פרסום מקצועי בגוגל עם חברת פרסום מוסמכת Google Premier Partner 2023 , ניהול קמפיין ממומן מכוון תוצאות בגוגל להצגת מודעות פרסום וקבלת חשיפה עצומה של לקוחות פוטנציאליים. ניהול קמפיין פרסום ממומן בגוגל דורש ידע, ניסיון ומקצועיות רבה בכדי למקסם את תקציב הפרסום ולהביא לביצועי קמפיין מקסימליים. חברתנו הינה מהחברות המובילות בישראל בניהול קמפיינים ממומנים בגוגל ופועלת בתחום כבר מעל 15 שנים. חברתנו נמנית בין מוסמכי פרסום של גוגל ומתגאה בהסמכת Google Premier Partner 2023 – קבלת הסמכת Premier מגוגל מעידה שזכינו להיות בין 3% מהסוכנויות בעלות הביצועים הטובים ביותר בישראל, שהסוכנות הוכיחה מיומנות ומומחיות בפרסום בגוגל Ads (בניהול קמפיינים בגוגל), עמדה בסף הנדרש של הוצאות הפרסום בגוגל, ניהלה תקציבי פרסום גדולים והביאה לגידול בהכנסות הלקוחות לאורך זמן. לבניית קמפיין פרסום בגוגל וניהול של קמפיין מקצועי ואיכותי חשיבות רבה להצלחתו והשגת יעדי הפרסום. מומחי הפרסום שלנו יספקו לכם שירות מקצועי ומעקב יומי צמוד בניהול קמפיין פרסום לקבלת תוצאות מקסימליות והשגת יעדי הקמפיין שלכם.
התחל לפרסם בגוגל עוד היום וקבל חשיפה גדולה ורלוונטית לפעילות העסקית שלך
אנשים מחפשים בגוגל אחרי מוצר או שירות כלשהו, גוגל מאפשרים למפרסמים להציג מודעות פרסום בגוגל רק עבור אנשים רלוונטיים שיש להם צורך ממשי. גוגל לא גובים כסף על הצגת מודעות הפרסום אלא רק אם אותו אדם שחיפש אחר המוצר או השירות מוצא לנכון ללחוץ על המודעה שלך. למודל הזה קוראים PPC – Pay Per Click ( תשלום עבור הקלקה ) זהו מודל החיוב של גוגל. מפרסם משלם רק אם הגולש לחץ על מודעה, ובכך גוגל דואגים להגדלת החזר ההשקעה מקמפיין הפרסום בגוגל.
קמפיין Remarketing בגוגל או בשמו העברי "שיווק מחדש" הוא קמפיין גוגל בו אנו "רודפים" אחרי גולשים שביקרו באתר שלנו בעבר, גוגל מאפשרת לנו להציג מחדש את האתר שלנו בשתי דרכים עיקריות: GDN – Google Display Network – רשת המדיה של גוגל RLSA – Remarketed Lists for Search Ads – שיווק מחדש ברשת החיפוש של גוגל
הזדמנות פרסום עבור אתרי סחר לפרסם מודעות מוצר בתוצאות החיפוש של גוגל עם קמפיין Google Shopping, המודעות מכילות מידע מפורט עבור כל מוצר אותו המפרסם מבקש למכור. המידע יכיל את תמונת המוצר, עלות המוצר ושם המותג. האפשרות של בעלי חנויות ואתרי סחר לפרסם בגוגל מוצרים ישירות בתוצאות החיפוש מאפשרים להם להגדיל את החשיפה של המוצרים לגולשים אשר מחפשים את המוצר בתוצאות החיפוש של גוגל, תצוגת מוצר במודעות גוגל שופינג מעלה באופן משמעותי את אחוזי ההמרה עבור כל מוצר בחנות ומביאה לחשיפה ממוקדת לגולשים בעלי כוונת רכישה ברורה.
גוגל מאפשרת למפרסמים לפרסם את המוצרים או השירותים שלהם גם בעזרת סרטוני וידאו ב- YouTube ובאתרים שותפים. ניתן לעלות קמפיין פרסום ממומן ב- YouTube. גוגל מאפשרים לפרסם במגוון רחב של סוגי מודעות פרסום וידאו ביוטיוב. אנחנו מבצעים מעקב יומי אחרי ביצועי קמפיין הפרסום תוך דגש על CPV)Cost Per View) ובדיקה תמידית של איכות וכמות הצפיות בקמפיין.
רשת המדיה של גוגל (GDN – Google Display Network), פרסום ברשת המדיה הינה פלטפורמה המעניקה למפרסמים דרך נוספת להגיע למספר גדול של לקוחות פוטנציאליים בעזרת הצבת מודעות פרסום באתרים רלוונטיים. המערכת עובדת לפי הגדרות מתקדמות של פילוח דמוגרפי, גאוגרפיה, תחומי עניין ועוד… בנוסף המערכת תתאים בצורה אוטומטית את מודעות הפרסום שיוצגו לגולש בהתאם להרגלי הגלישה שלו ובהתאם לאתר שהוא גולש בו כרגע. היתרונות של פרסום ברשת המדיה של גוגל היא הגדלת מודעות למותג שלך וגידול במכירות.
קיימות אפשרויות רבות לפרסום בגוגל לעסקים וחברות וישנם משתנים רבים אשר מובילים להצלחה בניהול הקמפיין הממומן בגוגל, בכדי להשיג את הביצועים הטובים ביותר יש צורך בחברה מקצועית שתדע לספק לכם קמפיין מוצלח, חשוב להכיר לעומק את הפרמטרים השונים בכדי להצליח עם קמפיין הפרסום, רכזנו עבורכם מספר שאלות ותשובות שכדאי שתכירו
הפרסום בגוגל מתאים לכל בעל אתר ( עסק, חברה וכל ארגון אחר ) המעוניינים להשיג חשיפה איכותית לגולשים אשר מחפשים בדיוק את מה שהאתר מעוניין לשווק עבורם. החשיפה מתבצעת על בסיס מילות חיפוש רלוונטיות למוצרים או שירותים המוצעים על ידי האתר
בכדי להשיג את התוצאות הטובות ביותר יש להתחיל ניהול קמפיין עם חברה מקצועית ומוסמכת מטעם גוגל ובעלת ניסיון מוכח בניהול קמפיינים ממומנים, יש לשבת עם החברה כדי להבין ולגבש את אסטרטגית הפרסום המתאימה ומשם להתחיל בתהליך פרסום על פי שלבי העבודה, ממחקר ראשוני, מחקרי מילים ויצירת מסעות פרסום, בניית מודעות שיווקיות...ועד לניתוח ביצועי הקמפיין ושיפור הביצועיים באופן שוטף להשגת תוצאות מקסימליות
חברת אקסטרה הינה מהחברות המובילות בתחום ובעלת הסמכת הפרסום בסטנדרט הגבוה ביותר בגוגל ( Google Partners Premier ), הקמפיינים אשר מנהלת החברה זוכים לביצועים גבוהים במיוחד, דבר אשר בא לידי ביטוי בכמות המרות ופניות מהקמפיינים ועלות נמוכה יותר עבור כל פניה
כל אדם יכול לפרסם בגוגל תוך דקות אך קמפיין איכותי ומקצועי המבוצע ע"י חברה מוסמכת ומנוסה יניב ביצועים טובים בהרבה, קמפיין איכותי עם ביצועים מושלמים יביא לעלויות נמוכות יותר והחזר השקעה טוב יותר מתקציב הקמפיין
הדבר הבסיסי בחישוב מחיר לקליק הוא התחרות בעבור כל ביטוי ( כמה אנשים רוצים לפרסם על ביטוי מסוים ), בנוסף ישנם משתנים רבים בקמפיין עצמו המשפיעים על המחיר שתשלמו בפועל על כל קליק בגוגל, ציוני איכות למודעות הפרסום, ציוני איכות לקבוצות מודעות, מיקום הביטוי בגוגל ומשתנים נוספים שמשפיעים על התשלום בפועל בעבור כל קליק לאתר בכל ביטוי וביטוי
בוודאי! גוגל מאפשר לנו לדעת כמה גולשים חיפשו עבור כל ביטוי בגוגל באופן מדויק ובכך מאפשר לנו להתמקד בביטויים המחופשים ביותר בתחום עיסוק האתר. תהליך זה נקרא מחקר מילות חיפוש אותו מבצעים בתחילת תהליך בניית קמפיין הפרסום בגוגל
הצוות של אקסטרה בנוי מאנשים מאוד מאוד מקצועיים מאוד רגישים ללקוח ועובדים בצורה מהירה ואפקטיבית אנחנו נפגשים ברמה החודשית לבחון איפה אנחנו עומדים ואת קצב ההתקדמות של המותג שלנו ברשת. תמיד אמרו לנו באקסטרה אנחנו רצים למרחקים ארוכים ואנחנו כמובן מרגישים את הפירות של העבודה. אז אני רוצה להודות בשם דלתות דרור לחברת אקסטרה על ההשקעה המקצועית היחס החם ההישגים והתוצאות.
שחר סמנכ"ל שיווק ומכירות דלתות דרור
פרסום בגוגל זו הדרך להציג מודעות פרסום בתוצאות החיפוש של גוגל וגם בפלטפורמות נוספות של גוגל כמו יוטיוב ועוד אתרים בהם גוגל מאפשרת פרסום, הפרסום בגוגל מבוצע ע"י מערכת הפרסום של גוגל Google Ads, מערכת הפרסום של גוגל היא מערכת פרסום מתקדמת בעלת מאפיינים מרובים המאפשרת לבעלי אתרים להקים ולנהל מסעות פרסום מתקדמים במערכת הפרסום שלה ולהציג את מודעות הפרסום באתרים שונים וכמובן בתוצאות החיפוש של גוגל בביטויים שונים אותם מעוניינים לקדם ע"י מודעות הפרסום.
קמפיין גוגל אדס (Google Ads) יביא לחשיפה מידית של העסק שלכם בתוצאות החיפוש של גוגל בביטויים רלוונטיים לפעילות העסק, תתחילו לקבל יותר פניות רלוונטיות לעסק ותגדילו רווחים. התשלום בקמפיין פרסום בGoogle Ads הוא אך ורק עבור הקלקות על הפרסום שלכם (כניסות רלוונטיות לאתר שלכם בלבד), באפשרותכם להגדיר ונהל את תקציב הפרסום ולשלוט בהוצאות.ניתן לנתח ולדעת באופן מאוד ברור מה עשו הגולשים באתר שלכם שנכנסו מקמפיין הפרסום ולבחון את ביצועי הפרסום ולשפרם בהתאם. קמפיין פרסום בGoogle Ads יאפשר לכם לנהל קמפיין אפקטיבי אשר יניב עבורכם תוצאות ורווחים אותם יהיה ניתן לשפר לאורך זמן ולהשיג יעדים ומטרות לפעילות העסקית שלכם.
הפרסום הממומן בגוגל עובד בשיטת תשלום עבור הקלקה (PPC) Pay-Per-Click. גוגל מחייבים רק עבור הקלקות בפועל על תוצאה החיפוש / הפרסום שלכם.
תהליך הקמת קמפיין בגוגל מתבסס על כמה תהליכים מרכזיים, באופן פשוט מתחילים בהגדרת תקציב הפרסום אותו מעניינים להוציא עבור פרק הזמן המוגדר, בוחרים את ביטויים אשר להם מעוניינים למקד את הפרסום, יוצרים מודעות ומנסחים קופי עבור מודעות הפרסום, מגדירים מחיר מקסימלי אותו מעוניינים לשלם עבור כל הקלקה ויוצאים לדרך. כדי לפרסם באופן מקצועי יש כמובן עוד המון פרמטרים והגדרות אותם צריכים לעשות, ניתן לפלח בפרסום בגוגל לפרסום לפי אזורים ספציפיים, מכשירים ומאפייני משתמש, גילאים ועוד פרמטרים רבים המשפיעים על ביצועי הקמפיין ותוצאותיו. בכדי לנהל קמפיין באופן מקצועי יש להכיר היטב את מערכת הפרסום של גוגל ולבצעה תהליך מסודר של מחקר מילות חיפוש, קופי וכתיבת מודעות מקצועי, טיפול בעמודי הנחיתה, הגדרת הקמפיין בצורה נכונה, יצירת כלי מדידה והגדרות נוספות שיביאו לביצועי קמפיין הטובים ביותר שניתן להשיג במסגרת תקציב הפרסום.
גוגל מדרגת ומחלקת ציונים עבור כל קמפיין בחשבון המודעות שלנו, יש חשיבות רבה לאופן בו בונים את הקמפיין ומקימים אותו.
הקמת קמפיין במבנה נכון שישיג ציונים טובים בגוגל יביא לצמצום בעלויות (ירידה בעלות לקליק) ובכך יניב לנו יותר מתקציב הפרסום הקיים שלנו. כאשר ניגשים לבנות קמפיין בגוגל כדאי לעשות חשיבה מקדימה על איך לחלק את הקמפיינים, איזה קבוצות כדאי ליצור, איך לחלק את הביטויים השונים לכל קבוצה ואילה מודעות ניצור בכל קבוצת מודעות. מבנה נכון הוא הבסיס של כל קמפיין מוצלח.
כדי להתחיל לפרסם בגוגל דבר ראשון שיש לעשות הוא פתיחת חשבון במערכת הפרסום של גוגל – Google Adwords
ברגע שפותחים קמפיין גוגל יאפשר לכם לעבור צעד אחר צעד עד להקמת הקמפיין הראשון שלכם. חשוב מאוד לזכור שפתיחת הקמפיין הבסיסי של גוגל יביא לקמפיין די רחב ופחות ממוקד וחשוב לדעת לעשות זאת באופן מקצועי בכדי לחסוך בעלויות ולא לבזבז תקציבים מיותרים. מומלץ להתחיל פרסום בגוגל עם חברה מקצועית שתנהל עבורכם את קמפיין הפרסום בגוגל, החברה תקים ותנהל עבורכם את הקמפיינים לאורך זמן ותדע להשיג עבורכם את הביצועים הטובים ביותר.
לגוגל יש כלים שונים התומכים בתהליכי הקמה לניהול קמפיינים ועוזרים למנהלי הקמפיין בתהליך, אחד הכלי הוא הכלי לתכנון מילות המפתח – Google Keyword Planner
כלי מתכנן מילות המפתח מאפשר לבדוק כל מילת חיפוש ואת נפח החיפוש החודשי עבור כל ביטוי, הכלי מאפשר לעשות מחקר ולבנות רשימה ביטויים המתאימה למיקודם וקידום באתר שלנו, כלי זה עוזר גם לקידום האורגני של האתר ומיקוד האתר עצמו לביטויים וגם עבור מחקר מעמיק ורחב של ביטויים עבור ניהול קמפיין הפרסום בגוגל. הכלי מאפשר לנתח חיפושים עבור ביטויים שונים גם לפי מדינות, ערים ואזורים שונים, לראות היסטוריה של חודשים קודמים ומגמות עבור חיפושים של ביטויים לאורך זמן ועוד אפשרות נוספות שיעזרו בבחירת הביטויים הנכונים לפרסום.
בכדי לבחור נכון חברה לפרסום בגוגל יש לעשות בדיקה מול מספר חברות ולבדוק את פעילות החברות בתחום ואת המקצועיות שלהם בניהול קמפיינים בגוגל.
כאשר בודקים חברת ניהול קמפיינים חשוב לראות מי הם לקוחות החברה ואיזה קמפיינים החברה מנהלת, האם יש לה קמפיינים בסדר גוגל או בעלי פרופיל דומה לעסק שלכם והאם היא משיגה עבור עסקים אלה תוצאות טובות, חשוב גם לפגוש את החברה לפגישה קצרה בה יהיה ניתן לעבור על הנתונים ולהבין מה האסטרטגיה של החברה עבור ניהול הקמפיין שלכם, זה יעזור לכם להבין מי עומד מולכם ולעשות השוואה בין החברות השונות והמקצועיות הראשונית של כל אחת מהחברות. בנוסף יש להתייחס גם לנושא שקיפות בקמפיינים, תדאגו מראש שיהיה לכם אפשרות לגישה ישירה לקמפיין כך שאתם בעלי הקמפיין ושהכל נעשה בשקיפות מלאה, דברו עם לקוחות החברה ושמעו מהם המלצות וחוות דעת על ביצועי ושירותי החברה.
פרסום בגוגל עם חברה מקצועית ומובילה יביא לכם ערך גדול וטוב יותר ונתוני קמפיין טובים יותר לאורך זמן.
קמפיינים מקצועיים יניבו לכם ביצועים טובים יותר בתקציבים נמוכים יותר ולכן בחירת חברה מקצועית ומובילה לפרסום בגול היא הבסיס להצלחת הקמפיין שלכם. אנו באקסטרה מנהלים קמפיין בגוגל בתחומים שונים ללקוחות רבים ומספקים שלהם ביצועים יוצאי דופן, באקסטרה צוות מנהלי קמפיינים מקצועי ומוביל ויעזור לכם להוביל כל קמפיין להצלחה, נשמח לעמוד לרשותכם
מוזמנים ליצור איתנו קשר לפגישת הכרות ראשונית ובניית אסטרטגיה ראשונית לשיווק וקידום האתר שלכם.
אין להעתיק תוכן מאתר זה!