Stand with Israel

בניית אתרים לעסקים וחברות

 

אתר אינטרנט הוא בראש ובראשונה סוג של נכס דיגיטלי באמצעותו ניתן לקיים מגוון רחב של פעולות בתחום השיווק הדיגיטלי, ואין זה משנה אם מדובר באתר תדמית או באתר מסחר מקוון, ומכאן נובעת החשיבות לתהליכי הקמה ובניה של אתרי אינטרנט לכל בית עסק או חברה.

בניית-אתרים-לעסקים

בניית אתר לעסק/חברה רק על ידי אנשי מקצוע מהשורה הראשונה

בניית אתר אינטרנט לבית העסק או לחברה הוא תהליך עבודה מקצועי המיושם על ידי חברות אינטרנט שונות העוסקות ומתמחות בנושא ולמעשה מלוות את תהליך ההקמה והבנייה משלב אפיון האתר והגדרת מטרותיו, דרך שלבי הפיתוח והעיצוב ועד לשלב אחסון האתר והעלאתו לרשת האינטרנט  תהליך עבודה זה חייב להיות מיושם בהתאמה אישית לסוג ואופי האתר המיועד ובהתאם לצרכי תפעול האתר ברמה השוטפת, ולכן, קיימת חשיבות רבה לבניית האתר באמצעות אנשי מקצוע מנוסים ומיומנים המודעים לחשיבותו של האתר כפלטפורמה אינטרנטית אשר תשרת את הלקוח לצורך קיומן של פעולות שונות בתחום השיווק הדיגיטלי.

כיצד תבחרו נכון את זהותה של החברה לבניית אתרים לעסקים/חברות?

על מנת להבטיח לעצמכם תהליך עבודה מקצועי ועל מנת לאפשר לכם ליהנות מאתר אינטרנט המותאם לכל צורך קידומי ושיווקי ברחבי הרשת, חשוב שמלאכת הבניה תעשה על ידי אנשי מקצוע מהשורה הראשונה בתחום בניית אתרים ובתחום השיווק הדיגיטלי. לצורך בחירת זהותה של החברה הנכונה שתלווה אתכם בתהליך חשוב להתייחס למספר פרמטרים מקצועיים מרכזיים וביניהם:

  •  וותק מקצועי וניסיון מעשי בתחום בניית אתרים והשיווק הדיגיטלי
  • היקף הפעילות של החברה בתחום בניית אתרים
  • סוגי האתרים הנבנים על ידי החברה ( תיק עבודות בניית אתרים )
  • היקף השירותים המוצעים לכם במסגרת תהליכי העבודה, לרבות, שירותי אפיון אתרים, שירותי עיצוב ופיתוח, שירותי אופטימיזציה של האתר לצרכי התאמתו לתהליכי קידום במנועי החיפוש ושירותים מקצועיים נוספים הנדרשים לתהליך

מעבר לכך, יש להתייחס לאופן בו החברה מנהלת את פרויקט הקמת האתר עבורכם ואת התחייבותה ללוחות זמנים, ולצורך כך, אנו ממליצים לכם להיוועץ עם לקוחות החברה בהווה ובעבר, על מנת לשמוע מהם על שביעות רצונם מתהליך העבודה אותו הם ניהלו מול החברה.

אתר אינטרנט לעסקים/חברות – כיצד הוא יכול לשרת אתכם בתחום השיווק הדיגיטלי?

תחום השיווק הדיגיטלי הוא תחום רחב היקף הכולל בתוכו את כל אפשרויות הפרסום, השיווק והקידום ברשת האינטרנט. תחום זה מבוסס על פלטפורמות אינטרנטיות שונות באמצעותן ניתן לחשוף את אתר האינטרנט המיועד לקהל הגולשים הרלוונטי לגביו, לרבות, מנוע החיפוש של גוגל, רשתות חברתיות וכדומה. אתר אינטרנט מקצועי הנבנה מלכתחילה לצורך התאמתו לסוגי הפעילויות השונות בתחום השיווק הדיגיטלי, יכול לייעל עבורכם את תהליכי הקידום והשיווק של האתר ברחבי הרשת, וזאת תוך התאמה קונספטואלית של האתר לקהלי היעד הרלוונטיים לגביכם. בנוסף, אתר אינטרנט מקצועי הוא אתר רספונסיבי המותאם מראש לכל פלטפורמת גלישה קיימת (מחשבים נייחים וניידים, טלפונים חכמים וכדומה), נושא בעל חשיבות מכיוון שמחצית מתנועות הגלישה ברשת מיושמות כיום באמצעות המובייל.

דגשים מקצועיים לבניית אתרים לעסקים וחברות

כאשר ניגשים לתהליך בניית אתרים לבית העסק או החברה, קיימת חשיבות רבה לתהליך האפיון המקדים במסגרתו מושם דגש על הגדרת אופי וסוג האתר ומטרותיו ועל הגדרת קהלי היעד הרלוונטיים לבית העסק/חברה. תהליך האפיון המקדים משלב בתוכו התייחסות מקצועית לנראות אתרי המתחרים הישירים והעקיפים בתחום העסקי בו האתר המיועד מתמחה ועוסק, וזאת על מנת לבדל את האתר ברמת הנראות והעיצוב ועל מנת להעשיר את האתר המיועד בתכנים מקצועיים הרלוונטיים לתחום עיסוקו, ברמה הויזואלית וברמה הטקסטואלית כאחד. חשוב לציין את העבודה שתהליך האפיון מיועד לצרכי ניסוח מסמך עבודה בו מוצגים כל המסקנות בנוגע לנראות ועיצוב האתר, ובכך, לאפשר לאנשים העוסקים במלאכת עיצוב האתר להקנות לו את העיצוב האופטימאלי. דגש מקצועי נוסף לבניית אתרים לעסקים וחברות מתייחס לפיתוח האתר והטמעת פיצ'רים כאלו ואחרים שנועדו לשפר את חווית המשתמש באתר.  במסגרת תהליך הפיתוח והבנייה של האתר מושם דגש מקצועי גם על היררכיית עמודי האתר, מהירות טעינת דפי האתר והתאמתו הרספונסיבית של האתר לכל אמצעי גלישה בסביבת המובייל (טלפונים חכמים, טאבלטים, טלוויזיות חכמות וכדומה).

סוגי אתרים המיועדים לעסקים וחברות

כאשר מדברים על תהליכי בניית אתרים לעסקים וחברות מדברים למעשה על שני סוגי אתרים עיקריים:

  1. אתרי תדמית המיועדים לעסקים וחברות נותני שירות
  2. אתרי מסחר מקוון המיועדים לעסקים וחברות המעוניינים לשווק את מוצריהם באופן מקוון

בשני סוגי האתרים קיימת חשיבות רבה לחוויית המשתמש באתר וזאת על מנת להאריך ככל שניתן את זמן הגלישה שלו בין דפי האתר. ממחקרי עומק בתחום הרגלי הגלישה של כולנו נמצא כי ככל שמשך זמן הגלישה הוא ארוך יותר כך עולה הסבירות לנקיטת פעולת גלישה יזומה מצד הגולש לצרכי ביצוע התקשרות עם האתר ו/או רכישה באתר. יחד עם זאת, חוויית השתמש באתרי תדמית שונה במהותה מחוויית המשתמש הנדרשת באתרי מסחר מקוון ויצירת חווית המשתמש בשני סוגי האתרים מחייבת ידע מקצועי רחב היקף בתחום בניית אתרים ותחום השיווק הדיגיטלי.

הבדל מהותי נוסף בין אתרי מסחר מקוון לאתרי תדמית בא לידי ביטוי בסוג המערכת לניהול תוכן המוטמעת באתר. באתרי התדמית למיניהם, מערכת לניהול תוכן מיועדת לצרכי עדכון שוטף של תכני האתר ואילו באתרי המסחר המקוון מערכות לניהול תוכן מיועדות לצרכי ביצוע מגוון רחב של פעולות ניהול לתחזוקת האתר ותפעולו ברמה השוטפת. פיתוחה והטמעתה של מערכת לניהול תוכן מהווה חלק בלתי נפרד מתהליכי העבודה לבניית אתרים והיא נועדה לשמש את מפעילי האתר ברמה היומיומית לביצוע מגוון רחב של פעולות ניהול באתר.

 

תגובות 0
עוד בנושא
JOIN THE DISCUSSION

אין להעתיק תוכן מאתר זה!