Stand with Israel

מה גוגל רוצים? כך תצליחו בקידום האתר

 

מה גוגל רוצים ממני ??? איך נזכה להצלחה בקידום האתר לאורך זמן !

 מה גוגל רוצים מאתר האינטרנט שלנו ? למה חברות קידום אתרים רבות לא מצליחות לשמור על מיקומי הלקוחות לאורך זמן ואיך נגרום לאתר שלנו לעלות בתוצאות החיפוש בצורה הדרגתית וטבעית לאורך זמן ולצוף על פני המים מעל כל המתחרים .

קידום אתרים בגוגל הוא עולם שלם של אפשרויות וטכניקות שמטרתן היא אחת – מיקום גבוה ככל שניתן בתוצאות החיפוש של גוגל. אבל מה באמת גוגל רוצים ואיך באמת נגרום לגוגל לאהוב את האתר שלנו ושכל תוכן שנעלה באתר יזכה למיקום גבוה וחשיפה בתוצאות טובות בתוצאות החיפוש…. התשובה די פשוטה, לחשוב על שיווק נכון ולחשוב על הלקוח.

מקדמי אתרים רבים משתמשים בטכניקות שונות הנפוצות בחברות קידום אתרים, כל אחד בדרכו ועל פי הבנתו, אך יש דרך לגרום לגוגל להתייחס לאתר שלנו בצורה שונה ולהעדיף אותו על פני המתחרים.
 
גוגל, בסופו של דבר, מחפש להציג לגולש את התוכן הכי רלוונטי מהאתרים הכי איכותיים וכל מה שאנחנו צריכים זה בעצם ליצור פעילות איכותית וטבעית סביב המותג שלנו כדי לגרום לגוגל להבין שאנחנו מותג איכותי, פעיל מאוד, שהגולשים נהנים לגלוש באתר שלנו ואפילו הופכים ללקוחות.

 

החלטנו לנסות לרכז כמה מהפעולות שתעזורנה לכם להבין איך לעשות את זה נכון ומה יגרום לגוגל לאהוב אתכם יותר :

1. תוכן איכותי מאוד – הבסיס להצלחה :

תוכן איכותי

ככל שהתוכן שלנו יהיה איכותי יותר ככה האתר גם יזכה לחשיפה גדולה יותר בגוגל ולכניסת גולשים לעמוד התוכן שיצרנו. אם התוכן באמת איכותי הגולשים יקראו אותו בעיון רב וכל זה מאוד ישפיע על נתוני האתר שלנו ויזכה אותנו בעוד כמה נקודות זכות של גוגל.

איך יוצרים תוכן כזה ? 
בחרו נושא שבאמת מעניין את הלקוח שלכם, כזה שהייתם מדברים עליו עם הלקוח גם בפגישה אישית. נסו ליצור כותרת שתעניין ותסקרן את הגולש ( בסופו של דבר את הכותרת יראו בגוגל לפי כניסה לאתר).

נסו לכתוב את התוכן בעצמכם. בסופו של דבר אתם אנשי מקצוע ואתם תדעו ליצור את התוכן המקצועי ביותר עם הנקודות החשובות ביותר עבור הלקוחות שלכם.

שלבו תמונות הממחישות כל פסקה וכל מדיה שיכולה לעזור להעשיר את המאמר (סרטונים, גרפים, טבלאות או כל המחשה דומה). 

דברו פשוט אך ענייני כדי שהקוראים באמת יבינו אתכם.

חלקו את התוכן לפסקאות ותנו כותרת ברורה לכל פסקה.

נסו לעניין את הגולשים בשירות / מוצר שלכם תוך כדי או בסוף המאמר עם הפניה לעמוד שירות / מוצר באתר.

 

2.תוכן שיווקי באתרים סמכותיים ברשת

תוכן שיווקי
נסו ליצור תכנים באיכות דומה ולשלב אותם באתרים סמכותיים ברשת. בכל תחום ישנם אתרים מקצועיים, בחלקם ישמחו לקבל תוכן כזה ללא עלות וחלקם ידרשו עלות עבור פרסום כתבות.
כתבות שיווקיות על השירות שלכם בשילוב קישור / קרדיט לאתר שלכם יזכו את האתר שלכם בעוד כמה נקודות מגוגל אבל יותר חשוב מזה יביאו גולשים נוספים אל האתר שבסופו של דבר יהפכו ללקוחות.

 

3.ניוזלטר למינוף הפעילות השיווקית

ניוזלטר
נסו לאגור את כתובות המיילים של הגולשים באתר ע"י טופס הרשמה לניוזלטר ובנו רשימת דיוור, זה יעזור לכם בהמשך להחזיר גולשים ע"י הפצת הפעילות השוטפת גם בניוזלטר ( כתבות שעולות לאתר, כתבות שעולות לרשת, מבצעים ועוד). כל זה ייצור התנהגות גולשים איכותית וטובה (גולשים שחוזרים לאתר  = גולשים מרוצים). עוד כמה נקודות טובות מגוגל ועוד כמה לקוחות שחזרו לאתר ואולי יהפכו ללקוחות.

 

4.פעילות חברתית 

פעילות חברתית
תהיו פעילים ברשתות החברתיות הרלוונטיות לפעילות העסק, זה יעזור לכם לשמור על הלקוחות שלכם סביבכם, להפיץ את הפעילות שלכם גם ברשתות החברתיות וגם להחזיר שוב גולשים לאתר. אם כבר הבנתם את העניין אז עוד כמה נקודות טובות מגוגל ועוד לקוחות שחזרו ואולי יהפכו ללקוחות…

 

5.בידול העסק

בידול העסק
בידול שלנו על פני המתחרים יעזור מאוד להעדיף את האתר שלנו על פני אתרי המתחרים. איך עושים את זה? חושבים בצורה שונה, יוצרים דברים מקוריים וחושבים מה הלקוחות שלנו מחפשים שאין במקום אחר.

כדאי מאוד להתחיל בדברים הברורים יותר, כמו תמונות מקוריות של העסק והפעילות, סרטוני וידאו או סדרת סרטוני וידאו של הפעילות, הלקוחות, השירות או כל דבר דומה, תיק הלקוחות שלנו, סיפור הצלחה, מקרי מבחן וכל מה שיכול להציג את העסק שלנו בצורה הטובה ביותר.

 

6.מנפו כל פעילות שיווקית עבור האתר

פעילות שיווקית
אם כבר יש פעילות שיווקית קיימת כמו פליירים, פרסום ברדיו / טלוויזיה, פרסום ברשת או בעיתון וכדומה, מנפו את הפעילות על ידי שילוב / אזכור כתובת האתר.

לסיכום :
למעשה אם חושבים שיווקית בצורה נכונה ועושים את הפעולות הנכונות והאיכותיות ביותר הגולשים ירצו לשהות באתר שלנו יותר. כך גם גוגל יבין שהאתר איכותי וקידום האתר שלנו יהפוך לקל הרבה יותר, כזה שפשוט צף על פני המים.

לפעמים נראה שטכניקות הקידום האגרסיביות עובדות לעסקים מסוימים אך את זה תמיד צריך לבחון על פני תקופת זמן ממשוכת כי בסופו של דבר אתר אינטרנט איכותי יהיה תמיד בראש תוצאות החיפוש ואתר המשתמש בטכניקות אגרסיביות או פסולות יעלה לנקודת זמן מסוימת וירד לאחר פרק זמן כלשהוא שעליו גוגל כבר יחליט ( פסילה של גוגל ! )

אז במידה ואתם מקדמים או רוצים לקדם את האתר שלכם, בחרו חברת קידום שחושבת נכון, כזו שבוחנת מיהם הלקוחות שלכם ומה הם מחפשים, כזו שתחשוב יחד אתכם על פעולות השיווק השונות ותדע לבנות עבורכם פעילות איכותית, מדורגת וטבעית שתניב תוצאות ותציף את האתר שלכם מעל פני המים….

בהצלחה !

 

תגובות 0
עוד בנושא
JOIN THE DISCUSSION

אין להעתיק תוכן מאתר זה!