Stand with Israel

קידום באינטרנט – עשה ואל תעשה

קידום אתרים באינטרנט הוא ערוץ שיווקי חשוב עבור כל בעל עסק בין אם מדובר במוצר, שירות או שילוב של השניים. ישנן כמה פעולות חשובות שכל בעל אתר חייב לעשות על מנת שאתרו יקודם בתוצאות החיפוש במנועי החיפוש הגדולים כשהדגש הוא כמובן על מנוע החיפוש הפופולרי ביותר "גוגל".

קידום באינטרנט

אופטימיזציה של האתר – קידום באינטרנט לא יתבצע בצורה אפקטיבית אם מבנה האתר מראשיתו ועד סופו אינו אופטימאלי עבור הבוט של מנועי החיפוש. מקדמי אתרים מקצועיים מבצעים אופטימיזציה של האתר וכך מעלים את רמת הגישה של הבוט אליו. ככל שהאתר נגיש יותר כך יגדל סיכויו להיות מדורג במיקום גבוה יותר. מעבר לכך, כאשר האתר נגיש לגולש הוא יבחר להמשיך ולצפות בעמודים נוספים ולהישאר באתר זמן רב יותר.

מיקוד מילות מפתח – שימוש במילות מפתח ספציפיות אותן הגולש מחפש כאשר הוא פונה לתחום בו עוסק האתר מגדיל את הרלוונטיות של התוכן עבור מנוע החיפוש. כך למשל, אתר העוסק באינסטלציה יתמקד במילים כגון "אינסטלטור" ו "אינסטלטור חירום" וכדומה. על מילות המפתח להופיע באופן טבעי בטקסט ולא בצפיפות גבוהה מידי.

תוכן מעודכן ואיכותי – אתר המתעדכן באופן רציף בתוכן חדש הרלוונטי ומעניין לגולשים יזכה לדרוג גבוהה יותר ולכניסות רבות יותר. ככל שיש תוכן רב יותר ורלוונטי יותר כך מנועי החיפוש יינטו לדרג את האתר במיקום גבוה יותר.

קידום אתר באינטרנט – מה לא מומלץ?

למרות שבקרב מקדמי אתרים והעוסקים בשיווק באינטרנט דרכי הקידום ידועות הרי שתמיד ימצאו אלו המבקשים לקצר את התהליך ו"לעגל פינות". ישנן פעולות אשר עלולות להביא לקידום מהיר מאוד בטווח הקצר אך אם מנועי החיפוש יגלו כי האתר המדובר השתמש בהן הוא יפסל ויוסר מתוצאות החיפוש.

טקסט וקישורים חבויים – שילוב מילות מפתח או קישורים באופן שאינו גלוי לגולש אך נסרק על ידי מנועי החיפוש היא שיטה פסולה של קידום באינטרנט. הצפת דפי האתר בטקסט לבן על רקע לבן למשל יגרום לבוט לסרוק את הטקסט למרות שהגולש אינו מודע לקיומו. בטווח הקצר, יתכן שהאתר יזכה לדירוג גבוה, אם הדבר יתגלה הרי שהוא עשוי לרדת כליל מתוצאות החיפוש.

הצפה של תוכן לא איכותי – שילוב של מילות מפתח בצפיפות גבוהה מאוד יגרום לטקסט באתר להיראות חסר היגיון ולא איכותי. הבוט של מנועי החיפוש עשוי לדלג על דפים אלו לחלוטין וגרוע מכך, האתר כולו עלול להיפסל.

תגובות 0
עוד בנושא
JOIN THE DISCUSSION

אין להעתיק תוכן מאתר זה!