Stand with Israel

כלים מומלצים לקידום אתרים

בשוק קיימים עשרות אם לא מאות כלים שונים לקידום אתרים, ולכן לעיתים קשה לברור את הכלים הטובים ביותר מבין כל הכלים שבנמצא. במאמר זה נמליץ לכם על מספר כלים שונים שיעזרו לכם להפיק את המרב מתהליך קידום האתר שלכם :

כלי מנהלי האתרים של גוגל search console

כלי מנהלי האתרים של גוגל מאפשר לראות את מצב האתר שלכם כפי שגוגל רואה אותו, ובכלל זאת :

1. רשימת מיקומים של מילות מפתח ואחוזי הלחיצות על כל אחת מהן

2. מצבו הטכני של האתר, האם הוא מאונדקס כראוי והאם קיימות בו תקלות טכניות מסוימות המונעות מגוגל לגשת אליו או אפילו תוכנות זדוניות שעלולות לסכן את הגולשים!?

3. אפשרות לסמן לגוגל מידע מובנה כמו למשל דירוגי גולשים. מידע זה יופיע לעיתים לצד תוצאת החיפוש בגוגל

4. להוסיף מפות אתר עם רשימות מרוכזות של עמודים שישלחו לאינדוקס בגוגל

5. צפייה בפעולות ענישה ידנית שננקטו נגד ואפשרות לבקש מגוגל להסיר את העונש, בדרך כלל לאחר שנוקו הקישורים הבעייתיים (לעיתים יהיה צורך לעשות שימוש בכלי נוסף של גוגל –Disavow Tool).

כך נראה מסך הבית של הכלי:

Advanced Web Ranking

מדובר בכלי מתקדם למדי שהיתרון העיקרי שלו הוא בכך שהוא מאפשר לבצע ניתוח של מתחרים בקלות יחסית ולראות על אילו מילות מפתח הם מדורגים. בנוסף, ניתן להשוות בין שני אתרים שונים ולראות אותם זה לצד זה.

כמו כן, יש בכלי גם אפשרויות של בדיקת קישורים שבורים, מקורות התנועה לאתר ורווחים ממקורות מסחר אלקטרוני שונים. אפשרות אחרת היא לבדוק את מידת ההשפעה של האתר ברשתות החברתיות טוויטר ופייסבוק.

ZEFO

ZEFO היא מערכת כחול לבן לקידום אתרים עם ממשק בעברית ומספר מרשים של תכונות שחוסכות הרבה מאוד עבודה שבכל אופן אחר היה צורך לבצע אותה בצורה ידנית :

בדיקת מיקומים היסטורית על בסיס יום יומי או שבועי לפי בקשת המשתמש המאפשרת לראות בנוסף גם את מספר החיפושים לכל מילת מפתח, מספר הביקורים ואחוז הלחיצות (CTR), או להשוות בין מיקומים של אתרים שונים על מילת מפתח בודדת לאורך ציר הזמן.


מקור – xrumer.co.il

 

הפקת דוח On Page אוטומטי המתבסס על מילות המפתח ובודק האם התיאור והכותרות בעמוד רלוונטיים. ישנם אף סימולאטורים של אלגוריתמים שונים של גוגל.

מעקב מתחרים (בדומה ל – AWR)

דיווח היסטורי אודות מספר הקישורים הנכנסים והעמודים המאונדקסים בגוגל

אפשרות השוואה בין כמות התנועה הנוכחית ממיקום מסוים ובין כמות התנועה הצפויה לאחר עליה למיקום גבוה יותר

Moz / Open Site Explorer

Open Site Explorer הוא עוד כלי מצוין לניתוח מתחרים אשר מתמקד בהערכת טיב הקישורים שלהם. כל אחד יכול להשתמש בכלי עבור האתר שלו ללא תשלום נוסף, אך ישנן גם חבילות המאפשרות לראות את ניתוח מלא של הקישורים של כל אתר שמקלידים אליו וגם מדדים חברתיים שונים. הכלי נותן ציון לא רק לכל קישור בודד, אלא גם לכל הדומיין בפני עצמו.

תכונה נוספת ומעניינת מאפשרת לראות קישורים טריים וכך בעצם לעקוב בזמן אמת אחר הפעילות שמבצעים המתחרים של האתר.

בנוסף לזאת,  החבילה השלמה של MOZ כוללת כלים דומים למדי לאלו של ZEFO ובנוסף לזאת כמה כלים שימושים אחרים ובלעדיים :

ניתוח של אזכורים של המותג מעבר לקישורים (ישנן הערכות כי בשנה האחרונה גוגל מתחילה להכניס גם פרמטר זה אל הדירוגים)

הערכה של מידת הקושי להתברג על מילת מפתח מסוימת ניהול של רשומות עסקים מקומיים דרך שירות Moz Local ועדכון שלהם באופן אוטומטי באתרים שונים (גם כאן גוגל בודק האם יש התאמה בין פרטי העסק באינדקסים מקומיים שונים, ולכן מדובר בשירות שימושי למדי).

שרות דומה למדי ל – MOZ נקרא בשם Majestic SEO המתמקד בעיקר בקישורים ולכן יש כאלו אשר ימצאו אותו נוח יותר לשימוש.

 

שירותי כתיבת תוכן – Servula

אם אתם זקוקים לשירותי כתיבת מאמרים לאתרי מאמרים בשפות עברית אנגלית ורוסית, טקסטים שיווקים לאתר שלכם או אפילו תרגום מקצועי על מנת לתרגם אתר משפה אחת לשפה אחרת, סרבולה הוא שירות ישראלי שיכול לעזור לכם בזאת, כאשר הוא למעשה חוסך מכם את הצורך לעבוד ישירות מול אנשי המקצוע ומאפשר לכם להזמין את העבודות דרך טופס פשוט.

תגובות 0
עוד בנושא
JOIN THE DISCUSSION

אין להעתיק תוכן מאתר זה!