Stand with Israel

יתרונות וורדפרס – הבית הלבן מתחדש באתר וורדפרס חדש

 

בשורה משמחת למשלם המיסים האמריקאי – ביום שישי ה – 22 לדצמבר, משיק ממשל טראמפ אתר חדש לבית הלבן. על פי גורמי ממשל רשמיים, האתר החדש יחסוך למשלם המיסים האמריקאי לא פחות מ – 3 מיליון דולר בשנה.

הבית הלבן משדרג לאתר וורדפרס

אתר חדש המושתת על פלטפורמת וורדפרס, נבנה עבור הבית הלבן, במטרה לשפר ולייעל את פועלו. פקידים מטעם הבית הלבן מוסרים כי במסגרת השינויים, יחולו שיפורים בהליכי אבטחת האתר, אשר יהפוך לנגיש יותר עבור הציבור הרחב ויספק מענה לפעולות, אשר עד היום היו מסורבלות וכרוכות בהוצאות מיותרות.

האתר הישן, ששימש עד כה את הבית הלבן, לא הצליח לענות לצרכים הנדרשים מאתר בסדר גודל זה, ולא הצליח לעמוד בסטנדרטים אותם הציב הממשל החדש. גורם רשמי בבית הלבן ציין כי האתר הישן עולה למשלם המיסים יותר מהרצוי והמצוי  וכי האתר החדש שבנוי כאמור על פלטפורמת וורדפס, יחסוך לאזרחים עלויות רבות ומגוונות.

שיפור תדמיתי וחיסכון בכספי הציבור

האתר החדש עושה שימוש בטכנולוגיית הוורדפרס המתקדמת ביותר והוא יותאם לדרישות ולסטנדרטים הנוגעים לעיצוב אתרים בארה"ב, תוך שימוש בקו וסגנון נקיים, המכבדים את מוסד הנשיאות. בין השיפורים אשר הוכנסו לאתר החדש, ישודרגו מנועי החיפוש ויכולותיו וייושם דגש על הגנת סייבר מתקדמת, במטרה להרתיע האקרים. דובר הבית הלבן העריך את עלותו השנתית של האתר הנוכחי ב-למעלה מ-6 מיליון דולר בעוד ההערכות מדברות על חיסכון של יותר מ-60% בשנה.

רק בינואר האחרון, התמודד ממשל טראמפ עם ביקורות נוכח ביטול השפה הספרדית באתר. מהלך זה לווה בהצהרת הממשל, כי שיפור האתר באנגלית, הוא זה שעומד בראש סדר העדיפויות של הבית הלבן- הצהרה שנותרה בעינה. עד כתיבת שורות אלו, לא הגיב הבית הלבן לבקשת ההבהרה בנוגע להחזרת השפה הספרדית כחלק משדרוג ושיפור האתר.  

wordpressמדוע בחר הבית הלבן דווקא בפלטפורמת הוורדפרס

ההשקה הרשמית של אתר האינטרנט החדש אותו בנה ממשל טראמפ עבור הבית הלבן, תתקיים ביום שישי הקרוב, אך נשאלת השאלה מדוע בחרו נציגי הממשל להחליף את האתר הקיים ולבחור דווקא בפלטפורמת וורדפרס? אין ספק כי פלטפורמת וורדפרס הפכה לכלי המשמעותי ביותר כיום בתחום בניית האתרים, אך זו ההזדמנות להציג את מגוון היתרונות הקיימים בפלטפורמת וורדפרס, מהם ייהנה הממשל ואזרחי ארה"ב.

  • קוד פתוח – פלטפורמת הוורדפרס נחשבת לקוד פתוח, או במילים אחרות, הקץ לשלשלאות ולהתחייבויות. בעל אתר וורדפרס מפסיק להיות כבול לחברה דרכה הוא בנה את אתרו והוא יכול לנהל את האתר מכל מקום ואצל כל נותן שירות שיבחר. יתרון נוסף וחשוב לא פחות – מתכנתים רבים מרחבי העולם, משפרים את הקוד ותורמים מהידע האישי שלהם לטובת קהילת הוורדפרס.

 

  • פשטות – כאשר אנו מדברים על וורדפרס, היתרון הגדול הוא פשטות התפעול. מערכת ניהול התוכן של וורדפרס מאפשרת למנהל האתר להתחיל ולעבוד באופן מיידי, מבלי להשקיע בלמידה של מערכות מורכבות. קלות ההתקנה, מאפשרת התמודדות עצמית ללא צורך בידע מיוחד בתכנות – מה שמאפשר בין היתר חיסכון בעלויות.

 

  • מהיר וקל להקמה – אחד היתרונות הבולטים של מערכת הוורדפרס, הוא היכולת להתקינה על גבי שרת האחסון במהירות ולהתחיל בעבודה בתוך דקות ספורות.

 

  • ידידותי לקידום – מעבר להיותה פלטפורמה ידידותית לקידום בפני עצמה, ישנם פלאגינים רבים אשר  משפרים את קלות השימוש במערכת ומאפשרת גם לנטולי הידע בקידום, לקדם את האתר שלהם. פלטפורמת הוורדפרס, נחשבת כיום ללא ספק ולכל הדעות, לטובה ביותר לקידום האתר.

 

  • ממשק נוח לשימוש – מערכת הניהול נבנתה כך שתהיה ידידותית, גם בעבור מי שאינטרנט אינו תחום מומחיותו.

 

  • מחיר – עלויות בניית אתר באמצעות פלטפורמת וורדפרס, מהוות יתרון משמעותי. אם בעבר עלות הקמת מערכת ניהול אתר אינטרנט הייתה מורכבת ויקרה ודרשה המון שעות פיתוח, כיום היא ירדה כך שבניית אתרי אינטרנט הפכה לנגישה יותר.

 

  • הוספת תוספים – האפשרות להוספת תוספים (בחינם או בתשלום סמלי), תורמת לגמישות ניהול האתר ומאפשרת לממש יעדים ולענות על צרכים מגוונים, במטרה לספק מענה אולטימטיבי לגולשי האתר.

 

אם היינו זקוקים לעוד הוכחה באשר לחשיבותה ותרומתה של פלטפורמת וורדפרס, הרי שהבית הלבן וממשל טראמפ הטביעו את החותמת הסופית. גם הבית הלבן בראשו עומד איש העסקים בדימוס דונאלד טראמפ, מכיר ביתרונות מערכת ניהול התוכן – וורדפרס, כמערכת המאפשרת יצירת תדמית חיובית ונגישות גבוהה לקהל יעד מגוון ובאופן הטוב ביותר. לא בכדי אחד מכל שלושה אתרים בעולם כולו נבנה בפלטפורמת וורדפרס.

 

תגובות 0
עוד בנושא
JOIN THE DISCUSSION

אין להעתיק תוכן מאתר זה!