Stand with Israel

קידום אתרים אורגני בגוגל – שותפים בדרך להצלחה

 

תהליך קידום אתרים אורגני בגוגל מצריך פעולות רבות חלקם באתר עצמו וחלקם מחוץ לאתר ולשם המשימה והצלחה בתהליך דרושה חברה מקצועית ומנוסה שתצליח להשיג עבורכם חשיפה ומיקומים גבוהים בתוצאות החיפוש של גוגל, לבעל האתר חלק גדול בהצלחה או בחוסר ההצלחה בתהליך ולכן החלטנו לכתוב כמה טיפים שימושיים איך תגרמו להצלחה בתהליך ומה יהפוך את תהליך קידום האתר לתהליך מוצלח במיוחד שיניב לכם פניות רלוונטיות ואיכותיות על בסיס יומי.

טיפ ראשון – אתר מקצועי וייחודי

אז אם האתר שלך בנוי על מערכת חינמית או על תבנית שעושים בה שימוש בעלי אתרים רבים זה לא אומר שלא יהיה ניתן לקדם את האתר שלך אבל כדי ליצור בידול רצוי שתנסו לאפיין באמת את הצרכים שלך מאתר האינטרנט ושלבו בתהליך בעל מקצוע של ממש כזה שידע לאפיין, לעצב ולבנות עבורכם אתר אינטרנט ייחודי שלא דומה לעוד אתר ברשת, זו ההתחלה טובה למוצר איכותי יותר משאר המתחרים בתחום.

 

טיפ מספר 2 – ערך אמיתי לגולשים

חשבו טוב טוב מה הערך האמיתי שהגולשים ימצאו רק אצלכם באתר, זה יכול להיות מדריכים מקצועיים ( אבל לא כאלה שנועדו רק כדי שיוצגו בתוצאות החיפוש של גוגל ) מאמר איכותי, כזה שהקורא באמת מתעניין בו ובאמת יצא עם ערך מוסף לאחר שקרא אותו. זה יכול להיות גם סרטוני הדרכה או במידה וזו חנות אז צילום 360של מוצרים או סקירות מקיפות על מוצרים או אפילו השוואות בין מוצרים באתר וכדומה. תמיד תחשבו מה הגולש מחפש בתחומכם ואיזה ערך אתם יכולים ליצור עבורו.

 

טיפ מספר 3 – הקצו תקציבים נוספים

תקציב נוסף מעבר לתקציב עבור שירותי הקידום לחברה איתה אתם עובדים יהווה יתרון של ממש ויאפשר לחברת הקידום לספק עוד פלטפורמות שיחזקו את המותג בעיני גוגל, כתבות PR ברשת, פרסום באתרים סמכותיים, פעילות נוספות ברשתות חברתיות או אתרים כמו יוטיוב וכדומה, פעילות אמתית סביב המותג שלך תיצור חיזוק משמעותי למותג וחיזוק בעיני גוגל כמובן.

 

טיפ מספר 4 – למדו מה עושים עבורכם

כלקוחות אשר משתמשים בחברת קידום חשוב שתבינו מה עושים עבורכם, איזה פעולות, נסו להבין מה עומד מאחורי כל פעולה בדקו את הדוחות ולמדו איך לקרוא דוחות קידום בצורה נכונה, עבודה עם כלים כמו גוגל אנליטיקס וכלים נוספים אשר עומדים לרשותכם כדי להיות חלק אמיתי מהתהליך. להבין מה עושים עבוכם ולתת פידבק מבעל המותג יכול רק לתרום או לתת זווית נוספת על כל פעולה או המשך הפעילות.

 

ולסיום, טיפ מספר 5  –השקיעו זמן בפגישות תקופתיות

להיות חלק מהתהליך אומר גם לתת קצת מזמנכם, קבעו פגישות תקופתיות בהם תציפו דברים מול חברת הקידום, תשאלו שאלות, תציבו יעדים ובדקו מה המטרות. פגישות מסוג זה תמיד מביאות עוד משהו טוב לתהליך, רעיונות חדשים, תיאום טוב יותר בין התהליך שהעסק עצמו עובר לבין תהליך הקידום, התמקדות נכונה ועוד…

 

לסיכום : יש לכם חלק משמעותי בתהליך הקידום וחברות קידום שרואות את טובת הלקוח ישמחו שאתם כלקוחות תהיו שותפים אמתיים לתהליך ולא תשבו מהצד, חוסר שיתוף פעולה יביא לתהליך פחות ממוקד ותהליך מורכב וקשה יותר בכדי להשיג את מטרות המותג ברשת.

 

 

תגובות 0
עוד בנושא
JOIN THE DISCUSSION

אין להעתיק תוכן מאתר זה!