Stand with Israel

כיצד תבטיחו לעצמכם חברת קידום אתרים שתספק לכם תוצאות?

 

היעדר תיאום ציפיות, הבטחות מופרזות, הגדרת מטרות שגויה ובחירת אסטרטגיית קידום אשר איננה תואמת את מאפייני האתר, כל אלו ועוד מהווים את הסיבות לכך שחלק מבעלי או מפעילי האתרים שביניכם עלולים לא להיות מרוצים מחברת הקידום בה בחרתם. בשורות הבאות נחשוף בפניכם את העצות הנכונות לבחירת חברת אתרים באמצעותה תוכלו להבטיח לעצמכם את התוצאות המיוחלות.

קידום אתרים, בדומה לכל תחום פרסום ושיווק אחר ברשת האינטרנט, מיושם על ידי מספר הולך וגדל של חברות ונותני שירותים, מנוסים יותר או פחות, מקצועיים יותר או פחות וגם טובים יותר או הרבה פחות. על מנת להבטיח לעצמכם התקשורת ארוכת טווח עם חברת קידום מקצועית, מנוסה ומובילה בתחומה, אנו ממליצים לכל אחד ואחת מבעלי או מפעילי האתרים שביניכם לקיים הליך מקצועי לבחירת חברת קידום האתרים איתה תעבדו ולבסס את תהליך הבחירה בהתאם לכל אחת מההמלצות הבאות:

חברת קידום אתרים

אל תצאו לדרך מבלי לתאם ציפיות

תיאום ציפיות הוא ללא ספק המפתח הראשי ליצירת יחסי ספק – לקוח הוגנים היכולים לשרת אתכם נאמנה לטווח הארוך. את הליך תיאום הציפיות מומלץ לבצע כבר בפגישת ההיכרות המקדימה שלכם עם חברת קידום האתרים ובמסגרתו לספר לנציגי החברה מה הן הציפיות (מטרות) שלכם מתהליך קידום האתר בגוגל ומהו התקציב הכספי העומד לרשותכם על מנת להשיג את אותן מטרות.

 

היחשפו למכלול המרכיבים הנדרשים לצרכי השגת מטרות הקידום

לאחר שהגדרתם בפני נציגי חברת קידום האתרים את מטרות הקידום שלכם, אפשרו להם להציג בפניכם את פעולות הקידום השונות הנדרשות לצורך השגת המטרה. ברוב המקרים, מדובר בתהליך עבודה מתמשך המחייב אתכם לגלות אורך רוח וסבלנות להשגת המטרה הראשית ולכן אנו ממליצים לכם "לפרק" את המטרה הגדולה למספר מטרות קצה המתוחמות בזמן וכך תוכלו לבחון ביעילות גבוהה יותר את קצב התקדמות העבודה לעבר המטרה הגדולה והשגת תוצאות הקידום המיוחלות.

 

זכרו שגם המטרות המשניות הן שוות ערך רב עבורכם

עבור רבים מבעלי האתרים או מפעילי האתרים הנעזרים בשירותים המקצועיים של חברות הקידום השונות, דירוג האתר במקום הגבוה ביותר בתוצאות החיפוש הרלוונטיות ביותר עבורם היא תכלית פעולת הקידום והמטרה העיקרית שלשמה הם מקדמים את האתר. יחד עם זאת חשוב לזכור שפעולת קידום איכותית ומקצועית איננה בהכרח מתמקדת בתוצאות הדירוג אלא במטרות הנלוות לפעולה, לרבות, יצירת טראפיק- תנועת גולשים ההולכת ומתרחבת לאורך זמן ושיפור מתמיד ביחס ההמרה בין מספר הכניסות לאתר לבין מספר העסקאות המתקיימות באתר. כפועל יוצא מכך, אנו ממליצים לכם לבחון את איכות העבודה של חברת הקידום לא רק על סמך ממצאי הדירוג של לקוחותיה אלא גם על סמך ממצאים שונים הקשורים לשיפור ביחסי ההמרה והגדלת הטראפיק לאתר לאורך זמן אותם חברת הקידום הצליחה לבסס ללקוחותיה.

 

שקיפות היא לא רק עניין של אמינות אלא של מקצועיות!

חברת קידום מקצועית ומובילה בתחומה תספק לכם דו"חות עדכניים בכל רגע נתון ותשתף אתכם בכל מכלול הפעולות אותן היא מבצעת ועתידה לבצע לצרכי קידום אתרכם ברשת. חברות קידום אתרים הנמענות מלעשות כן ככל הנראה שלא ממש יודעות לאן הן מכוונות ולכן גם תוצאות הקידום הן יותר עניין של מזל מאשר עניין של ידע. כפועל יוצא מכך, אנו ממליצים לכם לבדוק מראש מהן הדו"חות אותן עתידה חברת הקידום לספק לכם לאורך תקופת הקידום והאם היא מספקת לכם גם לוח זמנים לצורך השגת יעדים נקודתיים.

 

אתם תגדירו את המטרה וחברת קידום האתרים תגדיר את האסטרטגיה

התחרות ההולכת וגוברת בתחום קידום האתרים ברשת האינטרנט מחייבת את חברות הקידום השונות לפעול בדרכים יצירתיות ותכליתיות יותר לצורך השגת תוצאות הקידום הרצויות לכם, ולכן, לאחר שהגדרתם לחברת הקידום את המטרות אליהן אתם מכוונים, אפשרו לאנשי המקצוע מטעמה להגדיר את האסטרטגיה הנכונה ביותר עבורכם על סמך אפיון אתרכם הכולל גם הליך אפיון מעמיק של קהלי היעד הרלוונטיים לכם.

 

בססו את בחירתכם על סמך ניסיון וידע ולא על סמך הבטחות

קידום אתרים הינו תחום שירות תחרותי המחייב אתכם לבחון לעומק את ההבטחות השונות הניתנות לכם על ידי נציגי חברת הקידום במהלך פגישת ההיכרות שלכם עימה. אנו ממליצים לכל אחד ואחת מביניכם לבסס את בחירתו בחברת קידום כזו או אחרת על סמך ניסיונה המעשי בתחום הקידום, הידע המקצועי העומד לרשותכם בתחום, וכמובן, תוצאות הקידום המוכחות אותן היא השיגה עבור לקוחותיה בהווה ובעבר.

 

זכרו שברוב המקרים המחיר הזול עלול לפעול כנגדכם

חלק מבעלי ומפעילי האתרים היוצרים התקשרות עם חברת קידום כזו או אחרת, עושים זאת על בסיס המחיר אותו הם נדרשים לשלם עבור השירות. במקרים אלו, הבחירה תעשה בהתאם למחיר הזול ביותר המוצע להם וזאת מבלי לבחון לעומק את יכולותיה של חברת קידום האתרים לספק להם את התוצאות המיוחלות. למחיר הזול עלול להיות תג מחיר גבוה אותו תדרשו לשלם עקב פעולות קידום שגויות שבחלק מהמקרים עלולות להוביל להרחקת האתר ממנועי החיפוש השונים ברשת. כפועל יוצא מכך, אנו ממליצים לכל אחד ואחת מביניכם לשקלל את נושא המחיר בכל אחד מההיבטים המקצועיים הנלווים לבחירת חברת קידום אתרים ולא להציב את נושא המחיר בראש סדר העדיפויות שלכם לצורך בחירת החברה.

 

דינאמיקה, אינטראקציה ושפה משותפת

העבודה השוטפת מול חברת הקידום מבוססת על ההון האנושי המצוי בחברה ועל היכולת שלכם לייצר דינאמיקה ושפה משותפת להצלחת הפרויקט המשותף לכם ולה, ולכן, אנו ממליצים לכם לבחור בחברת קידום אתרים שעם אנשיה ונציגיה אתם מצליחים לייצר דינאמיקה חיובית וחיונית להצלחת הפרויקט והשגת מטרותיו.

מידע נוסף על שירותי קידום אתרים בגוגל

 

 

תגובות 0
עוד בנושא
JOIN THE DISCUSSION

אין להעתיק תוכן מאתר זה!