל?

הפרסום בגוגל מתאים לכל בעל אתר ( עסק, חברה וכל ארגון אחר ) המעוניינים להשיג חשיפה איכותית לגולשים אשר מחפשים בדיוק את מה שהאתר מעוניין לשווק עבורם. החשיפה מתבצעת על בסיס מילות חיפוש רלוונטיות למוצרים או שירותים המוצעים על ידי האתר

מה הדבר הנכון עבורי בכדי להשיג הצלחה בקמפיין?

בכדי להשיג את התוצאות בטובות ביותר יש להתחיל ניהול קמפיין עם חברה מקצועית ומוסמכת מטעם גוגל ובעלת ניסיון מוכח בניהול קמפיינים ממומנים, יש לשבת עם החברה כדי להבין ולגבש את אסטרטגית הפרסום המתאימה ומשם להתחיל בתהליך פרסום על פי שלבי העבודה, ממחקר ראשוני, מחקרי מילים ויצירת מסעות פרסום, בניית מודעות שיווקיות...ועד לניתוח ביצועי הקמפיין ושיפור הביצועיים באופן שוטף להשגת תוצאות מקסימליות

אלו יתרונות יש לחברת אקסטרה דיגיטל בניהול הקמפיין שלי?

חברת אקסטרה הינה מהחברות המובילות בתחום ובעלת הסמכת הפרסום בסטנדרט הגבוה ביותר בגוגל ( Google Partners Premier ), הקמפיינים אשר מנהלת החברה זוכים לביצועים גבוהים במיוחד דבר אשר בא לידי ביטוי בכמות המרות ופניות מהקמפיינים ועלות נמוכה יותר עבור כל פניה

מה הופך קמפיין פרסום בגוגל למצוין ובמה זה בה לידי ביטוי?

כל אדם יכול לפרסם בגוגל תוך דקות אך קמפיין איכותי ומקצועי המבוצע ע"י חברה מוסמכת ומנוסה יניב ביצועים טובים בהרבה, קמפיין איכותי עם ביצועים מושלמים יביא לעלויות נמוכות יותר והחזר השקעה טוב יותר מתקציב הקמפיין

איך נקבע המחיר לכל קליק בגוגל בעבור כל ביטוי ?

הדבר הבסיסי בחישוב מחיר לקליק הוא התחרות בעבור כל ביטוי  ( כמה אנשים רוצים לפרסם על ביטוי מסוים ), בנוסף ישנם משתנים רבים בקמפיין עצמו המשפיעים על המחיר שתשלמו בפועל על כל קליק בגוגל, ציוני איכות למודעות הפרסום, ציוני איכות לקבוצות מודעות, מיקום הביטוי בגוגל ומשתנים נוספים שמשפיעים על התשלום בפועל בעבור כל קליק לאתר בכל ביטוי וביטוי

האם ניתן לדעת כמה אנשים מחפשים ביטוי מסוים בגוגל ?

בוודאי! גוגל מאפשר לנו לדעת כמה גולשים חיפשו עבור כל ביטוי בגוגל באופן מדויק ובכך מאפשר לנו להתמקד בביטויים המחופשים ביותר בתחום עיסוק האתר. תהליך זה נקרא מחקר מילות חיפוש אותו מבצעים בתחילת תהליך בניית קמפיין הפרסום בגוגל

התחל לפרסם בגוגל
פרסום-בגוגל

טעימה קטנה מהצלחות הפרסום בגוגל

פרסום בגוגל דלתות דרור
35%
הקטנת עלות ההמרה
עלות ההמרה ירדה ב 35% כתוצאה ממיקוד ושיפור קמפיין הפרסום
פרסום וקידום בגוגל Sandvich
342%
גידול בלקוחות החוזרים
גידול של 342% בתנועה של לקוחות חוזרים לאתר בעזרת קמפיין Remarketing
פרסום בגוגל Bosonet
370%
שיפור יחס המרה
שיפור המרה ב- 370% כתוצאה מתנועה רלוונטית ויצירת לידים איכותיים
קידום ופרסום בגוגל Segev
250%
הגדלת כמות הפניות
גידול של 250% בכמות הפניות אחרי 5 חודשי פרסום בגוגל.

הצוות של אקסטרה בנוי מאנשים מאוד מאוד מקצועיים מאוד רגישים ללקוח ועובדים בצורה מהירה ואפקטיבית אנחנו נפגשים ברמה החודשית לבחון איפה אנחנו עומדים ואת קצב ההתקדמות של המותג שלנו ברשת. תמיד אמרו לנו באקסטרה אנחנו רצים למרחקים ארוכים ואנחנו כמובן מרגישים את הפירות של העבודה. אז אני רוצה להודות בשם דלתות דרור לחברת אקסטרה על ההשקעה המקצועית היחס החם ההישגים והתוצאות.

 

שחר סמנכ"ל שיווק ומכירות דלתות דרור