Stand with Israel

כך תקדמו את אתרכם ביעילות גם בשנת 2018

 

קידום אתרים הוא אחד מתחומי האינטרנט הדינמיים ביותר וזאת לנוכח השינויים התכופים המיושמים על ידי האלגוריתמים של מנועי החיפוש בכל הנוגע לדירוג האתר ואופן קידומו ברשת. בשורות הבאות ריכזנו עבורכם מספר אסטרטגיות מנצחות לקידום אתרים גם במהלך שנת 2018.

קידום אתרים 2018המובייל בראש סדר העדיפויות

כבר היום, למעלה ממחצית (כ-55%) מתנועות הגלישה ברשת מתבצעות דרך מכשירי המובייל מה שהוביל את גוגל להודיע במהלך שנת 2017 שמעתה ואילך מדדי הדירוג של האתרים השונים ייקבעו בהתאם לאיכות גרסת המובייל של האתר ולא בהתאם לגרסת הדסקטופ כפי שהיה נהוג עד כה. כפועל יוצא מכך, אנו ממליצים לכל אחד ואחת מביניכם לבצע התאמה רספונסיבית של האתר למכשירי המובייל השונים ובכך להבטיח לעצמכם גם מדדי דירוג גבוהים יותר לצרכי פעולות הקידום וגם נראות אופטימאלית של אתרכם במכשירי המובייל השונים. במסגרת הליך ההתאמה רספונסיבית של אתרכם אנו ממליצים לכם לשים דגש על אופן נראות התכנים הטקסטואליים באתר ולבדוק את מהירות טעינת הדפים במכשירי המובייל. במידת הצורך, כווצו תמונות או קבצים ויזואליים אחרים, הימנעו מהופעת פופ אפים על המסך והסירו מהאתר כל אלמנט או מרכיב העלול להאט את טעינת הדפים במובייל.

קידום יעיל זה עניין של סמנטיקה

מנועי החיפוש השונים וגוגל בראשם עושים הכול על מנת להבין טוב יותר את שאילתת הגולש בתיבת החיפוש וזאת על מנת להציג בפניו את תוצאות החיפוש הרלוונטיות ביותר. כפועל יוצא מכך, הקפידו לבצע את פעולות קידום האתר שלכם בהתאם למה שמכונה בשפה המקצועית: חיפוש סמנטי, כלומר, התאמה אופטימאלית בין מילת החיפוש הראשית או ביטוי החיפוש הראשי לבין תוכן הדף אותו אתם מעוניינים לקדם. לצורך כך, חשוב לאפיין את קהלי היעד הרלוונטיים לכם בצורה המדויקת ביותר ובכך לנסות ולהבין לעומק את סמנטיקת החיפוש אותה הם עתידים לבצע לאיתור מוצרים או שירותים התואמים את המוצרים והשירותים אותם אתם משווקים או מספקים. לאחר שהגדרתם לעצמכם את מילות המפתח הרלוונטיות הקפידו ליצור דפי תוכן מעמיקים ואיכותיים המספקים ערך מוסף גדול ככל הניתן תחת כל מילת מפתח רלוונטית ובמידת הצורך אל תהססו לעשות שימוש גם במילות מפתח רגילות וגם בביטויי זנב ארוכים יותר. כמו כן, אנו ממליצים לכם לייצר עמודי נחיתה היכולים לספק מענה רחב יותר למספר מילות חיפוש עיקריות בהן קהל היעד שלהן עלול לעשות שימוש.

חיפוש קולי

תוכנות העוזרות הוירטואליות כגון "סירי" ודומיהן, הופכות לשימושיות יותר ויותר גם לצרכי חיפוש במנועי החיפוש על ידי משתמשי המובייל ולכן חשוב לבצע אופטימיזציה גם עבור חיפוש קולי. תוכלו לעשות זאת באמצעות פתיחת פרופיל בגוגל ביזנס ויצירת רשימה של מילות מפתח היכולות להתאים לשאילתות חיפוש שונות בתחום המוצר או השירות בו אתם עוסקים באתרכם.

תוצאות חיפוש נבחרות

ה-FEATURED SNIPPETS של גוגל הוא למעשה פיצ'ר המאפשר לגולשים להיחשף למידע נבחר המבוסס על שאילתות חיפוש פשוטות. פיצ'ר זה מיועד לספק לגולש תוצאת חיפוש מהירה מבלי שהוא יידרש ללחוץ על קישורים שונים על מנת לקבל את מבוקשו. על מנת לקדם את עצמכם ולהגדיל את סיכויים להופיע כתוצאת חיפוש נבחרת אנו ממליצים לכם לבצע מחקר מעמיק של מילות המפתח הרלוונטיות לכם ולבחון מהן השאלות עליהן תוכלו לספק מענה קצר ועובדתי. ברוב המקרים, מדובר בשאלות שבראשן מופיעה מילת שאלה כגון: איפה, מתי, היכן, מי וכדומה.

קישורים פנימיים

מרגע כניסת הגולש לאתרכם הינכם נדרשים להגדיל ככל הניתן את משך שהייתו באתר ובמידה ותעשו זאת באופן היעיל ביותר תוכלו גם להגדיל את יחס ההמרה וגם את מדדי הדירוג שלכם. אחת מהדרכים היעילות ביותר לעשות זאת היא באמצעות קישורים פנימיים המפנים את הגולש מעמוד תוכן אחד למשנהו בתוך האתר וכל זאת תוך הצגת תוכן ענייני, רלוונטי ובעל ערך מוסף המסייע גם לאלגוריתמים של גוגל או של כל מנוע חיפוש אחר לסווג את אתרכם כאתר בעל תכנים מעמיקים היכולים לספק לגולש מענה מקיף לתחום שאילתת החיפוש.

בדיקות תכופות לאיתור שגיאות טכניות באתר

השימוש בכלים הנכונים לבדיקת האתר באופן רציף יאפשר לכם להימנע ככל הניתן משגיאות טכניות בעמודי האתר ובכך להימנע ממצבים בהם אתרכם לא יקודם ואתם בכלל לא תבינו למה זה קורה. בנוסף לשימוש באותם כלים (שחלק מהם מסופק לכם על ידי גוגל) אנו ממליצים לכם לכל אחד ואחת מביניכם לבצע בדיקה יומיומית של שגיאות טכניות נפוצות באתר, לרבות, שגיאות עמודי 404 ושגיאות סריקה. כמו כן, חשוב לעקוב אחר המיקום המדויק שלכם (מדי יום) בתוצאות החיפוש בהתאם למילות החיפוש וביטוי החיפוש הרלוונטיים לכם ולעקוב גם באופן יומיומי אחר מספר הכניסות לאתרכם. פעולות אלו יאפשרו לכם להיות עם היד על הדופק בכל הנוגע לתהליך קידום האתר בגוגל ולהגיב בזמן אמת לכל שגיאה טכנית או שינוי מתמשך בדירוג האתר והיקף הכניסות אליו ברמה היומיומית.

ואיך אפשר בלי תוכן ונראות ממוקדי מטרה וקהלי יעד?…

בדומה לשנים קודמות, גם בשנת 2018, קידום אתרים ברשת מבוסס ברובו על איכויות התוכן המופיע באתרכם (וכמובן הרלוונטיות והערך המוסף אותו הוא מעניק לכל גולש המבצע שאילתת חיפוש הקשורה לעולמות התוכן של אתרכם) ועל נראות האתר וחוויית המשתמש בו. כפועל יוצא מכך, אנו ממליצים לכל אחד ואחת מביניכם להמשיך ולפעול לשיפור ושדרוג נראות האתר ותכניו בכל רגע נתון ואפילו לבצע שינויים גרפיים מהותיים במבנה האתר אחת למספר חודשים וזאת על מנת לעורר את תשומת ליבו של הגולש שכבר ביקר באתרכם בעבר. פעולות אלו יסייעו לכם לשמור על מעמדכם בתחום המוצר או השירות בו עוסק אתרכם ויאפשרו לכם לקדם ביעילות את אתרכם גם בשנת 2018.

 

תגובות 0
עוד בנושא
JOIN THE DISCUSSION

אין להעתיק תוכן מאתר זה!