Stand with Israel

ייעוץ לקידום אתרים (SEO), למי נחוץ יועץ קידום אתר ?

 

תחום קידום האתרים הוא תחום חופשי מאוד ובעל סף כניסה נמוך, כל מקדם בתחילת דרכו יכול להכריז על עצמו "מומחה קידום אתרים" וזאת גם במקרים של חוסר ניסיון מספק בתחום, בנוסף ישנם לא מעט חברות המספקות שירותי קידום אתרים ושירותי דיגיטל שונים ולא רואות את טובת הלקוח ואת הצלחתו בדיגיטל מתהליך הקידום. 

מסיבות אלה ישנם לא מעט ארגונים וחברות שעושות שימוש חיצוני ביועצים לצורך התחלת פעילות קידום ושיווק, בחינות ראשוניות לפני כניסה לתהליך קידום באינטרנט או אפילו ליווי של פרויקט קידום אתרים תוך כדי תהליך.

יועץ קידום אתריםבמה יכול לסייע לכם יועץ לקידום אתרים

 

ייעוץ לתהליך קידום אתרים מלא מול ספק חיצוני 

תהליך קידום אתרים בגוגל ושיווק באינטרנט בכלל מורכב מפרמטרים רבים ופעילויות מגוונות אותם צריך לבחון ולבדוק, לא כל פעילות קידום תביא את הלקוח להצלחה ושווה להבין טוב יותר את התהליך שעובר האתר ע"י חברת הקידום / הספק האחראי על השירות כדי להבין באיזה תהליכים משתמשים, האם כל הדברים מתבצעים על הצד הטוב ביותר, האם התהליך המקדים יניב תוצאות לאחר כמה חודשי פעילות או שהוא תהליך לא מספיק מקצועי ויגרום לזמן מבוזבז בהמתנה לתוצאות שכנראה לא יגיעו.

תפקידו של יועץ קידום אתרים לנתח את כל הפרמטרים והפעילות המבוצעת באתר עצמו ומחוץ לאתר הלקוח ולבחון אותה בכל הכלים והידע הדרוש ולדעת לבקר באופן אובייקטיבי את הפעילות.

 

ייעוץ SEO נקודתי לפתרון בעיות 

תהליך קידום אתרים הוא תהליך מורכב ותמיד ישנם בעיות שצצות חלקם מורכבות יותר וחלקם פחות, בעל אתר אינטרנט הנתקל בבעיות SEO הדורשות איש מקצוע לייעוץ או אפילו ביצוע נקודתי לפתרון הבעיה צריך מומחה בעל ניסיון שטיפל בבעיות דומות בעבר ובאמת יודע להשיג את פתרון הבעיה.

 

כמה בעיות SEO נפוצות לדוגמה

תוכן כפול – ענייני תוכן עלולים לגרום לבעיות בדירוג האתר במנועי החיפוש, תוכן משוכפל מחוץ לאתר וגם בתוך האתר דורש טיפול מקצועי.

קישורי ספאם – התקפות ספאם אולי נפוצות קצת פחות אבל נתקלים בהם מדי פעם ועלולות לגרום לנזקים של ממש ע"י הפניית כמות קישורים גדולה מאתרים מפוקפקים אשר תגרום בסופו של דבר לירידות משמעותית בדירוג האתר בגוגל 

עדכוני גוגל – גוגל מבצעת כל הזמן עדכונים במנוע החיפוש במטרה לשפר כל הזמן את תוצאות החיפוש, במקרה של פעילות לא נכונה בעבר עדכונים מסוג זה עלולים לגרום לירידה בדירוגים ודורשים טיפול נקודתי לפתרון הבעיה 

מבנה אתר – מבנה אתר הוא נושא חשוב שהרבה פעמים עלול לגרום גם לבעיות, לרב אנו פוגשים אותו באתרים בעלי מבנה מורכב יותר. טיפול לא נכון במנה אתר יכול לגרום לבעיות של דפים שלא מוצגים במנוע החיפוש או דפים שהיו בעבר ונעלמו ועוד מגוון בעיות שדורשות פתרון מקצועי 

טעינת האתר – נושא טעינת דפי האתר ואפילו מהירות דפי האתר מהווים פרמטר ממשי בעיני גוגל ונושא זה גם יוצר בעיות מעט לעט הדורשות בדיקה ופתרון לטיפול בבעיות מסוג זה.

פסילה ממשית – טיפול לא נכון בתהליך קידום יכול להביא לפסילה ע"י גוגל ולפעמים אפילו פסילות ידניות שהטיפול בהם מורכב ודורש ידע וניסיון רב

למעשה הבעיות בתהליך הקידום הם שונות ומגוונות ולכן דורש מקדם בעל ניסיון עשיר שטיפל בחלק גדול של בעיות מורכבות ויודע לספק מענה לדברים מסוג זה. 

 

אז באיזה עוד מקרים שגרתיים יותר כדאי להיוועץ עם יועץ קידום אתרים ? 

תהליך אופטימיזציה ראשוני – תהליך אופטימיזציה דורש ידע וניסיון, אופטימיזציה טובה יכולה להיות סוד הקסם בין הצלחה קלה לבין קרב של ממש מול מנועי החיפוש, כדי ליצור בסיס טוב לתהליך קידום האתר יש ליישם את תהליך האופטימיזציה ברמה המעמיקה ביותר כך שיביא למצב האופטימלי של האתר במנועי החיפוש. ייעוץ לתהליך אופטימיזציה יכול לסייע להשיג את האופטימיזציה הטובה ביותר עם מענה ייסודי לכל הפרמטרים הנדרשים.

ליווי בהקמה והשקת אתר חדש  – הקמת אתר חדש או אפילו שדרוג/מעבר מאתר ישן לאתר חדש דורש ליווי בכדי להשיג את המוצר הטוב ביותר עבור תהליך הקידום והשיווק, ליווי כזה יכול להיות החל מרמת העיצוב ומבנה האתר והחלטה לגבי ניווט נכון באתר, שילוב טקסטים וכותרות ועד לתהליך אופטימיזציה מעמיק, הפניות והשקת האתר.

הפניות 301 – מקרים רבים דורשים טיפול בהפניות 301 מאתר אחד לאתר אחר או מדף מסוים לדף חדש כמו לדוגמה בתהליך השקת אתר בו יש צורך לבצעה הפניות מכל עמודי האתר הישנים אל עמודי האתר החדשים, תהליך שכזה דורש גורם שידע לספק מענה או לספק ייעוץ וליווי לכל התהליך ולבקר אותו גם לאחר סיום ביצוע העבודה.

חוסר הצלחה בתהליך קידום האתר – שורה תחתונה כל בעלה אתר וכל מקדם בסופו של דבר מעוניין בהצלחה של תהליך הקידום אך לא תמיד זו התוצאה, חוסר הצלחה בתהליך קידום עלול לקרות מסיבות שונות הקשורות בתהליך עצמו, למיומנות מקדם האתר לבעיות מורכבות יותר באתר או אפילו בפעילות העסקית אפיון והגדרות המטרות ועוד סיבות שונות אשר עלולות להשפיע על התהליך. במקרה כזה ייעוץ של מקדם אתרים מקצועי לניתוח הפעילות ומצב האתר וכל מה שקרה בפעילות סביבו הוא הפתרון הטוב ביותר לפני החלטה נוספת להמשך התהליך.

לסיכום : כמו בכל מקצוע חוות דעת נוספת תמיד יכול לעזור לבקרה על התהליך ולפעמים גם לפתרון בעיות של ממש, בחירת יועץ לקידום אתרים הוא גם חלק מהעניין ( מי הוא יועץ טוב ? )  כדי לבחור בצורה נכונה יועץ כזה יש צורך בבחינה של הוותק והניסיון של אותו מקדם או חברה המעוניינת להעניק את שירותי הייעוץ ולדעת שהוא זה שיוכל לספק את המענה הטוב ביותר.

אם אתם זקוקים לייעוץ קידום אתרים או כל פתרון לבעיות קיימות בתחום הSEO מורכבות ככל שיהיו מוזמנים ליצור קשר

 

 

תגובות 0
עוד בנושא
JOIN THE DISCUSSION

אין להעתיק תוכן מאתר זה!