Stand with Israel

פרסום בפייסבוק

 

פרסום ב facebook  איך עושים זאת נכון ?

פייסבוק היא הרשת החברתית הגדולה ביותר בעולם עם מיליוני גולשים מדי יום. הרשת החברתית הפופולרית ביותר ממשיכה לגדול מדי יום וכל יום מצטרפים עוד ועוד משתמשים חדשים, כל בעל חברה או מותג כבר יודע שהוא חייב להפגין נוכחות בפייסבוק, אבל האם זה מספיק ? איך באמת מגיעים לחשיפה רחבה ואפקטיבית עם פעילות נכונה ומקצועית ?

פרסום בפייסבוק

אז מה זה בעצם פרסום בפייסבוק?

הפרסום בפייסבוק מוצג על ידי מודעות טקסט, תמונה ואפילו וידאו, בעבר המודעות היו מוצגות רק בצידו הימני / שמאלי של העמוד בהתאם לשפת המשתמש. היום כבר ישנם אפשרויות פרסום שונות ומגוונות והרבה יותר אפקטיביות עבור בעלי עסקים. מודעות הנראות כמו סטטוס רגיל של אחד החברים המוצגות ברצף העדכונים ומשתלבות בו, מודעות מצד העמוד כפי שכבר ציינו, מודעות למובייל והיום אפילו אפשרות לשילוב הפרסום באינסטגרם ועוד צורך שונות של מודעות פרסום.

בשונה ממודלים אחרים של פרסום, בעלי עסקים רבים מבינים כי משתלם יותר לפרסם בפייסבוק, זאת כיוון שניתן לכוון את הפרסומות לקהל יעד מסוים. למשל, אם המוצר מיועד לאנשים צעירים בגילאים 20-30, אם מדובר על עסק בתחום האירועים / חתונות ניתן למקד את הפרסום למי שהתארס לאחרונה …

למעשה קיימת אפשרות פילוח נרחבת במגוון רחב של פרמטרים כמו, גיל, מיקום / עיר, תחומי עניין, השכלה ועוד ועוד…

מודל פרסום בפייסבוק מזכיר את מודל הפרסום של גוגל, שכן מהבחינה הזו מגדירים תקציב מסוים עבור הפרסום ומשלמים רק על פעולה כמו הקלקה לאתר / סימון אהבתי בדף וכו, על הקליק.

יתרון נוסף בפרסום בפייסבוק הוא החשיפה הזולה משמעותית ממדיות פרסום אחרות שמאפשרות לנו להיחשף לאלפי גולשים בתקציבים מאוד קטנים ככה שעם בניית תקציב פרסום חודשי נכון ומיקוד הפרסום והמסרים השיווקיים ללא ספק נראה החזר השקה מהיר וחשיפה אדירה למותג.

האם יש דרך נכונה לפרסם בפייסבוק?

הדרך הטובה ביותר לפרסם בפייסבוק היא להגיע לקהל היעד המתאים ביותר. למשל, אם הכוונה היא לפרסם מוצר המיועד למניעת התקרחות בקרב גברים, הרי שיש לפרסם את המוצר בקרב גברים בלבד וכן לגברים בגילאים המתאימים לתופעת ההתקרחות. אם אותם גולשים מחפשים תרופה כזאת או כדורים למניעת התקרחות הפרסום עשוי להיות נגיש עבורם. מדובר בכלי יעיל שיכול להגיע לגולשים שעדיין לא התחילו לבצע סקר שוק בקרב חברות שונות. לפיכך, פרסום בפייסבוק מאפשר לחשוף ללקוח מוצר וליצור עבורו מודעות עוד לפני שהחליט לחפש או לבדוק אותו.

מה אני מקבל בעצם מהפרסום בפייסבוק ?

הפרסום בפייסבוק יצור חשיפה גדולה למותג ולמדיה הפרסומית כמו תמונות, וידאו, לוגו, באנרים וכדומה מה שיחזק משמעותית את זיהוי המותג בקרב הקהל, בנוסף ניתן להשיג כל פעולה שמגדירים מראש כמו הקלקה לאתר, רכישת מוצר, הגדלת סימוני אהבתי בדף החברה וכל פעולה נוספת אותה נרצה שהמשתמשים יבצעו. כל הפעילות הפרסומית בפייסבוק תיצור עבור המותג שיח ופעילות סביב המותג ברשת בכלל ובפייסבוק בפרט ( לייקים, שיתופים, דיונים בקבוצות ועוד )

 

תגובות 0
עוד בנושא
JOIN THE DISCUSSION

אין להעתיק תוכן מאתר זה!