Stand with Israel

אף פעם לא באמת מסיימים לעצב אתר אינטרנט, טיפ ממעצבת אתרים

 

זו הרגשה נהדרת להשיק אתר אינטרנט, אבל עבודת העיצוב לא מסתיימת שם. אתרי אינטרנט מוצלחים כל הזמן מתחדשים והמחשבה תמיד היא איך משפרים, איך יוצרים עוד משהו חדש, איך מכניסים את הטרנד הבא ואיך נשאר עדכניים עבור הלקוחות שלנו כל הזמן. חלק מהעבודה שלי כמעצבת Web היא לתמוך בכל הצרכים האסטרטגיים של הלקוחות שלנו ולהיות מחוברת ליעדים ולמטרות שלהם. חשוב לשמור על עדכון ושיפור תמידי של אתר האינטרנט כך תישארו עדכניים כל הזמן.

נשמע שזה המון עבודה אבל ריכזתי עבורכם כמה טיפים שיעזרו לכם להשאיר את האתר שלכם UpToDate שימשיך לעמוד בקצב ולהשיג את המטרות שלכם כל הזמן.

עיצוב אתרים טיפ

האם אתר האינטרנט שלכם משקף את המותג שלכם ?

אתר אינטרנט טוב צריך לשדר בדיוק את מה שהמותג משדר ולהעביר את אותם התחושות ומסרים ברורים, תחושות ומסרים כאלה לא עוברים רק על ידי תוכן טוב אלה בעיקר על ידי העיצוב הכללי של האתר, תמונות, צבעים וכו

שקלו להוסיף תמונות מצילומי סטילס מקוריים שלכם ( כאלה שצילמת במשרד או בעבודה בשטח ) תמונות אותנטיות שכאלה עושות את העבודה ומעבירות את אופי המותג בצורה הטובה יותר, שימוש בתמונות קנויות ממאגרי תמונות לא יעשו את אותה העבודה והמון מותגים נופלים בזה. זכרו שעדכון התמונות כל תקופה יעזרו לשמור על אתר עדכני לאורך זמן, תמונות שלא הוחלפו או עודכנו יגרמו לאתר שלכם להראות לא הכי עדכני.

האם האתר שלך תומך במטרות העסקיות שלך ?

האתר שלך צריך להיות מאוד ברור, קל מאוד לניווט, וכזה שתמיד מבינים בו את המוצר או השירות.
כמו בכל פעילות שיווקית אחרת גם כאן חייבים מטרה ברורה להבין מה מטרת האתר ומה אנחנו מעוניינים שהגולש יעשה בו, רכישה, הרשמה, יצירת קשר או סתם לחזק את המותג כל אלה מטרות שחשוב להגדיר ולהתאים את האתר למטרות אלה. במידה והאתר אינו משיג את המטרות חשוב ליישר קו עם המטרות ולעשות את השינויים הדרושים כדי להביא את הגולשים באתר לבצע את הפעולה הרצויה עבורנו.

מה אומרים נתוני האתר שלך ?

כלים כמו Google analytics וכלים דומים יכולים לספק לך המון מידע על מה קורה באתר שלך ולהשיג תובנות על ביצועי האתר, מנתוני הגלישה באתר ניתן למקד את עצמנו ולהבין היכן אנחנו זקוקים למקצה שיפורים, באיזה אזורים באתר כדאי לגעת או לשנות כדי להשיג ביצועים טובים יותר, איזה עמוד הוא הפחות מוצלח ומה כדאי לשנות בו כדי לשפר את הביצועים…

עיצוב אתר אינטרנט

מה עוד אפשר לעשות כדי לשפר את ביצועי האתר ?

1. עדכן את תוכן האתר שלך כדי לקבל עוד חשיפה

הוספת תכנים לאתר על בסיס חודשי הוא דבר מומלץ מאוד ויכול לתרום המון בחשיפת האתר במנועי החיפוש ובנוסף יעזור מאוד בתחושת העכשוויות של האתר והמראה המעודכן.

2. גם להסיר זו לא בושה 🙂
אז אמרתי הרבה על הוספת תוכן, תמונות ועדכונים שונים אבל שווה לשקול לפעמים גם הסרה של דברים שאינם רלוונטיים יותר, תוכן ישן שכבר לא משקף את מה שקורה היום למותג כמו תמונות שאינן עדכניות, מוצרים ישנים ועוד. התוכן באתר חייב להיות מעודכן, רלוונטי ותמיד מכוון למטרות ולקהל היעד שלך

4.תקינות, מהירות ונגישות האתר
אם האתר שלך איטי מדי או לא תואם את גרסת הדפדפן האחרונה או חמור מזה אינו מותאם בכלל למובייל חשוב מאוד כל הזמן לעדכן את האתר גם מבחינת קוד והתאמות על פי הצורך, שיפור מהירות טעינת דפי האתר, התאמת האתר לכל הדפדפנים, התאמה למכשירי סלול, טאבלטים ועוד מאפיינים רבים שיש להתחשב בהם כדי לשמור על אתר אינטרנט עדכני גם ברמה זו.

מקווה שהטיפים האלה יעזרו לכם לשפר את האתר שלכם כל הזמן ולשמור עליו עדכני ומכוון למטרות העסקיות של המותג שלכם.

 

 

תגובות 0
עוד בנושא
JOIN THE DISCUSSION

אין להעתיק תוכן מאתר זה!