Stand with Israel

בניית אתרי קטלוג ואתרי תדמית איכותיים

 

בניית אתרים היא הגדרה רחבה לתהליכי עבודה מקצועיים המותאמים לאופי וסוג האתר אותו תהיו מעוניינים להעלאות לרשת האינטרנט, כאשר תחום בניית אתרים מסווג לשני תהליכי עבודה עיקריים, האחד מאפשר לכם לבנות אתר אינטרנט בכוחות עצמכם באמצעות פלטפורמות מובנות לבניית אתרים והשני מתייחס לבניית אתרים איכותיים בשיטת ה- custom made המיושם מתחילתו ועד סופו על ידי אנשי מקצוע מתחום בניית אתרים. בכתבה שלפניכם תוכלו למצוא מידע מקיף על בניית אתרי קטלוג ובניית אתרי תדמית  custom made.

בניית-אתרי-קטלוג-תדמית

אתרי תדמית VS אתרי קטלוג

אתרי תדמית ואתרי קטלוג הם הגדרה לשני סוגי אתרים שונים הנבדלים זה מזה במגוון רחב של היבטים, כאשר אתרי התדמית נועדו לביסוס מעמדו התדמיתי של בית העסק העומד מאחורי האתר ואילו אתרי הקטלוג נועדו לצרכי מכירה מקוונת של מוצרים ושירותים שונים אותם משווק בית העסק.

אתרי התדמית הם ברוב המקרים אתרי אינטרנט קטנים יחסית בגודלם בכל הנוגע למספר דפי האינטרנט הקיימים בהם והם מיועדים בעיקר לצרכי העברת מסרים תדמיתיים לקהל הגולשים. אתרי התדמית מיועדים אומנם  לנותני שירות ובעלי מקצועות חופשיים אך הם בהחלט יכולים להיות מותאמים לחברות מסחריות ובתי עסק גדולים. מנגד, אתרי הקטלוג הם אתרים המכילים בתוכם מספר גדול יחסית של דפי אינטרנט והם מיועדים בעיקר לצרכי הצגת מוצרים ושירותים שונים המשווקים על ידי הגוף העסקי העומד מאחורי האתר. באתרי הקטלוג נהוג לסווג את דפי האתר על פי קטגוריות מוצר ותתי קטגוריות, כאשר לרשות הגולשים עומדת האפשרות לסינון הפריטים הקטלוגיים בהתאם לסוג המוצר אותו הם מחפשים.

בניית אתרי תדמית ואתרי קטלוג 

אתרי תדמית ואתרי קטלוג איכותיים הנבנים custom made, הם למעשה אתרי אינטרנט שהקמתם ובנייתם נעשית לאחר שלב אפיון אתר מקדים שמטרתו לאפיין בצורה הטובה ביותר את מטרות האתר ובתוך כך לייחד אותו בכל היבט אפשרי. במסגרת שלב האפיון המקדים של אתרי תדמית ואתרי קטלוג מושם דגש מקצועי על מטרות האתר וסביבת התחרות שלו ברשת והתייחסות לפילוח קהלי היעד הרלוונטיים לביצוע פעולות גלישה באתר. שלב האפיון נועד לאפשר לאנשי המקצוע העוסקים במלאכת הבנייה והעיצוב של האתר המיועד, לייעל את עבודתם וליצור אתר אינטרנט תדמיתי או קטלוגי המותאם לכל אחד ממצאי שלב האפיון.

באופן זה, ניתן לתת דגש מקצועי לחוויית המשתמש באתר (USER EXPERIENCE) לצד התייחסות מקצועית לאופן פיתוח ממשק המשתמש (USER INTERFACE) וזאת במקביל לעיצוב ייחודי של האתר. היבטים נוספים שלגביהם מושם דגש מקצועי במסגרת בניית אתרי קטלוג ואתרי תדמית  custom made כוללים:

  • הטמעת פיצ'רים ומודולים המותאמים לסוג ואופי האתר
  • התאמה רספונסיבית של האתר לגלישה מיטבית בסביבת המובייל
  • התאמת האתר למנועי החיפוש לצרכי קידום ממומן וקידום אורגני
  • התייחסות נקודתית למשך טעינת דפי האתר ושדרוג המהירות במידת הצורך
  • התייחסות נקודתית לעולמות התוכן של האתר
  • הטמעת מערכת לניהול תוכן המאפשרת ביצוע פעולות ניהול דינמיות באתר על ידי מפעילי האתר

והיבטים מקצועיים נוספים שנועדו לייחד את האתר ולבדל אותו מאתרים מתחרים, ובכך, לבסס את מעמדו של האתר כמוביל בתחומו.

נראות האתר – מה חשוב לדעת?

בניגוד לאתרי אינטרנט הנבנים באמצעות פלטפורמות מובנות לבניית אתרים בהן בעלי האתר בוחרים את העיצוב מתוך מסגרות עיצוביות מובנות, בניית אתרי תדמית ואתרי קטלוג  custom madeמבוססת על עיצוב ייחודי המותאם באופן המדויק ביותר לסוג ואופי האתר וממצאי שלב האפיון בכל הנוגע לקהלי היעד הרלוונטיים לגלישה באתר. חשוב לציין שלנראות האתר התדמיתי והאתר הקטלוגי, חשיבות רבה בכל הנוגע להצלחת האתר וביסוס מעמדו כמוביל תחום, וזאת לנוכח העובדה שהמסגרת העיצובית של האתר מהווה את  אחד מהפרמטרים המשפיעים על ההחלטה של הגולשים בכל הנוגע לשאלה: האם להמשיך לבצע פעולות גלישה באתר או לנטוש אותו מייד לאחר כניסתם אליו.

על פי מחקרים בתחום הרגלי הגלישה נמצא כי פרק הזמן במהלכו הגולש מגבש את החלטתו:לנטוש את האתר או להמשיך לגלוש בו הוא כ-5 שניות בממוצע, כאשר לנראות האתר ועיצובו השפעה רבה על ההחלטה. לאתרי תדמית וקטלוג אשר נבנו  custom made סיכוי גדול יותר להמשך פעולות גלישה באתר מצד הגולשים וככל שמשך פעילות הגלישה באתר מתארכת כך גדל הסיכוי לביצוע פעולת גלישה מקדמת מכירה או יצירת קשר מצד הגולש.

בניית אתרי קטלוג ואתרי תדמית למי פונים?

בניית אתרי קטלוג ואתרי תדמית מומלץ שתעשה על ידי חברות שיווק דיגיטלי / חברת בניית אתרים בעלות ניסיון מוכח ורב היקף בתחום וזאת על מנת להבטיח לעצמכם הליכי בנייה והקמה מקצועיים משלב האפיון המקדים ועד לשלבי קידום ושיווק האתר ברשת. ברוב המקרים, מומלץ לפנות לחברות אינטרנט המתמחות גם בתחום בניית אתרים וגם בתחום השיווק הדיגיטלי, כאשר היקף השירותים המקצועיים המוצעים לכם על ידי חברות אלו, נועד גם לצרכי בנייה מיטבית של אתרי תדמית ואתרי קטלוג איכותיים וגם לצרכי התאמת מערכות האתר לכל פעולת שיווק דיגיטלי עתידית. בנוסף, חברות אלו מאפשרות לכם ליהנות מפתרונות מעשיים לקידום ושיווק האתר ברשת מייד לאחר העלאתו. לצורך בחירת החברה הנכונה שתלווה אתכם לאורך כל הדרך חשוב להתייחס לתיק העבודות של החברה בתחום בניית אתרי תדמית ואתרי קטלוג איכותיים , וכמו כן, מומלץ ליזום פניה ישירה ללקוחות החברה בעבר ובהווה על מנת לשמוע מהם דעה אובייקטיבית בכל הנוגע לשביעות רצונם משירותי החברה וגם דרכים להשתפר.

לצפייה בתיק עבודות לחצו כאן

 

תגובות 0
עוד בנושא
JOIN THE DISCUSSION

אין להעתיק תוכן מאתר זה!