Stand with Israel

קידום חנות וירטואלית ואתרי סחר בגוגל

 

רוצים להפוך את אתר המסחר המקוון שלכם למכונת מכירות? זה הזמן לדעת הכול על קידום חנויות וירטואליות ואתרי מסחר באמצעות מנוע החיפוש של גוגל.

קידום אתרי E-Commerce  (אתרי מסחר ומכירות מקוונים) באמצעות מנוע החיפוש של גוגל היא אחת ממשימות הקידום המורכבות ביותר גם עבור אותם אילו מביניכם המתמחים בשירותי קידום אתרי אינטרנט רגילים כגון: אתרי תדמית וכדומה. מורכבות המשימה נובעת בין היתר מההבדל העיקרי בין שתי מטרות הקידום השונות: באתר "רגיל" מטרת הקידום העיקרית תהיה הגברת החשיפה לאתר וגידול במספר הלידים ואילו בקידום אתרי E-Commerce   המטרה תהיה הגדלת יחס ההמרה בין המבקרים באתר לבין מספר הגולשים המבצעים בו רכישה. יחד עם זאת, מנוע החיפוש של גוגל מהווה כיום את אחד מאמצעי הקידום האופטימאליים ביותר עבור כל אחד ואחת מביניכם המעוניינים למנף את מכירותיהם באמצעות קידום תכליתי לאתר המכירות וזאת לנוכח מגוון "כלי העבודה" העומדים לרשותכם בגוגל שכל אחד ואחד מהם יכול לסייע לכם למדוד ולשפר באופן המיטבי ביותר את תהליך המכירה וזאת בתנאי שמלאכת הקידום מופקדת בידיהם של אנשי מקצוע מנוסים ומיומנים המתמחים בקידום חנויות וירטואליות ואתרי מסחר בגוגל.

קידום חנויות וירטואליות

על מנת לסייע גם לכם לקדם ביעילות ובהצלחה את אתרי ה- E-Commerce   שבבעלותכם באמצעות גוגל, יועצי הקידום המובילים של חברת אקסטרה, ריכזו עבורכם מספר טיפים מעשיים למטרות אופטימיזציה נכונה לקידום בגוגל:

  1. הקפידו על התאמה רספונסיבית לכל אמצעי הגלישה ולכל הדפדפנים הנפוצים וזאת ל מנת למטב את פעולת הקידום העתידית של אתרכם בגוגל ולאפשר לכל הגולשים לבקר באתרכם באופן המותאם לאמצעי הגלישה ולסוג הדפדפן בו הם עושים שימוש.
  2. עשו שימוש מוגבר בתגיות מטא- תגיות מטא נועדו לצרכי הגדרת המוצר אותו אתם משווקים דרך האתר והם מהווים את האמצעי האופטימאלי ביותר עבורכם למטרות קידום האתר באמצעות "ביטוי זנב" בגוגל. הקפידו לשלב את שמות המוצרים ו/או קטגוריות המוצרים גם בכותרת המטא וגם בתיאור עצמו.
  3. תכנים אינפורמטיביים ובעלי ערך מוסף לגולש/ת- הקפידו על שילוב טקסטים קצרים (בני 50 עד 100 מילה) לכל קטגוריית מוצרים ו/או מוצר אותו אתם עתידים לקדם בגוגל. שילוב טקסטים בגוף עמוד המוצר או הקטגוריה יסייע לרובוטים של גוגל לבצע את החיבור המיידי בין הביטוי המקודם לבין העמוד וזאת בנוסף ליתרונות התוכן הרלוונטי ובעל הערך המוסף אותו אתם מציעים לגולש/ת. כמו כן, אנו ממליצים לכם לנהל בלוג בין דפי האתר ובתוכו תכנים שונים ומורחבים יותר מבחינת היקף המילים בכל הנוגע לסוג המוצרים/שירותים אותם אתם משווקים באתר.
  4. עשו שימוש בתגיות PAGINATION  (הבא/קודם) המיועדות לצרכי קטלוג דפי הקטגוריות ואינדוקס נכון של דפים אלו. כמו כן, עשו שימוש בתגית CANONCIAL  שמטרתה להנחות את מנוע החיפוש באיתור העמוד המרכזי אליו תרצו להפנות את הגולשים.
  5. הקפידו לשלב את ביטויי החיפוש הרצוי לכם בכתובת ה-URL  
  6. הקפידו על שימוש בתמונות מוצר איכותיות וברורות ולכל קבוצת תמונות המציגה מוצר מסוים נסחו תיאור כללי. כמו כן, הקפידו על הוספת תגית אלט לתיאור מוצרים וצרו מפת אתר לכל התמונות המופיעות באתר וצרפו אותה לגוגל וובמסטר טולס.
  7. הקפידו על אופטימיזציה למהירות האתר- אתרי E-Commerce   חייבים להיות נוחים ומהירים לגלישה ולכן חשוב לקיים הליך אופטימיזציה למהירות טעינת דפי האתר ולבדוק את זמני הטעינה באמצעי הגלישה השונים. בהליך זה מומלץ "להיפטר" ממרכיבים שונים במערכת ניהול האתר המעמיסים על האתר בדרך לטעינה מהירה.
  8. דפי ביקורות והמלצות- דפי אינטרנט בהם מוצגים ביקורות והמלצות שונות של קהל הרוכשים באתר, זוכים לקידום מיטבי יותר במנוע החיפוש של גוגל והם יכולים לשפר באופן משמעותי את אחוזי ההקלקה על גבי הקישור הרלוונטי ולכן אנו ממליצים לכם להטמיע בין דפי האתר דפי ביקורות (חיוביות ככל הניתן) והמלצות שונות לרכישת מוצרים אשר נוצרו על ידי גולשי האתר.
  9. הוסיפו סרטוני וידאו הממחישים את אופן השימוש במוצר ו/או יתרונותיו. סרטונים אלו מגדילים את משך השהייה הממוצע באתר וניתנים גם לקידום באמצעות היו-טיוב.
  10.  מפת אתר- הקפידו על יצירת מפת אתר רגילה לצד מפת אתר XML . במידה ואתם עושים שימוש בסרטוני וידאו באתר הקפידו גם על מפת אתר לוידאו.
  11. צרו לעצמכם רשימה של ביטוי מפתח ארוכים (ביטוי זנב) הכוללים בתוכם גם את שמות המותגים השונים אותם אתם משווקים דרך האתר-שמות מותג מוכרים יוכלו להוביל לאחוזי הקלקה גדולים יותר.

לצד הטיפים הנ"ל, אנו ממליצים לכם לפשט את תהליך המכירה באתרכם ככל הניתן ולהנגיש לכל גולש/ת את פעולות הרכישה העיקריות. לצורך כך, צרו מסלול רכישה וירטואלי המאפשר לגולש/ת להיחשף "על הדרך" לכל יתרונות הרכישה באתרכם. כמו כן, אנו ממליצים לכם לעשות שימוש מתמיד במערכות האנליטיקס של גוגל לצרכי אפיון הרגלי הכניסה והגלישה באתר ועל סמך ממצאי הנתונים השונים לעדכן באופן תמידי את ביטוי המפתח ואת מודעות הפרסום הממומנות שלכם בגוגל.

רוצים לדעת יותר על קידום אתרי מכירות בגוגל? המומחים של אקסטרה כאן לרשותכם

אנחנו בחברת אקסטרה דיגיטל עוסקים ומתמחים בקידום אתרי E-Commerce  בכל אחת מפלטפורמות השיווק, הפרסום והקידום ברשת האינטרנט, לרבות, קידום חנויות וירטואליות ואתרי מסחר בגוגל. שיטות הקידום היעילות והמוכחות שלנו משלבות בין קידום ממומן בגוגל לבין קידום אורגני והן מבוססות על הידע, הניסיון והמיומנויות המקצועיות אותן רכשנו לאורך 12 שנות פעילות קידום ענפה בגוגל.

היתרון היחסי שלנו בכל הנוגע לקידום אתרי E-Commerce  נובע בין היתר מההיכרות המעמיקה שלנו עם הרגלי הגלישה והצריכה של הגולש/ת הישראלי ועם מכלול הטכניקות המיועדות לקידום אתרים בגוגל.

לפרטים נוספים מוזמנים ליצור קשר 

 

תגובות 0
עוד בנושא
JOIN THE DISCUSSION

אין להעתיק תוכן מאתר זה!